• 1
  • 2
2021-01-20, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 69Dragonlord.8008
Jag har bara sett estrellavarianten, en dom personliga favoriterna, är det så stor skillnad ? Har jag missat nått.

Vad gäller ts frågeställning så tyckte jag att dom var halv dåliga, köpte en gång och alldrig igen, tydligen inte ensam.

Ja dom fanns för 15-20 år sedan och dom kom tillbaka för något år sedan eftersom det hade varit den mest efterlängtade gamla sorten, fanns ca 1 år sen försvann dom igen :/ väldigt annorlunda jämfört med Estrellas. Kändes mer som riktig peppar och inte bara någon pepparkrydda.
Citera
2021-01-20, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3m.22
De var väldigt goda med dippen. Det var den kombon som gjorde så mycket för smaken. Åt du dem utan dipp? Dippen finns kvar men jag tycker inte att den passar till andra smaker.

Jag åt utan dipp, så då tackar jag för tipset, synd att det är försent.

Citat:
Ursprungligen postat av Capteno
Ja dom fanns för 15-20 år sedan och dom kom tillbaka för något år sedan eftersom det hade varit den mest efterlängtade gamla sorten, fanns ca 1 år sen försvann dom igen :/ väldigt annorlunda jämfört med Estrellas. Kändes mer som riktig peppar och inte bara någon pepparkrydda.

Det låter lite som dom där fejkade lantchipsen dom hadde/Har på dollartore.
Citera
2021-01-21, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3m.22
Den var ju god. Bara dippen finns kvar i affärerna.

Allt handlar om försäljningen och siffror i vinst. Där har du svaret. Men ibland kan jag tycka de tar bort saker från sortimentet som jag själv antar säljer ganska bra, då får jag inte ihop det.
Citera
2021-01-22, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jutePippi
Allt handlar om försäljningen och siffror i vinst. Där har du svaret. Men ibland kan jag tycka de tar bort saker från sortimentet som jag själv antar säljer ganska bra, då får jag inte ihop det.
Jag håller med dig. Som vissa i tråden var inne på så kanske de bestämt sig för att ha ett visst antal nya smaker hela tiden som ska testas. De som säljer bäst är nog klassikerna, medan resten bryr de sig inte lika mycket om, även om de kan sälja hyfsat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in