2021-12-30, 15:52
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Vill berätta att jag fick svar på mail (Det är "mycket ovanligt" men kan hända att det packas fel) och fick ny leverans från RC-I med annat pulver. Har bara provat att det är lokalbedövande.
Citera
2022-01-04, 14:50
Medlem
Nasofermens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlind92
I dag hörde dom av sig på mail I alla fall har du fått något ??
Nää inget alls 🤬
Var hittar man mail till dom??
Tycker jag lusläst sidan efter kontaktinfo utan resultat .
Citera
2022-01-05, 09:00
Medlem
Mrlind92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasofermen
Nää inget alls 🤬
Var hittar man mail till dom??
Tycker jag lusläst sidan efter kontaktinfo utan resultat .
Jag råkade radera ett mål där jag fick deras support adress får jag tag i den igen så skickar ja den i ett pm
Citera
2022-01-05, 14:20
Medlem
Nasofermens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlind92
Jag råkade radera ett mål där jag fick deras support adress får jag tag i den igen så skickar ja den i ett pm

Kanon 👍🏻
Citera
2022-01-05, 15:36
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Vill skriva några rader om 4F-MAR som jag beställde (för 2:a ggn) och senare fick en ny leverans av. I början av november (1:a ggn) gav jag preparatet bra recension. Beställde 1g igen i december och för er som följt tråden fick jag sen en ny leverans. Vill skriva om det jag fick nu jämfört med det jag fick för 2 mån sen.
Återkommer när webbläsaren fungerar.
Senast redigerad av Oucho.Sparks 2022-01-05 kl. 15:41.
Citera
2022-01-05, 17:10
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Har tolerans, inte tagit CR-CS dagligen men kontinuerligt, näsa, lite (vanligtvis < 20 mg). Behöver sällan kupera biverkningar. Det jag fick nu sist har potens. Det ser ut som en liten skopa från en "vit" strand. Kornen har enstaka glittriga korn. Vid kross blir det mjöligt och vitt som krita. Det påverkar noradrenalin, dopamin och lite serotonin. Den här ggn påverkas pupiller inte alls och det har kortare halveringstid.

Sorterar man efter popularitet kommer 4F sist på säljsidan. Är det F:et
Senast redigerad av Oucho.Sparks 2022-01-05 kl. 17:12.
Citera
2022-01-08, 11:00
Medlem
Fuzzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
Har tolerans, inte tagit CR-CS dagligen men kontinuerligt, näsa, lite (vanligtvis < 20 mg). Behöver sällan kupera biverkningar. Det jag fick nu sist har potens. Det ser ut som en liten skopa från en "vit" strand. Kornen har enstaka glittriga korn. Vid kross blir det mjöligt och vitt som krita. Det påverkar noradrenalin, dopamin och lite serotonin. Den här ggn påverkas pupiller inte alls och det har kortare halveringstid.

Sorterar man efter popularitet kommer 4F sist på säljsidan. Är det F:et

Fick 14 dagar psykos från 4f,och jag är inte den som får psykos särskilt ofta 20 år sedan sist.
Vil varna alla andra som också gillar att leka med elden.
Man kan bli brent 🙄, ta det lugnt och god jul
Citera
2022-01-08, 15:09
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzza
Fick 14 dagar psykos från 4f,och jag är inte den som får psykos särskilt ofta 20 år sedan sist.
Vil varna alla andra som också gillar att leka med elden.
Man kan bli brent 🙄, ta det lugnt och god jul

Bra att varna och speciellt de som har sårbarhet för psykos men för alla gäller sömn, mat och avhållsamhet från påfrestningar och stimulanter. Funkar inte avhållsamhet gäller att hålla fästningarna i övrigt.

Du skrev 27/11 att du tagit 0,5 g 4F. Du beställde 4F-MAR, fick två brev men det stod inget på påsarna. Var det då? Du verkar köra alla RoA och inte vädra ut innan nästa substans?
God Jul!
Citera
2022-01-08, 18:15
Medlem
Fuzzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
Bra att varna och speciellt de som har sårbarhet för psykos men för alla gäller sömn, mat och avhållsamhet från påfrestningar och stimulanter. Funkar inte avhållsamhet gäller att hålla fästningarna i övrigt.

Du skrev 27/11 att du tagit 0,5 g 4F. Du beställde 4F-MAR, fick två brev men det stod inget på påsarna. Var det då? Du verkar köra alla RoA och inte vädra ut innan nästa substans?
God Jul!

Är ju inte ovanligt att det inte står nogot på påsarna, har hänt från hyg oxå så räknar med det är en glipp. Och efter den varit ute 1 dygn så blev hela skiten gul på färg, 0.5g var en fel skrivning 0.05 mera rätt då jag inte kunde röka skiten. Men bombade det som inte blev gult 2 gånger så kastade jag skiten. Men då var hjärnan så stressad at det var ingen väg tillbaka. Så vad jag fick kan man undra. Får nog aldrig vita. Och det var 2 veckor från sista(stim inntag) och det brukar holda. Men jag testar alla stims ja.kan ju finnas nogot jag gillar som inte är så poppis bland andra. Vad så.om det var något som funkade bra och inte kostade så j så hadde jag tagit varje dag tills det inte var skoj mera.
Säger att 4f jag fick var psyko om det var 4f men vad fan är poengen att skicka nogot annat eller menar du att postis Pär står bak.
Men är ju möjligen bättre att varna för rci då om du menar jag har fått något annat.
Men men jag kör vidare som jag brukar för nu. Men plötsligt 👋 hei hå

PS beställde 4b förra veckan men fick a-2dpv. Men det är helt ok. Är väl inte stora skillnader vill jag tro. Men 4b dom solde i början var nogot bettre i effekt av dom.mindre tro på nuvarande
Senast redigerad av Fuzza 2022-01-08 kl. 18:35.
Citera
2022-01-10, 09:35
Medlem
Mrlind92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasofermen
Kanon 👍🏻
Ja råka radera malet med suport adressen Men ja kan I alla fall berätta att jag fick ett mail där det står your order proceed men dom verkar inte ha skickat något..
Får inre heller nåt svar har skrivit många mail nu
Jävla skit sida känner mig blåst
Citera
2022-01-13, 15:08
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
För mig tog det fem dagar från beställning till brevlåda. Fick samtidigt ett julkort som postats veckan innan jul från en annan svensk stad.
Beställde 2g. Fick 2,04.
Citera
2022-01-19, 02:20
Medlem
Fler än jag som inte fått orderbekräftelse på meljen efter man lagt beställning? Betalade ändå som vanligt via swish och hoppas det inte blivit strul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in