2021-01-10, 09:53
Medlem
Så här när jag inte sovit på hela natten, så måste jag säga att det tog lång tid innan den blev riktigt kännbar och min första tanke kring 4f-mar inte var helt korrekt. Blev lite påtänd, skulle säga att ruset mest liknas med ett svagt tjackrus, men ändå långt ifrån det.
Har man mycket pengar och tycker tjack är för starkt och ändå vill vara vaken, kan den vara värd att prova.
Skulle vara kul att se vad någon annan tycker, inget jag rekomenderar även om jag tror det finns folk som skulle gilla den mycket
Citera
2021-01-11, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hellandy
Så här när jag inte sovit på hela natten, så måste jag säga att det tog lång tid innan den blev riktigt kännbar och min första tanke kring 4f-mar inte var helt korrekt. Blev lite påtänd, skulle säga att ruset mest liknas med ett svagt tjackrus, men ändå långt ifrån det.
Har man mycket pengar och tycker tjack är för starkt och ändå vill vara vaken, kan den vara värd att prova.
Skulle vara kul att se vad någon annan tycker, inget jag rekomenderar även om jag tror det finns folk som skulle gilla den mycket

Får ni tefatpupiller?

4-MAR är den som kallas ice

Denna tråd handlar om 4-MAR analoger, den som är som mdma och methhållet är 4-Mar och absolut inte dessa analoger.

Själva originalet är galet potent. Kan inte fatta att jag lyckats komma över den. Riktig nice originalet och rustiden är ca 12h totalt. Med. Comeup och comedown. Rökning är bäst sen kommer nasalt. Galet potent, men dessa analoger verkar vara skräp. Tyvärr.
Citera
2021-01-11, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badass0420
Får ni tefatpupiller?

4-MAR är den som kallas ice

Denna tråd handlar om 4-MAR analoger, den som är som mdma och methhållet är 4-Mar och absolut inte dessa analoger.

Själva originalet är galet potent. Kan inte fatta att jag lyckats komma över den. Riktig nice originalet och rustiden är ca 12h totalt. Med. Comeup och comedown. Rökning är bäst sen kommer nasalt. Galet potent, men dessa analoger verkar vara skräp. Tyvärr.
Säker på att det inte är kristallmeta du har kommit över? 4mar ska ha 16h timmar ruslängd, inte 12 som är meta ju. Finns knappt kristallmeta i Sverige, säkert ännu mindre 4mar.
Brukar inte sådan form utav meta också kallas för ice? Eller har jag fått detta om bakfoten?

Riktigt trist, hade högre förhoppningar om denna.
Säker på att det är 4f mar de sålt? utan kanske något som deras leverantör i Kina sålt som 4f mar? Dvs egentligen vad som helst om inte någon pålitlig analys skett(?). En dålig syntes kan resultera i en dålig produkt, en bra syntes kan bli bra utav samma produkt. Men det kan också vara så att 4f varianten är dålig i sig. Tvivlar starkt på att alla kemister i Kina skapar 99,9% rena saker dock.

Kanske prövar denna(eller 4b) på RCI när den inkommer då den är billigare där. Förstår inte varför HC tar 450 för denna öht. Har de inte lärt sig att även om det ser bra ut på papper, behöver det inte bli så i praktiken? Minsta lilla förändring på kemikalien kan göra substansen verkningslös, men även åt det motsatta hållet dvs bli riktigt bra.

Hoppas 4c och 4b versionerna är bättre än 4f om det är 4f mar som säljs nu.
Citera
2021-01-12, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Säker på att det inte är kristallmeta du har kommit över? 4mar ska ha 16h timmar ruslängd, inte 12 som är meta ju. Finns knappt kristallmeta i Sverige, säkert ännu mindre 4mar.
Brukar inte sådan form utav meta också kallas för ice? Eller har jag fått detta om bakfoten?

Riktigt trist, hade högre förhoppningar om denna.
Säker på att det är 4f mar de sålt? utan kanske något som deras leverantör i Kina sålt som 4f mar? Dvs egentligen vad som helst om inte någon pålitlig analys skett(?). En dålig syntes kan resultera i en dålig produkt, en bra syntes kan bli bra utav samma produkt. Men det kan också vara så att 4f varianten är dålig i sig. Tvivlar starkt på att alla kemister i Kina skapar 99,9% rena saker dock.

