2021-01-08, 13:30
Medlem
Zloths avatar
https://www.friatider.se/lakare-dod-i-mystisk-sjukdom-efter-covid-vaccinering

Hur i helvete kan folk vara så ivriga med att vaccinera sig?

Ni är väl medvetna om att ni måste vaccinera er varenda år?
Citera
2021-01-08, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth

Bevisar att ju att professor Cahill inte var riktigt rätt ute. Det behöver inte ta flera månader, det kan gå fortare än så.

Tiffany Dover har vi heller inte hört något livstecken ifrån.
Citera
2021-01-08, 15:02
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
För det första är det definitivt en teori=" Germ Theory of Diseases" https://en.wikipedia.org/wiki/Germ_theory_of_disease
Citat: "The germ theory of disease is the currently accepted scientific theory for many diseases. It states that microorganisms known as pathogens or "germs" can lead to disease."

Det heter inte "Germ law of diseases" för inte. Det är nämligen en teorin som aldrig bevisats. En som hävdar att en teori är sann måste enligt grundläggande vetenskapligt förhållningssätt och metodik bevisa sin teori. Det hoppas jag att du visste.
Så visa mig studier som bevisat att te.x att någon virolog hittat ett polio virus och bevisat att det "polio viruset" smittar människor. Eller att SARS-CoV (2003) har isolerats och renats och således bevisats existera. För det är från det "viruset" virologer hävdar att SARS-CoV-2 har sitt ursprung och således SARS-CoV används som goldstandard. Vilket kunde inte vara längre från sanningen. De tog lite prover från genetisk material, la ihop det i en cocktail, körde några ronder med testen och sedan extraherade delar från cocktailen av genetisk material. Läs studien själv på SARS-CoV.

VIRUS ÄR EXOSOMER SOM VI ALLA HAR I KROPPEN.
Läs på om exosomer!! Ett tips om du vill lära dig något.

Vad man finner i corona-testen är en cocktail av genetisk material. Inga virus. Därav false/postive på över 80%. Ett test med över 50% false/psotive är i praktiken värdelösa.
Min fru tog ett test. Kom tillbaka positivt första gången. Samma dag fick hon ett negativt svar.

Tar vi bakterier till exempel. Så har vi miljarder bakterier i kroppen. De finns i vår kropp som hjälpreda. De är inte skadliga.

Bara för att man finner brandmän vid en eldsvåda, betyder inte det att brandmännen orsakade eldsvådan. Eller hur?

Virologi är lika vetenskapligt belagt som horoskop och jultomten. Tror du på jultomten också bara för att någon sagt att han finns.
OK, du vet uppenbarligen inte vad en vetenskaplig teori är. Det är en förklaringsmodell väl underbyggd av bevis till skillnad mot det man i folkmun menar med en teori (gissning).

Sedan har du gått på myten om RT-PCR att den skulle ge så mycket falska positiver. Det är en lögn spridd viralt på sociala medier.

Jag tror på jultomten om det kan bevisas att han existerar. Ingen har gjort det så jag tror inte på honom.
Citera
2021-01-08, 15:08
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyperbeast
Nej.
Verkligheten funkar inte så. Sluta skämma ut dig.
Jo det är så det fungerar. Påståenden utan bevis kan avfärdas utan bevis.
Citera
2021-01-08, 15:19
Medlem
WimHofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth

Inte bara varenda år, utan till och med två ggr/år, om man ska tro UKs "hälsominister" Matt Hancock... Vårdcentralen blir de vaccinerades andra hem

https://www.youtube.com/watch?v=r-6V27q9M1k&ab_channel=HugoTalks
Citera
2021-01-08, 15:47
Avslutad
Flashback och foliehattar alltså, ingen säger ett skit om vaccinet man tar för att resa till Nigeria eller Rwanda!
Citera
2021-01-08, 16:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Flashback och foliehattar alltså, ingen säger ett skit om vaccinet man tar för att resa till Nigeria eller Rwanda!

Jag brukar inte resa till Nigeria eller Rwanda.

Däremot är det allvarligt om man tvingas ta ett oprövat vaccin mot coronaviruset för att kunna resa till länder i Europa.
Senast redigerad av borskungen 2021-01-08 kl. 16:15.
Citera
2021-01-08, 16:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Jag brukar inte resa till Nigeria eller Rwanda.

Däremot är det allvarligt om man tvingas ta ett oprövat vaccin mot covid-19 för att kunna resa till länder i Europa.

Inget måste att resa runt i Europa, du får nöja dig med Gotland iår eller kanske Göteborgs västkust
Citera
2021-01-08, 16:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Inget måste att resa runt i Europa, du får nöja dig med Gotland iår eller kanske Göteborgs västkust

Medan globalisteliten kan resa vart de vill. Det är den typen av orättvisa som startar revolutioner.
Citera
2021-01-08, 17:15
Medlem
Jag har inga bevis för det men:

Jag tror "narkolepsi"-problemet efter 2009 kommer bli en västanfläkt jämfört med vad vi nu har framför oss.

Dessa nya vaccin lär bli 7 resor värre i fråga om biverkningar av otäcka slaget.
Citera
2021-01-08, 17:24
Medlem
jymdjakets avatar
Sex miljoner pers vaccinerade i staterna nu. Snart sätter slakten igång.
Citera
2021-01-08, 18:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Medan globalisteliten kan resa vart de vill. Det är den typen av orättvisa som startar revolutioner.

VA? Du menar överklassen från Danderyd och Lidingö kommer att ta privatflyget till Turkiet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in