2022-03-30, 14:37
Medlem
ghostwriterzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
"Oss svenska män"? Du har kollat med alla? Eller pratar du om dig själv i plural? Sabrina är inte elak, så varför ska hon ha en elak man tycker du? För att du inte tycker att hon är attraktiv utseendemässigt så förtjänar hon en elak snubbe? Din logik haltar ju värre än en enbent.

Dom är sämst båda 2
Citera
2022-03-30, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Jag undrar var dom hittar alla stolpskott som är med i programmet. Får dom betalt per avsnitt eller hur funkar det?
Funderar på samna sak. Dom är ju (undantaget möjligen Mattias) verkligen udda och korkade. Kan det vara scriptat alltihop? Är dessa puckon på riktigt?!
Citera
2022-03-30, 18:11
Medlem
[quote=wendy1|79696824]Skönt att Micke och Rebecka inte var med i detta avsnitt. De är så ointressanta och tråkiga. Händer inget kring dom.
[/QUOTE
Precis. Som Emma och Cherno. Totalt ointressanta. Bara mediakåta.

Citat:
Undrar lite varför Erica bor i "boende av annan typ". Den typen av boende brukar betyda tvångsvård, fängelse, LSS, RPV, sjukhus osv. I detta fallet gissar jag på att hon bor i stödlägenhet. Känns lite otäckt om hon har speciella behov och blir utnyttjad. Hoppas Omer är ärlig...
Uh oh. Det där är oroväckande. Han verkar inte ärlig och hon oerhört godtrogen och naiv.

Citat:
Undrar också om den K*m L*k*nd*r från Norrköping på fb, är den Kim i programmet? Ser ut att ha 2 barn isf, har det framgått? Kanske hon bara vill hålla de utanför programmet. Kanske är det inte ens hon, men finns bara 1 i Sverige med det namnet som är 34 år.
Kim finns ju på IG och heter inte så i efternamn.
https://instagram.com/kimangelicalindberg
Och på FB: https://m.facebook.com/kim.lindberg.146?fref=nf&rc=p
Har jag missat nåt?
Senast redigerad av Fultjackad 2022-03-30 kl. 18:17. Anledning: Tillägg
Citera
2022-03-30, 20:08
Medlem
Medicate mes avatar
Sabina och Latif, förstår mig inte på honom.
Han verkar ytlig, tycker att han är skitsnygg och en "ladies man".
Han verkar ha haft ett bra liv med pengar och jobb i Dubai där det också accepteras att han är lite av en chauvinist.

Detta stämmer ju inte in när han blir ihop med en svensk tjej som inte är särskilt snygg samt vill flytta till Sverige där saker är helt annorlunda och nog mycket tråkigare att bo i om man jämför med Dubai.

Har väldigt svårt att tänka mig att han bara skulle göra detta för att få bo i Sverige.

Är han kanske inte så ytlig som han verkar?
Tankar om honom?
Citera
2022-03-30, 20:20
Medlem
wendy1s avatar
[quote=Fultjackad|79701289]
Citat:
Skönt att Micke och Rebecka inte var med i detta avsnitt. De är så ointressanta och tråkiga. Händer inget kring dom.
[/QUOTE
Precis. Som Emma och Cherno. Totalt ointressanta. Bara mediakåta.

Uh oh. Det där är oroväckande. Han verkar inte ärlig och hon oerhört godtrogen och naiv.

Och på FB: https://m.facebook.com/kim.lindberg.146?fref=nf&rc=p
Har jag missat nåt?

Finns en enda K*m L*ndb*rg som är 34 år i Sverige och hon bor med en kille som inte är Elton i en lägenhet i Sthlm sen 2019. Någon K*m Ang*l*c*a L*ndb*rg finns ej i Sverige. Men ja, jag vet inte. Tror hon heter nåt annat...
Senast redigerad av wendy1 2022-03-30 kl. 20:23.
Citera
2022-03-30, 20:31
Medlem
wendy1s avatar
[quote=wendy1|79702829]
Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad

Finns en enda K*m L*ndb*rg som är 34 år i Sverige och hon bor med en kille som inte är Elton i en lägenhet i Sthlm sen 2019. Någon K*m Ang*l*c*a L*ndb*rg finns ej i Sverige. Men ja, jag vet inte. Tror hon heter nåt annat...

Hon sa i andra programmet att hon bott i Oslo och Sthlm sista tiden, så kanske skriven i Oslo. Så kan det vara.
Citera
2022-03-30, 20:35
Medlem
Citat:
Funderar på samna sak. Dom är ju (undantaget möjligen Mattias) verkligen udda och korkade. Kan det vara scriptat alltihop? Är dessa puckon på riktigt?!
Ingen normal människa vill exponera sitt liv i TV. Jävligt udda eller korkade i så fall.
Citera
2022-03-30, 20:46
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medicate me
Sabina och Latif, förstår mig inte på honom.
Han verkar ytlig, tycker att han är skitsnygg och en "ladies man".
Han verkar ha haft ett bra liv med pengar och jobb i Dubai där det också accepteras att han är lite av en chauvinist.

Detta stämmer ju inte in när han blir ihop med en svensk tjej som inte är särskilt snygg samt vill flytta till Sverige där saker är helt annorlunda och nog mycket tråkigare att bo i om man jämför med Dubai.

Har väldigt svårt att tänka mig att han bara skulle göra detta för att få bo i Sverige.

Är han kanske inte så ytlig som han verkar?
Tankar om honom?

Han är nog kär i henne. Tror inte heller han har det bättre här än i Dubai, så är nog kärlek. Men han är jävligt töntig med sitt otrohetssnack även om det är hans humor. Han känns självupptagen ggr 1000.
Citera
2022-03-30, 21:29
Medlem
Jag har inte riktigt förstått huruvida det är ett kamerateam med och spelar in alla scener, eller är det mestadels inspelat med egna kameror som står still i ett stativ?
Senast redigerad av next-chapter 2022-03-30 kl. 21:33.
Citera
2022-03-30, 21:40
Medlem
Citat:
Enligt en annan källa (flashback-tråd) så kan "annat boendetyp" bero på att det är något som faller utanför vanlig kategorisering (nyligen ombildad hyresrätt, etc). Det finns väl inget som tyder på att Erica skulle ha stödboende?

Citat:
Hel-ve-te vilka pattar tjejen har! Hänger dessutom tillräckligt mycket för att indikera äkta vara. Synd att hon så uppenbart är på fel sida crazy/hot-delaren...
Citera
2022-03-30, 22:53
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Enligt en annan källa (flashback-tråd) så kan "annat boendetyp" bero på att det är något som faller utanför vanlig kategorisering (nyligen ombildad hyresrätt, etc). Det finns väl inget som tyder på att Erica skulle ha stödboende?

Hel-ve-te vilka pattar tjejen har! Hänger dessutom tillräckligt mycket för att indikera äkta vara. Synd att hon så uppenbart är på fel sida crazy/hot-delaren...

Isf bodde hon i '"nybildad hyresrätt etc" i sitt förra boende också. Men visst, är ju möjligt.

De ser fejk ut precis som munnen.
Senast redigerad av wendy1 2022-03-30 kl. 23:20.
Citera
2022-03-31, 00:46
Medlem
Medicate mes avatar
Citat:
Han är nog kär i henne. Tror inte heller han har det bättre här än i Dubai, så är nog kärlek. Men han är jävligt töntig med sitt otrohetssnack även om det är hans humor. Han känns självupptagen ggr 1000.

Jag hade aldrig stått ut med en sån snubbe men vi får hoppas att det går bra för dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in