Kanske prövar denna(eller 4b) på RCI när den inkommer då den är billigare där. Förstår inte varför HC tar 450 för denna öht. Har de inte lärt sig att även om det ser bra ut på papper, behöver det inte bli så i praktiken? Minsta lilla förändring på kemikalien kan göra substansen verkningslös, men även åt det motsatta hållet dvs bli riktigt bra.

Hoppas 4c och 4b versionerna är bättre än 4f om det är 4f mar som säljs nu.

Kamrat, vid två rejäla bloss på foliet fick min polare feta tefat till pupiller.

Det finns 4st olika entantiomer på 4-MAR, vi har D/L samt +/- och jag har den korrekta eftersom dosering stämmer och rustid stämmer!

Jag är medveten om att det INTE är dessa analoger HC säljer som jag har, ruggigt potent och det tar ett tag innan det peak:ar.

Roa rökning och nasalt ungefär lika biotillgänglighet!

En kawoon methpipe vore att föredra! Och japp den kallad för ice och euphoria + en rad andra roliga namn.

Men jag e säker på att jag har fått tag på kemikalien som Hc säljer analoger utav!

Sällan man stöter på sånt på gatan men min kontakt är djupt inrotad i sånt, 4MMC får han oxå fram exempelvis så fan sån tur jag har som kom över detta! Har skapat en tråd om det, eftersom d e så jädra sällsynt men inga kommentarer vilket iofs inte är konstigt.

Ett mellanting på meth och mdma skulle jag säga. Med väääldigt lång rustid!

Analoger dock som tråden handlar om verkar inte komma i närheten av modermolekylen 4-MAR (en analog av Aminorex).

Nyfiken om någon får bra effekt av HCs analoger av 4-MAR!
Citera
2021-01-12, 12:41
Medlem
Citat:
Kamrat, vid två rejäla bloss på foliet fick min polare feta tefat till pupiller.

Det finns 4st olika entantiomer på 4-MAR, vi har D/L samt +/- och jag har den korrekta eftersom dosering stämmer och rustid stämmer!

Jag är medveten om att det INTE är dessa analoger HC säljer som jag har, ruggigt potent och det tar ett tag innan det peak:ar.

Roa rökning och nasalt ungefär lika biotillgänglighet!

En kawoon methpipe vore att föredra! Och japp den kallad för ice och euphoria + en rad andra roliga namn.

Men jag e säker på att jag har fått tag på kemikalien som Hc säljer analoger utav!

Sällan man stöter på sånt på gatan men min kontakt är djupt inrotad i sånt, 4MMC får han oxå fram exempelvis så fan sån tur jag har som kom över detta! Har skapat en tråd om det, eftersom d e så jädra sällsynt men inga kommentarer vilket iofs inte är konstigt.

Ett mellanting på meth och mdma skulle jag säga. Med väääldigt lång rustid!

Analoger dock som tråden handlar om verkar inte komma i närheten av modermolekylen 4-MAR (en analog av Aminorex).

Nyfiken om någon får bra effekt av HCs analoger av 4-MAR!
Jo har läst om aminorex och 4mar under min drogperiod, lät alltid så intressant!

Tror att 4b eller 4c mar kommer vara schysst, men man vet aldrig då små förändringar i molekylen kan förändra verkan rejält som sagt.
Givetvis lär det inte vara lika bra som originalet men det behöver inte betyda att det kommer vara dåligt.

Nu verkade 4f som HC sålt vara mycket svagt utifrån de få rapporter som finns, förhoppningsvis är de andra bättre. Jag tänkte pröva RCIs mar analoger, när de fått in det. Rapporterar i tråden då isf. Förhoppningsvis kommer någon utav dem att vara bra.

Funnits många bra analoger utav meta och amfetamin ju så de borde lyckas med någon bra variant utav aminorexkopia också tänker jag.
Citera
2021-01-13, 01:06
Medlem
Citat:
Jo har läst om aminorex och 4mar under min drogperiod, lät alltid så intressant!

Tror att 4b eller 4c mar kommer vara schysst, men man vet aldrig då små förändringar i molekylen kan förändra verkan rejält som sagt.
Givetvis lär det inte vara lika bra som originalet men det behöver inte betyda att det kommer vara dåligt.

Nu verkade 4f som HC sålt vara mycket svagt utifrån de få rapporter som finns, förhoppningsvis är de andra bättre. Jag tänkte pröva RCIs mar analoger, när de fått in det. Rapporterar i tråden då isf. Förhoppningsvis kommer någon utav dem att vara bra.

Funnits många bra analoger utav meta och amfetamin ju så de borde lyckas med någon bra variant utav aminorexkopia också tänker jag.

