2021-01-17, 21:49
Bannlyst
Jag knner henne vl, vi har jobbat ihop. Jag har ven medgett att hon fr lras upp i alla kunskaper som sitter i Aftonbladets vggar, jag var med och rekommenderade henne till SVT, som jag gjort med s mnga andra aftonbladare frr!
Vi tar ett grepp om makten och motar bort de mrka krafterna!
Citera
2021-01-17, 22:03
Medlem
Redas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expo-Karlsson
Jag ser Carina Bergfeldt som en av etablissemangets sista livlinor alla andra hgprofilerade PK-journalister har blivit diskrediterade p ett eller annat stt genom metoo, AFA-kopplingar och avsljade lgner, eller helt enkelt bara insett att de nufrtiden (tack vare sociala och alternativa medier) kommer bli konfronterade av folk fr sin svenskfientlighet och vnsterextremism och bestmt sig fr att det helt enkelt inte r vrt besvret lngre.

Hela denna utveckling har gtt Carina Bergfeldt frbi. Hon r helt out of touch med vanliga svenskars uppfattning om tillstndet i Sverige och vrlden och med det hat som etniska svenskar knner mot usurpatorn och tyrannen Stefan Lfven. Hade Carina Bergfeldt haft ngon politisk fingertoppsknsla s hade hon aldrig ltit sig fngas p film i en krvnlig diskussion med Lfven, en man som kommer g till historiebckerna som en av de vrsta makthavare detta land skdat. Alla med lite vett i huvuden vet att distansera sig i mjligaste mn frn den vandrande katastrofen.

Carina Bergfeldt inser inte att folk ute i stugorna kokar av ilska s fort hon lgger in ngon passivt aggressiv krringaktig kommentar om Trump i sina korrespondentinslag frn USA, eller nr hon sitter och myser med en man som r ansvarig fr politiska beslut som skapat frutsttningar fr invandrade terrorister att mosa svenska smflickor med lastbilar. Hon fattar inte att ute i stugorna finns det personer som noga hller koll p vilka journalister som arbetar fr att sknka legitimitet r personer som Stefan Lfven.

En sdan aningsls person r precis vad etablissemanget vill fronta nr det kommer till att kabla ut den svenskfientliga liberala propagandan. Fr att verkligen linda in Carina Bergfeldt i en love-bombad comfort zone s verser de hennes mediokra arbetsinsatser med hedersbetygelser och upphaussning: hedersdoktorat, fina posteringar i USA, extremt mycket tid i tv-rutorna, osv. Carina Bergfeldt svljer med hull och hr den falska bilden av henne sjlv.

Att etablissemanget haussar och frontar dumsnuten Carina Bergfeldt sger mig att de r desperata.
Exakt!
Mnniskan r ju vidrig och skulle aldrig f en framtrdande post ngon annanstans n i vnsterregimens propagandakanaler.
Citera
2021-01-17, 23:06
Medlem
Om man lyfter det hela lite, s r hon bara senaste USA-korren som r helt fel fr uppdraget. Ginna Lindberg eller t ex SvDs utsnda r inte mycket bttre de heller.

Inte till ngot annat land/region skulle SVT/SR skicka ngon som inte r insatt eller som rent av fraktar det land de skall bevaka. Kan inte tnka mig att de t ex skulle skicka ngon som ser fransmn som arroganta, pompsa typer som ser sin bedagade kolonailmakt som Europas sjlvklara ledstjrna. Men motsvarande syn p USA och amerikaner r standard, troligen ett krav.

Och bortsett frn det politiska, s gr man ju tittarna en otjnst genom att inte frklara bakgrund, ge olika perspektiv och vara nyfiken i rapporteringen. Med en ordentlig bevakning s hade t ex inte Trumps seger 2016 kommit som en total verraskning fr tittarna.
Senast redigerad av Bud Fox 2021-01-17 kl. 23:34.
Citera
2021-01-17, 23:13
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Frvnande. Det blir en socialdemokrat som huvudgst kommande fredag ocks.
Magdalena Andersson?
Citera
2021-01-18, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WahlstedtM
Jag knner henne vl, vi har jobbat ihop. Jag har ven medgett att hon fr lras upp i alla kunskaper som sitter i Aftonbladets vggar, jag var med och rekommenderade henne till SVT, som jag gjort med s mnga andra aftonbladare frr!

r du stolt ver din rekommendation?
Tycker du verkligen att hon r proffsig och opartisk eller r det skitsamma ?
Fattar du inte hur mnga som verkligen avskyr henne. Och att hon med sin vinklade propaganda drar skam ver SVT?
Mer skam rttare sagt
Herregud finns ingen grns fr hur verklighets frnvnd man kan bli
Har aldrig undrat varfr alternativ medierna bara vxer vxer .........,
Citera
2021-01-18, 01:15
Citat:
Ursprungligen postat av Expo-Karlsson
Jag ser Carina Bergfeldt som en av etablissemangets sista livlinor alla andra hgprofilerade PK-journalister har blivit diskrediterade p ett eller annat stt genom metoo, AFA-kopplingar och avsljade lgner, eller helt enkelt bara insett att de nufrtiden (tack vare sociala och alternativa medier) kommer bli konfronterade av folk fr sin svenskfientlighet och vnsterextremism och bestmt sig fr att det helt enkelt inte r vrt besvret lngre.

