Flashback bygger pepparkakshus!
2021-01-15, 21:26
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Första avsnittet av Carina Bergfeldts talkshow sänds just nu på SVT.

Ganska sopiga frågor än så länge. Djupa, svåra frågor som de knappt får någon tid att svara på, blandat med irrelevant trams på detaljnivå. Bergfeldt skrattar liksom på ”fel” ställen. Smått konstig stämning och timing över hela programmet.

Vad tycker Flashback?
Citera
2021-01-15, 21:28
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing

Ganska sopiga frågor än så länge. Djupa, svåra frågor som de knappt får någon tid att svara på, blandat med irrelevant trams på detaljnivå. Bergfeldt skrattar liksom på ”fel” ställen. Smått konstig stämning och timing över hela programmet.

Vad tycker Flashback?
Äcklig vänstervriden programledare och äcklig statsminister. Usch.
Alla fattar att detta är ett lamt försök att vinna tillbaka Sossarnas röster.
Senast redigerad av Resplendent 2021-01-15 kl. 21:35.
Citera
2021-01-15, 21:31
Bannlyst
Talkshow med Statsminister på fredagkvällen! Jo man tackar! Det är som man rest tillbaks i tiden till 60-talet då det bara fanns en kanal! På Spåret gick väl då också.

Länge leve SVT!
Citera
2021-01-15, 21:32
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing

Vad tycker Flashback?

Jag gissar på att det blir en hög femma, kramar och vänskapliga frågor. Det är inte Åkesson som intervjuas. Löfvén lär inte heller få frågor varför S stödjer extremism.

Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Groggnäsan fick i alla fall delta med sin rugguggla till fru.

Det enda positiva med Löfvén. Han jagar inte tjugoåringar på Stureplan. Han har inte Bidén och Trumps rykten efter sig.
Senast redigerad av CyberIngmar 2021-01-15 kl. 21:35.
Citera
2021-01-15, 21:35
Bannlyst
Även om jag spyr på paret Löfven så tror jag folk kommer tycka han ger ett folkligt intryck.
Bergfeldt ser sliten och översminkad ut.
Nä, Skavlan var bättre.
Citera
2021-01-15, 21:37
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Även om jag spyr på paret Löfven så tror jag folk kommer tycka han ger ett folkligt intryck.
Bergfeldt ser sliten och översminkad ut.
Nä, Skavlan var bättre.

Efterblivna människor tenderar ju att uppskatta efterblivna människor så ja
Citera
2021-01-15, 21:42
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Det enda positiva med Löfvén. Han jagar inte tjugoåringar på Stureplan. Han har inte Bidén och Trumps rykten efter sig.

Han inser nog sina utseendemässiga begränsningar. Sen går han inte på bögbarer som Danne heller, det får man ge honom.
Citera
2021-01-15, 21:47
Bannlyst
För många gäster och olika ämnen på kort tid, nä, inte godkänt 👎👎👎👎👎
Citera
2021-01-15, 21:54
Medlem
Väldigt underligt upplägg. De sitter ju bara och småpratar. Oklart varför statsministerFrun fick så mycket plats, är ju inte jätteintressant att lyssna på en vanlig tants iakttagelser liksom.
Kalla henne rugguggla va inte snällt, vi åldras alla och hon ser bra ut för att vara pensionär.

Narcissisten Benjamin fick ju en terapisession iaf.
Citera
2021-01-15, 21:56
Medlem
Larasofts avatar
Jag gillar mixen, men skulle inte tacka nej till att se politiska diskussioner på fredagar à la France.
Citera
2021-01-15, 21:57
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Tycker det är extremt oklart varför vissa gäster ens är med. Vad som gör dem aktuella, liksom. Den här snubben slog rekord 2013 och är därför med här?
Citera
2021-01-15, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muugabe
Frun ser helt okej ut och verkar trevlig. Uffes padda däremot...

Carina sitter bara och flinar hela tiden. Passar inte alls som programledare.

Frun var väl snygg för sin ålder, herregud... Löfven själv däremot är ju ingen skönhet direkt. Undrar vafan hon såg i honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in