2021-07-23, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomelessG
Tack för domen.

Sjukaste bortförklaringar jag någonsin hört.
Gänget har gjort plastik operationer för att efterlikna Christian även skaffat liknande födelsemärken sedan gått och våldtagit offren. Handhar även under tiden varit inlåst i en bunker och gänget har inplanterat falska minnesbilder

hahahahahhahahah

Ja det var verkligen extremt sjuka bortförklaringar!! Det enda liknande sjuka bortförklaringar vi hört i nåt annat allvarligt fall är väl ungefär: ”jag blev bortrövad av kinesiska maffian”… 🙄 Fy fasen. Vad hemskt att man började le trots så allvarligt brott, och ta sig för pannan när man läste GMs bortförklaringar….

Tur att rätten i alla fall uttalar att GM har varit medveten om offrenas funktionshinder…. Hemskt.

I USA tror jag liknande mängd och allvar på brottsligheten skulle gett typ livstid…
Citera
2021-07-23, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Låter som en nigger. Får den känslan när man läser artiklarna.

Va? GM är ju svensk…
Citera
2021-07-23, 19:46
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maharaja79
Va? GM är ju svensk…

Ytterligare ett bevis för att vi inte behöver importera likasinnade människor.

Hans vilja att bli en känd DJ stör mig verkligen. Troligen så han "haffade" sina offer
Citera
2021-07-23, 20:38
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ja det var verkligen extremt sjuka bortförklaringar!! Det enda liknande sjuka bortförklaringar vi hört i nåt annat allvarligt fall är väl ungefär: ”jag blev bortrövad av kinesiska maffian”… 🙄 Fy fasen. Vad hemskt att man började le trots så allvarligt brott, och ta sig för pannan när man läste GMs bortförklaringar….

Tur att rätten i alla fall uttalar att GM har varit medveten om offrenas funktionshinder…. Hemskt.

I USA tror jag liknande mängd och allvar på brottsligheten skulle gett typ livstid…
Kommer han överklaga? Födelsemärkena var bara 80% lika, och vissa veck på knogarna stämde inte.

Så nu skall det gå runt 5 pers och se nästan lika ut, intressant....
Citera
2021-07-23, 20:46
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjursholmsLatrinen
36 våldtäkter = 8 år, det blir max 6 års verklig strafftid. Dvs 2 månaders fängelse per våldtäkt. Snacka om mängdrabatt. Det är ju sjukt ju. Hur kan man ge rabatt till en person som absolut inte borde få vistas utomhus?
Sverige har förmodligen världen mest kvinnofientliga lagstiftningar. Det bästa för Sverige, brottsoffren och gärningsmannen vore att ta han bakom ett skjul och ge han ett nackskott.
Citera
2021-07-23, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Detta verkar riktigt intressant faktiskt, vad vet vi mer om denna snubben då?

https://www.facebook.com/DJCHRIZZ92

https://www.instagram.com/djeddan_official/

https://www.youtube.com/channel/UCzS..._A8PQcEdY-Eggg

Spännande adress han är skriven på. Varenda kotte är utlänning utom GM.

Intressant. Tjejerna som får en SH på instagram verkar ha skickat nakenbilder till honom på snapchat.
Citera
2021-07-24, 00:55
Medlem
HomelessGs avatar
Citat:

HHAHAHAHHA tänkte också
På Mats Alm som enda man som kommit i närheten av det här. Grym är du!
Citera
2021-07-24, 03:08
Medlem
8 år känns som för lite.

hoppas att han behandlas som han förtjänar i fängelset.

våldta funktionshindrade.... som om våldtäkt inte var nog illa.....

as
Citera
2021-07-24, 03:13
Medlem
Kollat lite på länkar i tråden och sett att han har runt 500 följare m.m. på sina olika sidor.

Bara skriker att han köpt likes/follows osv... för vem fan vill kolla på hans youtube där han sitter och spelar NHL på xbox? allvarligt? LOL
Citera
2021-07-24, 09:01
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konden
8 år känns som för lite.

hoppas att han behandlas som han förtjänar i fängelset.

våldta funktionshindrade.... som om våldtäkt inte var nog illa.....

as

Bara i Sverige man kan få extremt låga straff och sen rabattera sig ut ännu tidigare. Det här aset förtjänar ett mycket långt fängelsestraff. 8 år är skrattretande.
Citera
2021-07-24, 09:04
Medlem
StigHelmutts avatar
En svenne!

Han lär ju få skämmas bland sina kompisar nu
(där är stora skillnaden mellan mena-våldtäktsmän och svenska -omgivningen fördömmer)
Citera
2021-07-24, 09:14
Medlem
StigHelmutts avatar
"Valentin" kallar han sig också... ett varningstecken bara där ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in