Citat:
Ursprungligen postat av
WakeUpWakeUp
Säker på att det inte är kristallmeta du har kommit över? 4mar ska ha 16h timmar ruslängd, inte 12 som är meta ju. Finns knappt kristallmeta i Sverige, säkert ännu mindre 4mar.
Brukar inte sådan form utav meta också kallas för ice? Eller har jag fått detta om bakfoten?
Riktigt trist, hade högre förhoppningar om denna.
Säker på att det är 4f mar de sålt? utan kanske något som deras leverantör i Kina sålt som 4f mar? Dvs egentligen vad som helst om inte någon pålitlig analys skett(?). En dålig syntes kan resultera i en dålig produkt, en bra syntes kan bli bra utav samma produkt. Men det kan också vara så att 4f varianten är dålig i sig. Tvivlar starkt på att alla kemister i Kina skapar 99,9% rena saker dock.
Kanske prövar denna(eller 4b) på RCI när den inkommer då den är billigare där. Förstår inte varför HC tar 450 för denna öht. Har de inte lärt sig att även om det ser bra ut på papper, behöver det inte bli så i praktiken? Minsta lilla förändring på kemikalien kan göra substansen verkningslös, men även åt det motsatta hållet dvs bli riktigt bra.
Hoppas 4c och 4b versionerna är bättre än 4f om det är 4f mar som säljs nu.
Kamrat, vid två rejäla bloss på foliet fick min polare feta tefat till pupiller.
Det finns 4st olika entantiomer på 4-MAR, vi har D/L samt +/- och jag har den korrekta eftersom dosering stämmer och rustid stämmer!
Jag är medveten om att det INTE är dessa analoger HC säljer som jag har, ruggigt potent och det tar ett tag innan det peak:ar.
Roa rökning och nasalt ungefär lika biotillgänglighet!
En kawoon methpipe vore att föredra! Och japp den kallad för ice och euphoria + en rad andra roliga namn.
Men jag e säker på att jag har fått tag på kemikalien som Hc säljer analoger utav!
Sällan man stöter på sånt på gatan men min kontakt är djupt inrotad i sånt, 4MMC får han oxå fram exempelvis så fan sån tur jag har som kom över detta! Har skapat en tråd om det, eftersom d e så jädra sällsynt men inga kommentarer vilket iofs inte är konstigt.
Ett mellanting på meth och mdma skulle jag säga. Med väääldigt lång rustid!
Analoger dock som tråden handlar om verkar inte komma i närheten av modermolekylen 4-MAR (en analog av Aminorex).
Nyfiken om någon får bra effekt av HCs analoger av 4-MAR!