2021-07-23, 14:31
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Detta visar ju bara att väldigt många kvinnor faller för svin. Skulle inte förvåna mig om MGM får mängder av friarbrev också när/om han hamnar i finkan.

Skulle gissa på samma sak att killen får sina beundrarinnor i fängelset.
Citera
2021-07-23, 14:32
Medlem
36 våldtäkter = 8 år, det blir max 6 års verklig strafftid. Dvs 2 månaders fängelse per våldtäkt. Snacka om mängdrabatt. Det är ju sjukt ju. Hur kan man ge rabatt till en person som absolut inte borde få vistas utomhus?
Citera
2021-07-23, 14:37
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heltbakom
Den fungerar inte.

När jag klickar på den så kommer jag till dokumentet. Jag surfar genom Firefox med helt ok säkerhetsinställningar och ett anta blockeringstillägg. Verkar även funka utmärkt i Microsoft Edge. Kort sagt: Har du problem är det antagligen för att du gör fel.
Citera
2021-07-23, 14:38
Medlem
HomelessGs avatar
Tack för domen.

Sjukaste bortförklaringar jag någonsin hört.
Gänget har gjort plastik operationer för att efterlikna Christian även skaffat liknande födelsemärken sedan gått och våldtagit offren. Handhar även under tiden varit inlåst i en bunker och gänget har inplanterat falska minnesbilder

hahahahahhahahah
Citera
2021-07-23, 14:58
Medlem
Kavajfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://sverigesradio.se/artikel/7639318

"En 28-årig Linköpingsbo har gripits och begärs nu häktad misstänkt för bland annat 13 fall av våldtäkt.
Våldtäkterna ska ha inträffat i Linköping, Mjölby och Motala under tiden september 2019 till och med februari 2020."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-13-valdtakter

"Mannen misstänks också för olaga hot och utpressning."

Någon som vet mer?
Låter som en nigger. Får den känslan när man läser artiklarna.
Citera
2021-07-23, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Du citerar en mening och i den meningen står det bokstavligen "baserat på". Ändå frågar du vad det baseras på?

Hur dum är du på en skala..

Inte speciellt, dock dåligt formulerad fråga.
Vad utifrån att titta på en persons Facebook får dig att göra bedömningen att han ligger på autismspektrat?

Jag frågar rent av för att jag kunde endast se en profilbild på hans Facebook. Där han dessutom har solglasögon.

Att han har någon störning är ju tveklöst, ingen frisk människa skulle ju göra en sådan sak.
Citera
2021-07-23, 15:53
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolarsolasola
99% av alla b
Våldtäkter är ju av nysvenskar så va bubblar du om ???

QUOTE=lafemmefatale|74190387]Serievåldtäktsman? Luktar svenskt. Liksom Södermannen, Hagamannen och Örebromannen. Det är något med vita och den mest perverterade sortens brott, såsom våldtäkt, pedofili, styckmord etc. Och Christi*n klingar onekligen svenskt. Varför dyker hans namn upp?
[/quote]
men oftast så är seriemördare och serievåldtäktsmän faktiskt vita män . finns rätt mycket underlag för det påståendet. fråga valfri psykolog så får du se att det stämmer. men majoriteten av morden och våldtäkterna som sker är inte seriemord eller serievåldtäkter. men i just kategorin seriemördare och serievåldtäktsmän är vita överrepresenterade världen över.
Citera
2021-07-23, 16:02
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Låter som en nigger. Får den känslan när man läser artiklarna.

Jojo, men rassar som du tycker ju att allt "låter som en nigger", så vad du tycker spelar ju liksom ingen roll eftersom vi redan vet vad du tycker oavsett vad som faktiskt hänt. Nu är ju GM här vit som snö, så dina "spaningar" är än en gång helt fel.

Citat:
Ursprungligen postat av trippen
men oftast så är seriemördare och serievåldtäktsmän faktiskt vita män . finns rätt mycket underlag för det påståendet. fråga valfri psykolog så får du se att det stämmer. men majoriteten av morden och våldtäkterna som sker är inte seriemord eller serievåldtäkter. men i just kategorin seriemördare och serievåldtäktsmän är vita överrepresenterade världen över.

Seriemördare och serievåldtäktsmän är också de avgjort farligaste, mest våldsamma och mest psykologiskt avvikande, så det är väl gissningsvis vitheten som spökar i dessa beteenden.
Citera
2021-07-23, 16:53
Medlem
Driftstopps avatar
Ser ut som han har autism eller grov adhd diagnos.
Citera
2021-07-23, 18:17
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Ser ut som han har autism eller grov adhd diagnos.
Ja han ser väldigt märklig ut och hela hans instagram och det han har lagt upp var jävligt konstigt.
Skulle inte heller bli förvånad om han har någon diagnos. Inte bara baserat på hans utseende utan också hans mycket konstiga bortförklaringar. Oavsett så ursäktar det inte vad han har gjort. Riktigt vidrig människa.
Hade han gjort det här i USA så hade han väl blivit inlåst på livstid vilket jag hade tyckt var ett rimligt straff för så många våldtäkter.
Tyvärr är det nog för mycket att hoppas på att ett gäng som black cobra skulle straffa han för något sorts varumärkesintrång. Finns dom ens kvar?
Black cobra spelar väl i samma liga som det beryktade gänget gangland - ett gäng för utvecklingsstörda pillertorskar.
Citera
2021-07-23, 19:11
Medlem
Kavajfyllos avatar
Är det fetknoppen med initialerna C.E som detta gäller?
Citera
2021-07-23, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Detta visar ju bara att väldigt många kvinnor faller för svin. Skulle inte förvåna mig om MGM får mängder av friarbrev också när/om han hamnar i finkan.

Offrena var funktionshindrade… Så tror inte att de är några som ”fallit” för honom! 🙄

Han har ju hotat sådana personer som har intellektuella funktionshinder, dvs extra svårigheter att värja sig, förstå vad det är som händer, och hitta strategier till att säga ifrån, etc. Det är ju nästan i princip snäppet ifrån att våldföra sig på barn. 🤮För tusan tänk till lite…. Som tur är angav ju rätten i alla fall offrenas funktionshinder som en försvårande faktor, gällande brottsligheten.

Ett avskyvärt brott, eller brotts-serie kanske man ska säga då det var en mängd brott och många offer. 8 år är dock väldigt lite i sammanhanget som flera sagt. Det borde nog snarare vara uppemot 20-25 år, med alla de brotten. Men det är ju Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in