Hela denna utveckling har gtt Carina Bergfeldt frbi. Hon r helt out of touch med vanliga svenskars uppfattning om tillstndet i Sverige och vrlden och med det hat som etniska svenskar knner mot usurpatorn och tyrannen Stefan Lfven. Hade Carina Bergfeldt haft ngon politisk fingertoppsknsla s hade hon aldrig ltit sig fngas p film i en krvnlig diskussion med Lfven, en man som kommer g till historiebckerna som en av de vrsta makthavare detta land skdat. Alla med lite vett i huvuden vet att distansera sig i mjligaste mn frn den vandrande katastrofen.

Carina Bergfeldt inser inte att folk ute i stugorna kokar av ilska s fort hon lgger in ngon passivt aggressiv krringaktig kommentar om Trump i sina korrespondentinslag frn USA, eller nr hon sitter och myser med en man som r ansvarig fr politiska beslut som skapat frutsttningar fr invandrade terrorister att mosa svenska smflickor med lastbilar. Hon fattar inte att ute i stugorna finns det personer som noga hller koll p vilka journalister som arbetar fr att sknka legitimitet r personer som Stefan Lfven.

En sdan aningsls person r precis vad etablissemanget vill fronta nr det kommer till att kabla ut den svenskfientliga liberala propagandan. Fr att verkligen linda in Carina Bergfeldt i en love-bombad comfort zone s verser de hennes mediokra arbetsinsatser med hedersbetygelser och upphaussning: hedersdoktorat, fina posteringar i USA, extremt mycket tid i tv-rutorna, osv. Carina Bergfeldt svljer med hull och hr den falska bilden av henne sjlv.

Att etablissemanget haussar och frontar dumsnuten Carina Bergfeldt sger mig att de r desperata.

Mycket bra summerat och formulerat. Det dr r etablissemanget i ett ntskal, verkligen. Den beskrivningen kan mer eller mindre appliceras p alla personligheter som MSM vljer att lyfta fram - frr eller senare spricker bubblan. Nr gjorde t.ex. Kjell Bergqvist ett uttalande senast? En efter en tystnar de. Hur lnge gr det att ltsas att Trump och SD r orsaken till all vrldens ondska? Som sagt, verkligheten bekrftar sig sjlv till slut och den politiska bubblan eller kokongen som man tryggt befunnit sig i mste spricka. SVT som statens frlngda arm stretar dock vidare ett tag till, snart har de hittat en ny dumstrut att slja in till befolkningen.
Citera
2021-01-18, 08:21
Medlem
Citat:
Du har medgett? Som mnga andra frr? Skriver man s dlig svenska om man arbetar p Aftonbladet?

Kanske inte s konstigt att Bergfeldt saknar kompetens om hon blir rekad till SVT av en dylik medarbetare.
Citera
2021-01-18, 08:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Patriarkat
r du stolt ver din rekommendation?
Tycker du verkligen att hon r proffsig och opartisk eller r det skitsamma ?
Fattar du inte hur mnga som verkligen avskyr henne. Och att hon med sin vinklade propaganda drar skam ver SVT?
Mer skam rttare sagt
Herregud finns ingen grns fr hur verklighets frnvnd man kan bli
Har aldrig undrat varfr alternativ medierna bara vxer vxer .........,
Hon r mycket profsig!
Citera
2021-01-18, 08:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schmeisser
Du har medgett? Som mnga andra frr? Skriver man s dlig svenska om man arbetar p Aftonbladet?

Kanske inte s konstigt att Bergfeldt saknar kompetens om hon blir rekad till SVT av en dylik medarbetare.
CB r en oerhrt lyckad vrvning av SVT, hon kommer g hem i stugorna!
Citera
2021-01-18, 08:31
Medlem
Citat:
Hon r mycket profsig!
Tydligen kan man inte stava nr man arbetar p Aftonbladet.
Citat:
CB r en oerhrt lyckad vrvning av SVT, hon kommer g hem i stugorna!
S illa omtyckt som hon r fr oerhrt lyckat en ny innebrd.
Citera
2021-01-18, 08:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schmeisser
Som bergfeldts mentor speglar din kompetens hennes. Kan inte tnka mig ngot inom media som hon r lmpad fr. Rabiat, talangls, enerverande rst, ful som stryk och vnsterbliven r ingen smickrande CV.
Helt fel, engagerad, talangfull, vacker rst och vnster r alltid en merit.
Det r verhuvudtaget alltid meriterande att ha jobbat p Aftonbladet, drav lgre lner, den bddade karriren vger tyngre. Ett arv frn tiden d LO var strsta gare.
Vi har placerat ut examinerade aftonbladare i hela samhllets informerande skikt, den som hller i informationen kontrollerar medborgarnas medvetande!
Citera
2021-01-18, 10:10
Medlem
Citat:
Hon r mycket profsig!

Var hon opartisk som reporter i usa?
Om du tror det blir jag orolig ver ditt omdme p riktigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto