2021-01-05, 23:30
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorsken
Ja? Den Lucifer betyder också ljusbringaren naturligtvis.

Min poäng var alltså att forskare snarare tittar på ordets betydelse och inte på ett religiöst betingat väsen.
Citera
2021-01-05, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Min poäng var alltså att forskare snarare tittar på ordets betydelse och inte på ett religiöst betingat väsen.
Ja men du har fel. Du vet för det första inte hur alla forskare tänker. Jag kan också upplysa dig om att alla ens inte är ateister.
Citera
2021-01-05, 23:50
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskoega
Den enda konspirationen jag tror på är att det finns bottar från främmande makter på Flashback som vill sprida dynga. Trött tråd. Tack för mig!
Bottar tror jag kanske inte (det är ju typ automatiska script), men eftersom vaccinfrågan är så viktig kanske det mer rör sig om shills?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Shill
Citera
2021-01-05, 23:52
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorsken
Ja men du har fel. Du vet för det första inte hur alla forskare tänker. Jag kan också upplysa dig om att alla ens inte är ateister.

Jag skrev inte heller att alla är ateister, det har skrev var att merparten inte har religiösa baktankar. Och visst, jag kan förstås inte veta hur de tänker. Men jag gissar att min teori är närmare än att de skulle bygga på religiös baktanka, allafall relativt nutida. Men om du är så säker på att jag har fel så skulle det vara intressant att läsa om det.

Står rätt intressant om honom här, har inte läst allt men av det jag läst så har det inte lyckats att härleda ordet till något religiös baktanke, ska dock påpekas att det är rätt oklart. Då han inte gav en förklaring till varför namnet valdes.

https://simonecelinemarshall.com/luciferne-luciferase-and-lucifer/
Senast redigerad av Neroxx 2021-01-06 kl. 00:01.
Citera
2021-01-05, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
https://www.youtube.com/watch?v=aXXDB8DJyZU

Det gäller alltså mRNA-vaccinen.

ADR gör att de som vaccinerats kommer att få svårt att hantera andra coronavirus, muterade former av SARS-CoV-2 eller till och med vanliga förkylningar. Det blir game over för dem om några månader.

I statistiken kommer de väl att räknas som döda med covid-19 eller vad man nu kommer att kalla de muterade varianterna.

Länken leder till en video med <2000 visnningar, 48 likes och 3 kommentarer. En person filmar mot en laptop-skärm och pratar massa skräp utan några som helst bevis Konspirationsfolket slutar aldrig att underhålla.

Hur hittade du öht denna? Du måste ha sorterat på uppladdningsdatum eller nåt. Ser fram emot nästa video.
Citera
2021-01-06, 00:11
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maduro
Man kan fråga sig varför de döpte det till just "Luciferase"!?

"Luciferases are enzymes that use a substrate called luciferin, along with oxygen and ATP, in an energetic process that produces light—like the yellow glow of fireflies."
Citera
2021-01-06, 00:14
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Säg det till genusforskarna
Citera
2021-01-06, 00:19
Medlem
MAX-HIMs avatar
Många människor är för dumma, lata och fega, och det straffar sig i längden. Ondskan finns därute, bland de rikaste i världen, oligarkerna.

Börja med att undvika coronavaccinet. Det verkar som att nanochipet de försöker smussla in i kroppen på människor (via fejkvaccinet) kan vara något de senare försöker ta patent på, alltså människan hävdar de äganderätten på eftersom de äger tekniken de bär inom sig. Därmed äger de alla vaccinerade människor som bär deras nanoteknologi (som kan styras med 5G). Vaccinarna blir som cyborgs, ägda av den ondskefulla eliten.

Jag vet inte hur det är, men jag föreställa mig att det inte är så kul.

Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Bottar tror jag kanske inte (det är ju typ automatiska script), men eftersom vaccinfrågan är så viktig kanske det mer rör sig om shills?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Shill

Jude-lakejer och vaccinförsäljare ja, många är dem, det är som ett troll-cluster på trådar som dessa, varav "BajsigHink" är en.
Senast redigerad av MAX-HIM 2021-01-06 kl. 00:23.
Citera
2021-01-06, 00:23
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAX-HIM
Jude-lakejer.

Där slutade jag lyssna i kombination med "dem".
Citera
2021-01-06, 00:23
Medlem
MAX-HIMs avatar
Citat:
Där slutade jag lyssna.

Bra hörsel du har.
Citera
2021-01-06, 00:25
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAX-HIM
Bra hörsel du har.
Med tiden så både försämras och förbättras hörseln.
Citera
2021-01-06, 00:34
Medlem
MAX-HIMs avatar
Citat:
Med tiden så både försämras och förbättras hörseln.

I ditt fall är den exceptionell, har aldrig hört någon lyssna av text via fiberoptiken. Men du kanske är en sådan där coronavaccinerad fladdermus som jobbar som regeringstroll undercover och lyssnar av svenskarna medborgare via högfrekventa 5G?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in