Du har nog rätt i att RCIs kan vara bättre än HCs. Gissar på du hänvisa till A2dpv el va den heter att den va så potent hos RCI men inte hos HC fast det är ”samma” substans.

Notera att 4-MAR (alltså den har 4st olika isomer, D/L och +/- och varje enstaka entantiom har sin egna karaktär och egenskap. Och på 4-MAR är det en av dessa 4 isomer man vill ha för att få sig det berömda ruset. Det tråkiga är att en el flera isomer av denna molekyl är oxå mindre hälsosamma vad jag förstått.

Jag utgår ifrån att även dessa 4-MAR analoger som nyligen dykt upp hos rci och hc, har som 4-MAR lika många olika isomer , dvs 4st olika isomer samtliga bör ha olika karaktär och i värsta fall med fel entantiom vara direkt farlig precis som 4-MAR där endast en av alla är populär, resten fungerar inte alls på samma vis samt att en av fyra varianter är direkt farlig. Varav labbråttorna får avgöra vad som är vad då jag har 4-MAR och med mer än lyckad forskning hittills.

Uppdatera gärna oss med era upplevelser om 4-MAR analogerna som finns inrikes.

Peace!

(FYI så heter tex hc’s 4F-4-MAR och INTE 4F-MAR egentligen. Lätt att misstolka substansen men så är det!)
Citera
2021-01-13, 09:54
Medlem
Citat:
Du har nog rätt i att RCIs kan vara bättre än HCs. Gissar på du hänvisa till A2dpv el va den heter att den va så potent hos RCI men inte hos HC fast det är ”samma” substans.

Notera att 4-MAR (alltså den har 4st olika isomer, D/L och +/- och varje enstaka entantiom har sin egna karaktär och egenskap. Och på 4-MAR är det en av dessa 4 isomer man vill ha för att få sig det berömda ruset. Det tråkiga är att en el flera isomer av denna molekyl är oxå mindre hälsosamma vad jag förstått.

Jag utgår ifrån att även dessa 4-MAR analoger som nyligen dykt upp hos rci och hc, har som 4-MAR lika många olika isomer , dvs 4st olika isomer samtliga bör ha olika karaktär och i värsta fall med fel entantiom vara direkt farlig precis som 4-MAR där endast en av alla är populär, resten fungerar inte alls på samma vis samt att en av fyra varianter är direkt farlig. Varav labbråttorna får avgöra vad som är vad då jag har 4-MAR och med mer än lyckad forskning hittills.

Uppdatera gärna oss med era upplevelser om 4-MAR analogerna som finns inrikes.

Peace!

(FYI så heter tex hc’s 4F-4-MAR och INTE 4F-MAR egentligen. Lätt att misstolka substansen men så är det!)
Jo, det får man hoppas att det är "samma", kan tänka mig att de kan bli blåsta utav leverantör eller en dålig syntes som resulterar i sämre produkt. Den på RCI stämmer överens med det jag läst i utlandet om preparatet hursomhelst.

Blir avis, 4mar är en sådan exotisk sak jag alltid velat pröva. Jag får hoppas att någon utav de som inkommer till RCI (4f, 4b, och 4c) är bra och åtminstone liknar originalet på något sätt. Har läst det om olika isomer någon gång förut minns jag.

Det kan bli bra som tex med fluor analoger utav meta, 2fma var som en schysst mildare variant som ändå var mycket aktiv och fungerande, 4fma var också bra på sitt sätt. Men det kan bli tvärtom också.

Ska posta recension när jag prövat de inkommande på RCI, kommer ej kunna jämföra med originalet men med många andra liknande preparat. Anser dock att 450 är ett sjukt pris som de tar på HC, tom 300 som de andra tar är inte billigt men mycket mera lämpligt.

Undrar varför vissa rcbutiker har sådana överpriser i Sverige om man jämför med andra EU länder eller Amerika. Bara faktum att det är lagligt borde sänka kostnaden, iaf till under priset för "den riktiga varan". De verkar ha fått för sig att 4f-versionen är samma sak som originalet vilket det inte alls behöver stämma.
Citera
2021-02-02, 07:32
Medlem
Beställt och bör få denna i veckan, 4bromo varianten utav metylaminorex, ifrån RCI.

Ska prövas via olika RoAs och olika doseringar.
Hoppas verkligen att denna är bra! Behövs verkligen något som är i klass med 2FMA/4FMA/meta. Skulle den likna mer originalet MAR då kommer den vara ännu bättre! Spännande.
Citera
2021-02-03, 13:53
Medlem
Citat:
Beställt och bör få denna i veckan, 4bromo varianten utav metylaminorex, ifrån RCI.

