• 1
  • 2
2021-01-19, 16:48
Medlem
Den var ju god. Bara dippen finns kvar i affärerna.
Citera
2021-01-19, 16:52
Medlem
Svag försäljning.
Citera
2021-01-19, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3m.22
Den var ju god. Bara dippen finns kvar i affärerna.

Det är ju ändå förståeligt men något som inte är förståeligt är hur fan dom kunde ta bort OLW pepparchips!
Citera
2021-01-19, 17:18
Medlem
Köper chips så sällan att varje gång jag tittar på chipshyllan är det nya smaker från OLW och Estrella, misstänker att det är lite av deras marknadsplan med alla dessa nya sorter. De flesta prövar en eller någon påse när det kommer en ny smak, innan de går tillbaka till lättsaltat, dill och gräslök, sourcream eller grill. =)
Citera
2021-01-19, 17:28
Medlem
JayJayAdamss avatar
Passar bra till Grandiosas tacopizza
Citera
2021-01-19, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeawolf
Köper chips så sällan att varje gång jag tittar på chipshyllan är det nya smaker från OLW och Estrella, misstänker att det är lite av deras marknadsplan med alla dessa nya sorter. De flesta prövar en eller någon påse när det kommer en ny smak, innan de går tillbaka till lättsaltat, dill och gräslök, sourcream eller grill. =)
Jag har också lagt märke till att det är nya ofta. De kanske behåller vissa nya om försäljningen är hög. Taco var ändå kvar ganska länge jämfört med många andra nya.
Citera
2021-01-19, 17:31
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeawolf
Haha så sant! Testar alltid någon ibörjan någon av dessa fastnar och fortsätter , men man kommer alltid tillbaka till grillchips och sourcream
Citera
2021-01-19, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Haha så sant! Testar alltid någon ibörjan någon av dessa fastnar och fortsätter , men man kommer alltid tillbaka till grillchips och sourcream
Så sant
Citera
2021-01-19, 19:30
Medlem
Paddington75s avatar
Skit i creamy taco nu. 3x lök måste tillbaka.
Citera
2021-01-20, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paddington75
Skit i creamy taco nu. 3x lök måste tillbaka.
Kanske borde döpa om tråden till "Vilken chipssmak vill ni ha tillbaka".

3 x lök kan du köpa på flera sidor på nätet.
Citera
2021-01-20, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capteno
Det är ju ändå förståeligt men något som inte är förståeligt är hur fan dom kunde ta bort OLW pepparchips!

Jag har bara sett estrellavarianten, en dom personliga favoriterna, är det så stor skillnad ? Har jag missat nått.

Vad gäller ts frågeställning så tyckte jag att dom var halv dåliga, köpte en gång och alldrig igen, tydligen inte ensam.
Citera
2021-01-20, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 69Dragonlord.8008
Jag har bara sett estrellavarianten, en dom personliga favoriterna, är det så stor skillnad ? Har jag missat nått.

Vad gäller ts frågeställning så tyckte jag att dom var halv dåliga, köpte en gång och alldrig igen, tydligen inte ensam.
De var väldigt goda med dippen. Det var den kombon som gjorde så mycket för smaken. Åt du dem utan dipp? Dippen finns kvar men jag tycker inte att den passar till andra smaker.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in