Citat:
Ursprungligen postat av
faggotlord
håll dig till din egna tråd om du vill prata popcorn. ingen som håller GME vill ha med er att göra. Dom enda som pratar GME/AMC som en och samma familj är torrdasstomtar på youtube som får betalt. Och du är bra korkad om du fortfarande tittar på dom.
håller AMC på med Web3? Håller AMC på med blockchain teknologi för att släppa spel? Nej juste, vi är inte en och samma familj. Ett företag går in i framtiden. Det andra företaget så har insiders sålt 90% av deras innehav.
Lyckades du plocka 10-70? grattis.
och varför skulle jag INTE säga något och bara låta svenssons-idioter investera i popcorn och bli bagholders när insiders cashat ut nu i flera månaders tid?
Det var första gången jag nämnde AMC i denna tråd o det var bara för att du nämnde det först din pajas. Jag har bara skrivit om GME innan.
Jag kollar inte på youtube för att få min information och dom enda åsnorna som hackar på AMC är botar och åsnor som blivit lurade av dom som dig.
Jag har inte jämfört AMC med GME nån gång på fundamental basis så än en gång så sitter du som en bot och bara slänger ur dig TLDR från Reddit.
Jag har aldrig nämnt AMC o GME som en familj, såna tomtar som dig är definitivt inte familj du är en bitter hater som sålde dina AMC för du gick på alla botar på Reddit som lurade i dig massa dumheter.
Jag är inte kvar i AMC men inte för att jag inte tror att den har potential att kortsiktigt ha en högre procentuell ökning än GME utan för att jag i längden är mer hypad för GMEs fundamentala möjligheter.
För övrigt så cashade flera insiders ut innan den tog sin resa till $70 det innebär inte att priset inte kommer gå upp igen.
Jag gjorde jävligt bra på AMC och mycket av det har gjort att jag utökat mitt innehav i GME markant, sen att du är bitter för att du missade det tåget och legat i det röda med en aktie sen januari det är ditt problem så prata inte om AMC när du bevisligen inte är insatt nog för att ha nåt att bidra med.