Citat:
Ursprungligen postat av
Oucho.Sparks
Bra att varna och speciellt de som har sårbarhet för psykos men för alla gäller sömn, mat och avhållsamhet från påfrestningar och stimulanter. Funkar inte avhållsamhet gäller att hålla fästningarna i övrigt.
Du skrev 27/11 att du tagit 0,5 g 4F. Du beställde 4F-MAR, fick två brev men det stod inget på påsarna. Var det då? Du verkar köra alla RoA och inte vädra ut innan nästa substans?
God Jul!
Är ju inte ovanligt att det inte står nogot på påsarna, har hänt från hyg oxå så räknar med det är en glipp. Och efter den varit ute 1 dygn så blev hela skiten gul på färg, 0.5g var en fel skrivning 0.05 mera rätt då jag inte kunde röka skiten. Men bombade det som inte blev gult 2 gånger så kastade jag skiten. Men då var hjärnan så stressad at det var ingen väg tillbaka. Så vad jag fick kan man undra. Får nog aldrig vita. Och det var 2 veckor från sista(stim inntag) och det brukar holda. Men jag testar alla stims ja.kan ju finnas nogot jag gillar som inte är så poppis bland andra. Vad så.om det var något som funkade bra och inte kostade så j så hadde jag tagit varje dag tills det inte var skoj mera.
Säger att 4f jag fick var psyko om det var 4f men vad fan är poengen att skicka nogot annat eller menar du att postis Pär står bak.
Men är ju möjligen bättre att varna för rci då om du menar jag har fått något annat.
Men men jag kör vidare som jag brukar för nu. Men plötsligt 👋 hei hå
PS beställde 4b förra veckan men fick a-2dpv. Men det är helt ok. Är väl inte stora skillnader vill jag tro. Men 4b dom solde i början var nogot bettre i effekt av dom.mindre tro på nuvarande