2022-03-29, 10:48
Medlem
Bara sök på Tony Björk på Facebook och börja scrolla. Verkar vara ett präktigt fyllesvin och sexturist med väldigt unga tjejer.

Christy måste varit väldigt bra på att knulla eftersom hon lyckats snärja honom. Låt henne tömma hans plånbok Tony ska ha det.

Tro mig han har satt på tonåringar på sina sexresor. Ingen normal kvinna hade tagit i honom med tång ens. Hoppas hans hjärta krossas.
Citera
2022-03-29, 11:21
Medlem
Kersers avatar
Haha, fan va sunkig lägenhet han från Vetlanda hade. Hoppas hans afrikanska drottning kommer stortrivas där
Citera
2022-03-29, 13:01
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Bara sök på Tony Björk på Facebook och börja scrolla. Verkar vara ett präktigt fyllesvin och sexturist med väldigt unga tjejer.

Christy måste varit väldigt bra på att knulla eftersom hon lyckats snärja honom. Låt henne tömma hans plånbok Tony ska ha det.

Tro mig han har satt på tonåringar på sina sexresor. Ingen normal kvinna hade tagit i honom med tång ens. Hoppas hans hjärta krossas.

Håller med till 100 %. Tony är ett äckel. Han är inte "fin" som vill ta hand om ungen som inte är hans. Han vill bara åt ungens mamma för sex. Och hon, hon har väl inget val nu pga pengabrist och ett barn.
Citera
2022-03-29, 13:03
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banbrytare
Exakt så. Och hon drar ut på att fixa uppehållstillstånd i Sverige för att kunna bo kvar i Filippinerna medan goa Tony skickar pengar
Hon kommer aldrig flytta från Filippinerna.

Tror inte heller hon kommer flytta. Iaf inte till Tonys 1:a i Bjuv!!
Citera
2022-03-29, 13:06
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
Han skaffar bara en ny 20 åring om (när) hon dumpar honom.

Scrollar man igenom hans profil på Facebook så tar det inte lång tid innan man ser att han är en helt vanlig sexturist. Mycket resor till Thailand och framförallt Pattaya följt utav Filippinerna.

Poserar på bilder med andra 40+ gubbar som alla har en liten 20åring framför sig, som ser allt annat än bekväm ut.

Oh well, hoppas hon blåser skiten ut honom och tömmer hans plånbok. Varför ska inte hon få utnyttja honom lika mycket som han utnyttjar henne? Jag har noll sympati för sexturister.
.

Genomskådat honom för länge sen, utan att ens ha sett hans fb.
Citera
2022-03-29, 14:58
Man kan väl också fråga sig om Christy skulle få ett bättre liv i Sverige? Tveksamt. Okej, dottern skulle kanske ha bättre förutsättningar men tror inte Christy skulle vara speciellt glad. Lämna familj och vänner för en lite lägenhet i kalla Bjuv. Sen som många andra skriver är han nog inte ensam finansiär av hennes liv så hon "tjänar" kanske bra som det redan är.
Citera
2022-03-29, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Man kan väl också fråga sig om Christy skulle få ett bättre liv i Sverige? Tveksamt. Okej, dottern skulle kanske ha bättre förutsättningar men tror inte Christy skulle vara speciellt glad. Lämna familj och vänner för en lite lägenhet i kalla Bjuv. Sen som många andra skriver är han nog inte ensam finansiär av hennes liv så hon "tjänar" kanske bra som det redan är.
Varför flyttar inte Tony ner till Filippinerna istället? Han har ju inte ett piss i Sverige och verkar vara glad och nöjd i värmen. Där kan han antagligen få jobb med att snickra, skotta grus eller något på hans nivå. Den sunkiga ettan i Skåne kan han hyra ut.

Sen kan styvmamman och pappa mustasch titta ner ibland och leka med tjockamollan.
Citera
2022-03-29, 16:40
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Varför flyttar inte Tony ner till Filippinerna istället? Han har ju inte ett piss i Sverige och verkar vara glad och nöjd i värmen. Där kan han antagligen få jobb med att snickra, skotta grus eller något på hans nivå. Den sunkiga ettan i Skåne kan han hyra ut.

Sen kan styvmamman och pappa mustasch titta ner ibland och leka med tjockamollan.

Hade säkert gått jättebra om kärleken varit ömsesidig och det enda som spelat roll. Men han skulle tjäna alldeles för dåligt där nere även om han skulle få ett jobb. Jag vet inte vad han har i lön här, men han har nog ganska låga omkostnader i övrigt så de pengar han skickar ner till Christy har hon nog mer glädje av än om han flyttar ner till henne.
Citera
2022-03-29, 18:56
Medlem
Jag undrar var dom hittar alla stolpskott som är med i programmet. Får dom betalt per avsnitt eller hur funkar det?
Citera
2022-03-30, 07:53
Medlem
Oh fy, jag som till och med tyckt att Tony var lite gullig, naiv såklart men efter att ha sett hans fb ser man att han är en jävla sexturist srn många år tillbaka.
Tony, om du läser detta - Jävla äckel!
Citera
2022-03-30, 09:51
Medlem
wendy1s avatar
Skönt att Micke och Rebecka inte var med i detta avsnitt. De är så ointressanta och tråkiga. Händer inget kring dom.

Frank tycker manuell växel är för män men kan inte lägga i en enda växel själv. Ok.

Undrar lite varför Erica bor i "boende av annan typ". Den typen av boende brukar betyda tvångsvård, fängelse, LSS, RPV, sjukhus osv. I detta fallet gissar jag på att hon bor i stödlägenhet. Känns lite otäckt om hon har speciella behov och blir utnyttjad. Hoppas Omer är ärlig...

Undrar också om den K*m L*k*nd*r från Norrköping på fb, är den Kim i programmet? Ser ut att ha 2 barn isf, har det framgått? Kanske hon bara vill hålla de utanför programmet. Kanske är det inte ens hon, men finns bara 1 i Sverige med det namnet som är 34 år.
Senast redigerad av wendy1 2022-03-30 kl. 10:30.
Citera
2022-03-30, 09:53
Medlem
Jag fattar inte varför Erica har dessa mycket dåligt påklistrade hårförlängningar. Oavsett orsaken till hennes håravfall finns det ju betydligt bättre och snyggare lösningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in