2021-01-16, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack-Ryan
Jisses, Ulla r allts hobbypolis. Gr omkring och hutar t folk p gatan.
Eftersom de har livvakter med sig s trs hon mstra folk utan att riskera att bli misshandlad.
Citera
2021-01-16, 09:05
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
r inte det hr samma galna krring som p SVT:s USA-valvaka stod i USA och inte kunde lta bli att bli emotionellt uppspelt och visa sitt agg mot Trump?

Minns att ngon kvinna var uppseendevckande oprofessionell d.
.

Samma kvinna. Hon visste dessutom bl.a inte nr USA har val. Fin USA-korre det. Men visar p att SVT (Helin) belnar de med "rtt" sikter. Hon jobbade ocks p AB frr givetvis.

Blev lika vrdelst som man trodde. Hon r varken en bra korre eller ngon njesjournalist. Ganska trffade att inte ens hennes gamla arbetsplats AB r lyriska efter premiren.
Citera
2021-01-16, 09:19
Medlem
KABUNs avatar
Samma skitprogram som innan.

Man hade bara bytt CIA influencer.
Citera
2021-01-16, 09:23
Medlem
Jag mste ge Carina hgsta betyg nr det gller rvslickeri. Sist jag sg ngot liknande var nr Skavlan hade Lfven som gst. Man behver inte vara speciellt smart att frst att Lfvens var inbjudna fr att neutralisera Stefans idiotiska phitt att g in i en galleria.
Om Carina hade varit minsta seris skulle hon ha stllt frgan till Lfven varfr han sjlv gjorde tvrtom mot vad han hade predikat fr svenska folket.
Citera
2021-01-16, 09:27
Medlem
Men s konstigt d. Ni tittar p en kommunist och s frvnas ni ver bde utebliven intelligens och konstruktiva frgor. Det rckte fr mig att se presentationen infr programserien fr att vlja bort att se.
Citera
2021-01-16, 09:31
Medlem
Bankdosas avatar
Sg ocks programmet igr och tyckte mest det var en massa ryggdunkande och ointressant kallprat.
Det som gjorde strst intryck var Henrik Harlauts val av klder. Jag vet att man inom hans typ av sport klr sig i psiga klder, men vafan, i TV kan han vl vlja klder som gr att han inte ser ut som en karaktr i "De tre vnnerna... och Jerry"
Citera
2021-01-16, 09:49
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
SVT:s belning till Bergfeldt efter lngt och troget Trump-hatande. Sg hennes motbjudande gulligullande med makarna Lfven, sen bytte jag kanal

Kommer inte att titta p denna vidriga kvinna igen.

Inte ens om hon visar pattarna

Hller i stort med, bortsett fr det med pattarna mjligtvis, dr gr nog min grns. Dvs OM hon visar dem s kommer jag frmodligen att titta nd, men inte annars.

Programmet r fr mycket insmickrande gulligull fr min smak.
Citera
2021-01-16, 10:14
Medlem
JeffDaviss avatar
Ovntat att en kvinnlig programledare fr skit av fb-pbeln. Finns det en enda kvinna p SVT som ni kan acceptera?
Citera
2021-01-16, 10:18
Medlem
AreYouBacks avatar
Det hr var ett bestllningsjobb. Colin Powell tog plats hos David Letterman fr att frklara Irakkriget och varfr USA anfaller.

Makten har mjligheten att ta plats i rutan och Stefan Lfven nyttjade mjligheten han sitter.
Citera
2021-01-16, 10:21
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Ovntat att en kvinnlig programledare fr skit av fb-pbeln. Finns det en enda kvinna p SVT som ni kan acceptera?

Vi som sett henne spy galla p Trump har inget till vers fr henne. Men allt sexskymfande r galet.

S hr har det ltit i fyra r:
https://youtu.be/0PGMwCE5Gg4

Hr r en sammanfattning av vilken medieskola hon gick: https://youtu.be/IK5ieuSvQzI
Senast redigerad av AreYouBack 2021-01-16 kl. 10:32.
Citera
2021-01-16, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Vi som sett henne spy galla p Trump har inget till vers fr henne. Men allt sexskymfande r galet
Hller med.
Citera
2021-01-16, 10:28
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Ett bra program med en riktigt bra programledare fr man sga. Det var kul att se Ingrosso f datingtips av sjlvaste statsministern

Naturligtvis r det svrt att axla Skavlans mantel, men Carina gjorde det bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in