Ska prövas via olika RoAs och olika doseringar.
Hoppas verkligen att denna är bra! Behövs verkligen något som är i klass med 2FMA/4FMA/meta. Skulle den likna mer originalet MAR då kommer den vara ännu bättre! Spännande.

Kan ju säga att jag tyckte b var skit. Svårt o sova/äta.. O det va allt. Närmsta jämförelsen med nånting överhuvudtaget så är det typ som en värdelös variant av A2PV. O den är ju inte skoj heller!

Ska bli intressant o se om 4f är annorlunda när den inkommer till RC-I!

(Btw! Om ni vill få er ett gott skratt så skapa konto på RC-I o kör en "Återställ lösenord"... Se vilka som skickar återställningslänken...LOL!!!!)
Citera
2021-02-03, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EDUGOELLE
Kan ju säga att jag tyckte b var skit. Svårt o sova/äta.. O det va allt. Närmsta jämförelsen med nånting överhuvudtaget så är det typ som en värdelös variant av A2PV. O den är ju inte skoj heller!

Ska bli intressant o se om 4f är annorlunda när den inkommer till RC-I!

(Btw! Om ni vill få er ett gott skratt så skapa konto på RC-I o kör en "Återställ lösenord"... Se vilka som skickar återställningslänken...LOL!!!!)

Fyfan, är det ifrån RCI du körde den? Varför tog jag inte mer ad2pv istället.... Den är åtminstone schysst IMO.
Hoppades som fan att denna skulle vara bra, esh nu finns inget och göra då det redan är skickat så jag får pröva ändå. Vilka doser och RoA körde du? Tar du några mediciner?

HC har väl 4f och den skulle vara sådär såsom jag förstått det (verkar dock vara väldigt lite info om den). RCI verkar få in kristaller, brukar vara lite mer tryck då. Men lär förmodligen inte bli först att pröva, om 4b visar sig att vara så kass som du säger. Hoppas ändå den visar sig att vara OK i hög dos....
Citera
2021-02-03, 23:46
Medlem
Fick hem både 4b och 4f istället för enbart 4b(då jag sagt att jag var intresserad utav både till dem förut). Om jag inte blandat ihop dem(står på sidan att 4f ska vara kristaller men verkar ju vara tvärt om för mig) så prövade jag 4f nu, ca 20-30mg nasalt och jag är helt klart påtänd nu, inte hårt men sen har jag intagit mycket låg dos. Likheter med liten dos meth/4/2fma helt klart om det fortsätter så här, hjärtat verkar rusa dock så var försiktiga med doseringen och ha lugnande till hands, samt helst som profylax.

Svedan var mediumintensiv men kittlades i näsan, drippen var inte nice. Borde pröva andra RoAs, den borde gå att röka såsom 4mar tänker jag.

Finns potential i denna helt klart, inte intagit några större mängder så jag kan inte ge fullständig bedömning nu, men första intryck är helt klart mer intressant än mycket annat.

Tänker nog inte våga pröva 4b tills efter denna gått ur kroppen, kan vara en dålig idé att mixa stimulanter.
Citera
2021-02-04, 01:56
Medlem
Prövade att röka den(4f tror jag, om jag inte råkat blanda ihop dem som sagt) och tyvärr smakade det illa, kittlades i munnen så jag vågade inte dra mer än 1/10 bloss. Tänker inte dra i det i mina lungor. Lämpar sig mer oralt, nasalt, IR funkade också bra. IV håller jag ej på med men vet inte om jag skulle gjort det med denna då den verkar typ vara frätande eller på något sett kaustisk? Kanske kan funka, har ingen koll på detta med IV. Lite svårt att lösa i vätska men tillslut efter värme så gick det.

Provade snorta pytteliten mängd 4b (återigen om det inte var tvärtom 4f då jag mixat ihop dem kanske). Samma skumma kittliga effekt i näsan, men lite bättre med denna men också icke nice drip. Röka vet jag inte om jag vågar då jag knappt vågar röka något, enbart bufedron som jag vågat och den smakar typ noll och känns noll i lungorna. Också inte helkass och ser potentiall, men det kan vara 4f som var kvar i kroppen.

När jag prövar lite större mängd för sig, kanske oralt eller IR så uppdaterar jag i tråden.

Har läst att 2F varianten ska vara riktigt bra utav denna på reddit. Väldigt mycket fokus ger denna. Man är väldigt skriv och pratglad också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in