2021-01-18, 13:19
Bannlyst
Jag har haft sex med på många tjejer, har tappat räkningen på antal men runt 10 iallafall. Känner mig inte ett dugg billig.

Enda gången jag fått en tjej att komma är när jag slickar henne. I porrfilmer så kan killen köra in ett finger och pilla på g-punkten så tjejerna kommer direkt. Jag skulle behöva veta hur fan man gör detta för jag har aldrig lyckats. Eller är det så att bara vissa tjejer har en? Hur fungerar en g-punkt transplantation?
Citera
2021-01-18, 13:20
Medlem
Bara 10% av kvinnorna har en g-punkt..
Citera
2021-01-18, 13:20
Medlem
JustZlatans avatar
Nej. Alla tjejer har det. Det är bara du som inte kan knulla.
Citera
2021-01-18, 13:29
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iAmLane
Jag har haft sex med på många tjejer, har tappat räkningen på antal men runt 10 iallafall. Känner mig inte ett dugg billig.

Enda gången jag fått en tjej att komma är när jag slickar henne. I porrfilmer så kan killen köra in ett finger och pilla på g-punkten så tjejerna kommer direkt. Jag skulle behöva veta hur fan man gör detta för jag har aldrig lyckats. Eller är det så att bara vissa tjejer har en? Hur fungerar en g-punkt transplantation?
För att det är på film.
Tror du att folk kan springa på väggarna och uppochner på innertaken när de slåss som i hollywoodfilmer..?
Citera
2021-01-18, 13:33
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iAmLane

Alla har en g-punkt.

Namnet kanske drar dig lite vid näsan. Det är inte någon ”punkt” utan ett litet område.

Om du bara tränar lite på att lära känna ytan med ditt favoritfinger så kommer du alltid hitta rätt framöver.

Tänk på att inte bara olika kroppar skiljer sig åt emellan utan samma kvinnokropp i olika grader av upphetsning förändrar sig.
Citera
2021-01-18, 14:05
Medlem
Dille24s avatar
Frågan är hur hårt man ska trycka när man väl hittat punkten. En del guider skriver att man ska trycka med ordentlig kraft, medan tjejerna snabbt klagar - samtidigt som det krävs lite kraft för att få dem att komma där..

Klitoris är alltid lättare...
Citera
2021-01-18, 14:18
Medlem
Kvinnor vet generande lite om sina egna kroppar med tanke på hur besatta de är av hur deras kroppar ser. Det är bara yta. Det gäller att utforska tillsammans och hitta skiten.
Citera
2021-01-18, 14:38
Medlem
Kvinnor har olika lätt att få orgasm när endast g-punkten stimuleras. Vissa kommer lätt och andra har väldigt svårt för det. Brukar ofta gå lättare om du kombinerar stimulering av g-punkt och klitoris.
Citera
2021-01-18, 14:49
Medlem
sommarlovs avatar
Jag funderar på om inte G-punkten egentligen är muskeln som styr kiss-flödet.
Den sitter iaf på samma ställe, och mannens G-punkt i prostatan har ju också en kiss-muskel bredvid sig.

Dock har jag för lite forskningsmaterial...
Citera
2021-01-18, 15:33
Medlem
Mark Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Jag funderar på om inte G-punkten egentligen är muskeln som styr kiss-flödet.
Den sitter iaf på samma ställe, och mannens G-punkt i prostatan har ju också en kiss-muskel bredvid sig.

Dock har jag för lite forskningsmaterial...

Njaä, G-punkten är väl egentligen ihopkopplad med klitoris förlängning på insidan av kroppen längs med de inre blygdläpparna och övre slidväggen... eller hur man bäst beskriver det.
Citera
2021-01-18, 15:37
Medlem
F.Hansens avatar
Vissa har en tydlig, som en räflad pingisboll. Andra en obefintlig.

Det är det klassiska två fingrar i en ”come here” rörelse med rätt tryck och tempo.

Handflatan uppåt...
Senast redigerad av F.Hansen 2021-01-18 kl. 15:41.
Citera
2021-01-18, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Frågan är hur hårt man ska trycka när man väl hittat punkten. En del guider skriver att man ska trycka med ordentlig kraft, medan tjejerna snabbt klagar - samtidigt som det krävs lite kraft för att få dem att komma där..

Klitoris är alltid lättare...
Det här är ju ett jävla oskick alltså 😟
Killar idag kollar på porr eller vad de nu sysslar med sen trycker de så hårt på ens g-punkt att det gör ont och när man säger att det gör ont fortsätter dom? 😳
Snälla håll er till klitoris och var mjuka på handen 🙏🏼
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in