2022-04-27, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Jojo, du kpte mer. Som vanligt. Lgg upp en bild p hur mycket du ger d, hur mycket har du DRS:at. N just det, d blir det tyst.

Ni andra som tjafsar ni kommer att f se att jag har rtt tids nog.

https://ibb.co/ydcYxdS Dr har du mina kp fr i r, vldigt nra de events d du dyker upp som gubben ur ldan. F se dina blankningspositioner nu d din lilla pissluffare eller r du bara bra p snacka skit?
Citera
2022-04-27, 16:44
Medlem
SocialtKontrakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SocialtKontrakt
Jag vill pminna om att GME r ner hissnande -36% YoY nu efter "rushen", medans t.e.x S&P 500 r upp ~14%.

Priset kommer sakta men skert att justeras tillbaka till fundamenta efter den hr tjurfllan. Men det kan g upp mer och lura in fler innan det intrffar

Ovanstende tl att upprepas.

Det blev allts en tjurflla direkt efter inlgget och nu justeras priset lngsamt och smrtsamt ner mot fundamenta!

Lycka till!
Citera
2022-04-27, 16:58
h nej, ngon utan position krver att jag postar min. Vet inte riktigt hur jag ska kunna klara detta.

Kontakta psyket, Quixote!
Citera
2022-04-27, 17:10
Medlem
N nu gick min investering ner lite, buhuhu.
Nu mste jag sl frugan lite och g in och skita p andras investeringar /s
Citera
2022-04-27, 18:42
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:
Ovanstende tl att upprepas.

Det blev allts en tjurflla direkt efter inlgget och nu justeras priset lngsamt och smrtsamt ner mot fundamenta!

Lycka till!

P rullande 2-rsbasis s r axien upp ver 2100%.
Citera
2022-04-27, 18:56
Medlem
SocialtKontrakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagerkommandant
P rullande 2-rsbasis s r axien upp ver 2100%.

Och hur mnga apor var med frn 2020?

r huvudet dumt ska plnboken lida. Marknaden kommer gra sitt med GME i sinom tid!
Citera
2022-04-27, 19:46
Citat:
Marknaden kommer gra sitt med GME i sinom tid!

Det r ju precis det apes vntar p: att priset ska reflektera tillgngen kontra efterfrgan.
Citera
2022-04-27, 20:01
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:
Och hur mnga apor var med frn 2020?

...och hur mnga apor kpte exakt p nyr som i ditt exempel?
Du kan inte afrda mitt exempel utan att samtidigt avfrda ditt eget.
Citera
2022-04-27, 21:43
Medlem
Mr.Sanders avatar
Hur kan priset g ned nr ingen sljer? Flertalet analyser visar att varken Retail eller Institutions sljer. Svaret r enkelt: Manipulation. Manipulation genom naked shorting, short ladder attacks, spoofing m.m.

Men nr priset gr ned till vissa niver kper vi Apor som galna. S den kan bara g ned en viss grns.
Men i takt med att fler DRS-ar kommer manipulationen avta - och frst d kan vi snacka om fundamenta. Och det fundamentala priset av bolaget r priset per aktie x antal aktier.
Antal aktier antas vara upp mot 10 X outstanding shares, dvs 760 miljoner aktier.
Det fundamentala vrdet borde alts i dag vara $1280 per aktie.
I tillgg har du ju kommande dividend stock split, NFT-platform, e-commerse med mera som kan styrka priset nnu mer.

S ja det r en fin investering bara baserat p fundamenta. Kanske den bsta investeringen verhuvudtaget i dagens marknad.

Men sen har vi ju luringen som heter MOASS som r extra krydda p steken. Nr det intrffar kommer priset skjuta till himmels oavsett fundamenta
Citera
2022-04-28, 14:57
Medlem
GameGMEStops avatar
Serist, nu rcker det. Den hra konstiga snubben som gr in och snackar skit hela tiden fr s jvla mycket uppmrksamhet. Det r s jvla efterblivet att han kan bara skriva "Gme r dligt" s fr han typ 5000000 svar. Han baitar alla hr hela jvla tiden. Jag garanterar att ifall ni slutar svara p vad han sger s kommer han frsvinna till slut. Don't feed the trolls, ni mste inse att ifall ni svarar p vad han sger s bidrar ni till trden p samma stt som han gr, med massa bajs.

Skriv endast om fundementals, nyheter och annat. Ifall du inte har ngot annat att sga, skit i att svara p vad han sger. Social media r beroendeframkallande, SPECIELLT nr man fr massor av notiser, varje gng han skriver s fr han typ 3-5 svar. Hans hjrna verfldar med dopamin varje gng ni matar honom med svar, don't feed the troll.

Moass inom 2-3 mnader.
Citera
2022-04-28, 23:55
Medlem
apelsinmissbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GameGMEStop
Moass inom 2-3 mnader.

Det sa de frra ret ocks
Citera
2022-05-01, 20:38
Medlem
Quixotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ideologi
https://ibb.co/ydcYxdS Dr har du mina kp fr i r, vldigt nra de events d du dyker upp som gubben ur ldan. F se dina blankningspositioner nu d din lilla pissluffare eller r du bara bra p snacka skit?

"Sidan existerar inte"

Som dina kp d, eller? Snacka om ironi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in