2021-01-06, 00:36
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAX-HIM
I ditt fall är den exceptionell, har aldrig hört någon lyssna av text via fiberoptiken. Men du kanske är en sådan där coronavaccinerad fladdermus som jobbar som regeringstroll undercover och lyssnar av svenskarna medborgare via högfrekventa 5G?
Jag tror mer att ett vaccin egentligen borde ta några tiotals år innan man kan dra någon slutsats.
Citera
2021-01-06, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maduro
Väldigt talande för hur ärlig debatten är när de försöker tysta spekulationerna med en fejkad bild.

Det kommer att behövas betydande våld innan jag tar detta vaccinet.

Vet.

Det sjuka är att jag inte alls trodde på nått av detta förrän jag kollade upp just Tiffany. Krävs ju ingen grävning eller dubbelkolla källor. Är så sjukt tydligt. Riktigt obehagligt. Tydligen har hennes facebook haft 20.000 kommentarer, men det raderas hela tiden inlägg. Men av vem kan man undra, och vilka inlägg får aldrig se dagens ljus? Vem vet
Citera
2021-01-06, 00:40
Medlem
Rekommenderar alla ett besök på Tiffany Pontes Dover’s facebook
Citera
2021-01-06, 00:52
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangutangensmamma
Rekommenderar alla ett besök på Tiffany Pontes Dover’s facebook
Varför?
Citera
2021-01-06, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Varför?

För att då kanske folk förstår att detta är en mer dyster diskussion än vad man tror idag.
Nu tror folk att man är foliehatt och avfärdar allt bara som strunt. Men man orkar egentligen inte sätta sig in i en ”alternativ” sanning. Missförstå inte. Jag tror att covid finns. Men jag tror också att Pfizer har mörkat Tiffany Dovers död.
Det ena utesluter ju inte det andra. Men det ger iallafall en fin pekpinne på att allt inte är som det verkar.
Citera
2021-01-06, 00:58
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
https://www.youtube.com/watch?v=aXXDB8DJyZU

Det gäller alltså mRNA-vaccinen.

ADR gör att de som vaccinerats kommer att få svårt att hantera andra coronavirus, muterade former av SARS-CoV-2 eller till och med vanliga förkylningar. Det blir game over för dem om några månader.

I statistiken kommer de väl att räknas som döda med covid-19 eller vad man nu kommer att kalla de muterade varianterna.

Skulle du kunna ange en källa mer än att någon filmar en TV?
Citera
2021-01-06, 01:05
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
För att då kanske folk förstår att detta är en mer dyster diskussion än vad man tror idag.
Nu tror folk att man är foliehatt och avfärdar allt bara som strunt. Men man orkar egentligen inte sätta sig in i en ”alternativ” sanning. Missförstå inte. Jag tror att covid finns. Men jag tror också att Pfizer har mörkat Tiffany Dovers död.
Det ena utesluter ju inte det andra. Men det ger iallafall en fin pekpinne på att allt inte är som det verkar.
Tiffany.. bla bla. Den här tråden handlar mer om att vaccinet kanske kan vara skadligt på lång sikt.
Citera
2021-01-06, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Tiffany.. bla bla. Den här tråden handlar mer om att vaccinet kanske kan vara skadligt på lång sikt.

Och att hon dog/ligger i koma stärker inte misstanken? Förstod du verkligen inte kopplingen? Jösses. Bra slutledningsförmåga
Citera
2021-01-06, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Så du tycker inte man ska vaccinera friska människor mot mässling, röda hund, polio, stelkramp m.fl?

Det är inte samma sak. Beprövade vaccin som stått tidens test(polio) är det få som ifrågasätter nyttan med, annat är det med experimentella vaccin som tagits fram i all hast & panik( det tycker man borde ringa en stark varningsklocka)

Har ni redan glömt alla stackare som lider av Narkolepsi idag signerat svinvaccinet? Föregående och likartat fågelinfluensa vaccin som oroväckande kunde härledas till en rad hälsorelaterad problematik år efter att sprutan tagits men som då ignorerades av myndigheter, MSM och den domesticerade svenska befolkningen, historien upprepar sig med lanseringen av Covid19 vaccin (men go ahead ta ni ''Big Pharma'' i beskydd à la stockholmssyndromet )

Eller ta sunt förnuft i bruk och håll avstånd, använd munskydd, spruta inte in ett främmande ämne som kroppen inte behöver ifall ni är friska, bara riskgrupper & multisjuka bör överväga panik vaccin i första taget.

TL,DR Covid-19 vaccin är inte att jämföra med, mässling, röda hund, polio, stelkramp m.fl. Det är att jämföra med svinvaccin, fågelvaccin( panik vaccin) m.fl.
Senast redigerad av Omnik 2021-01-06 kl. 01:17.
Citera
2021-01-06, 01:13
Medlem
Citat:
Fast är ju intressant att se dödligheten/allvarliga komplikationer för unga av vaccinet mot dödligheten i covid. Kan ge mig fan på att det är ungefär samma.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/ett-hundratal-barn-i-livshotande-inflammation-barnintensiven-i-lund-ar-full

Tror du det där är normalt?

När det gäller överdödligheten så verkar vi ju dels ha en överdödlighet spec i de äldre grupperna, men framförallt så har ju hela Sverige fredagsmys hela veckan och många jobbar hemifrån, kör mindre bil, inga fester osv osv så klart dödligheten hölls tillbaka av att ingen gör någonting tänker jag.
Citera
2021-01-06, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omnik
Det är inte samma sak. Beprövade vaccin som stått tidens test(polio) är det få som ifrågasätter nyttan med, annat är det med experimentella vaccin som tagits fram i all hast & panik( det tycker man borde ringa en stark varningsklocka)

Har ni redan glömt alla stackare som lider av Narkolepsi idag signerat svinvaccinet? Föregående och likartat fågelinfluensa vaccin som oroväckande kunde härledas till en rad hälsorelaterad problematik år efter att sprutan tagits men som då ignorerades av myndigheter, MSM och den domesticerade svenska befolkningen, historien upprepar sig med lanseringen av Covid19 vaccin (men go ahead ta ni ''Big Pharma'' i beskydd à la stockholmssyndromet )

Eller ta sunt förnuft i bruk och håll avstånd, använd munskydd, spruta inte in ett främmande ämne som kroppen inte behöver ifall ni är friska, bara riskgrupper & multisjuka bör överväga panik vaccin i första taget.

TL,DR Covid10 vaccin är inte att jämföra med, mässling, röda hund, polio, stelkramp m.fl. Det är att jämföra med svinvaccin, fågelvaccin( panik vaccin) m.fl.

Var det inte nått vaccin som gav ME eller om det var MS som biverkning också? På 70-talet. Minns fan inte va det var
Citera
2021-01-06, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gakka
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/ett-hundratal-barn-i-livshotande-inflammation-barnintensiven-i-lund-ar-full

Tror du det där är normalt?

När det gäller överdödligheten så verkar vi ju dels ha en överdödlighet spec i de äldre grupperna, men framförallt så har ju hela Sverige fredagsmys hela veckan och många jobbar hemifrån, kör mindre bil, inga fester osv osv så klart dödligheten hölls tillbaka av att ingen gör någonting tänker jag.

Mm totalt runt 1000 fler döda i Sverige än ett normalår. Visar sig vem som får rätt. Oavsett dystra scenarior.
SCB har tal på antal döda i Sverige år för år. Är inte så att 2020 sticker ut nämnvärt.
Blir dock intressant att se hur många vi har när vaccinet har gjort sitt. Hoppas ju att jag har fel. Men det är fler som dött, men det mörkas ju det också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in