För ett x antal år sen under en midsommar av nån jävla anledning i en polares gamla hemstad på en camping där jag och några polare var på. Efter en natt hårds supande kravlade jag ut från tältet på eftermiddagen, illamående, bakis och uttorkad för de var ju fan 30 plus i solen och de pluys tält är ingen lyckad kombo.
I alla fall när jag lyckades gravla ut så för min stora förvåning såg jag en kritvit familj med och shit your not en adopterad (?) mörkhyad ung man med downsyndrome som var klädd i en väldigt fin och stillig kostym. Chockad kravlade jag bak i tältet, sparkade ena polaren å ba ''Ey Anton! (Ej min polares namn) Det är en neger (okänsligt och respektlöst av mig att säga men hey jag var bakis, uttorkad och förvirrad som fan!) med down syndrome här utanför!'' ''VA ÄR DU PÅ RIKTIG!?'' säger min polare och vi alla i tältet kravlade ut och beskåda detta ovanliga typ av människa som några fågelskådare som ser en ny art.
Va inte de roliga men senare mot kvällen var de midsommar middag där på campingen ala halvt WT stämning vilket jag och mina polare passade inte in men inte fan tackar vi nej till gratis alko på den tiden! Timmarna går, alkoholen flödar och jag märker på den mörkhyande DS killen (Han dricker inte) att han ser mer och mer irriterad och suckar för varje ny öl hans föräldrar öppnar. Efter hans föräldrar var inne på typ 6 ölen och några nubbar in och dom skulle precis öppna en ny öl var. Tittar DS killen på dom och vrålar ut: ''SLUTA SUPA! NI BLIR DUMMA I HUVUDET! JAG VILL HEM OCH TITTA POKEMON!''
Döds tyst blir de direkt över hela bordet, killen ser jävligt förbannad ut, föräldarna skäms medan det brister för mig och mina polare och vi börjar garva läppen av oss!

Fan låt mannen se sina Pokemon filmer iställe att tvinga med han på tillställningar han har inget intresse för!
Han fick sin vilja igenom och dom drog en kvart senare. Enda roliga jag kommer på med ''mongos''. Annars ute i livet har jag aldrig sett dom göra konstiga saker för sig.