2021-01-29, 20:40
Medlem
Givetvis gr bottarna och daytradersen wild p aktien. Men nr kpvolymen kar ngot lyfter kursen rejlt. Frn 250 till 280 p mindre n 2 minuter. Det r p gng.

Folk frn hela vrlden tar positioner nu. Ingen vet hur myclet det hr kan dra ivg.
Citera
2021-01-29, 20:40
Medlem
Helt rligt, jag undrar nr de kommer brja kalla detta fr otillbrlig marknadspverkan..
Citera
2021-01-29, 20:41
Medlem
kofotskentas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Har alla hedgefonder slt sina aktier (short)?
Nej, 112% av aktierna r fortfarande blankade.
Citera
Medlem
Pojkekorvs avatar
r de ngon som hrt ngot om nn institutionell investerare som r med p tget? Allts p samma sida som r mot blankarna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Vad r det fr ngot som du inte fattar? De har blankat, de MSTE kpa tillbaka i nsta vecka. D kommer de att f kpa tillbaka till ett mycket hgre pris n vad de trodde: att de skulle f kpa tillbaka till ett billigare pris och p stt tjna p spreaden.

Det r fantastiskt. Brnn bankjudarna!

Vad r det du inte fattar? Det r inte principen om short squeeze jag pratar om. Jag vill veta specifikt om dessa kontrakt, vad de innebr och hur det pverkar short squeezen. Frsk inte lxa upp mig nr du ine ens fattar frgan.
Citera
2021-01-29, 20:42
Medlem
varning fr hgt ljud bitvis:
https://www.youtube.com/watch?v=TRXdxiot5JM

Slj fan inte, tror pumpen kan komma nsta vecka. Ej finansiell rdgivning, gr din egen efterforskning. Jag r efterbliven autist.
Senast redigerad av Pooke 2021-01-29 kl. 20:44.
Citera
Medlem
Lagerkommandants avatar
Citat:
Helt rligt, jag undrar nr de kommer brja kalla detta fr otillbrlig marknadspverkan..

Det gjorde de redan frsta dagen! Sen kom nazist-kortet osv osv osv. Det gamla vanliga.

Men vet ni vad. Jag sljer inte! Lt dem brinna!
De kan spendera helgen med att fundera p hur tusan de ska ta sig ur den hr skitstormen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porphyrogenitus
Har du inte lst vad RH sysslar med? Bara idag limiterade dem deras anvnder att ga 2 andelar FRN 5 p GME...
Judarna skyddar varandra. Regler fr andra, men inte fr dom.
Citera
Citat:

Instmmer, men det r roligt.
Citera
2021-01-29, 20:43
Medlem
Citat:
Vad r det fr ngot som du inte fattar? De har blankat, de MSTE kpa tillbaka i nsta vecka. D kommer de att f kpa tillbaka till ett mycket hgre pris n vad de trodde: att de skulle f kpa tillbaka till ett billigare pris och p stt tjna p spreaden.

Det r fantastiskt. Brnn bankjudarna!
det hr gller gamestop ocks vl eller r det redan frsent att g all in dr..
Citera
2021-01-29, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Vad r det du inte fattar? Det r inte principen om short squeeze jag pratar om. Jag vill veta specifikt om dessa kontrakt, vad de innebr och hur det pverkar short squeezen. Frsk inte lxa upp mig nr du ine ens fattar frgan.
Blankning? Vad r det du vill veta om deras blankning? Vilken bgtnt du r.
Citera
2021-01-29, 20:45
Medlem
Porphyrogenituss avatar
Citat:
Judarna skyddar varandra. Regler fr andra, men inte fr dom.
SINNES! Nu nedsnkt frn 2 andelar till 1 p RH!!!! Jvla krk ska d!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in