Citat:
Ursprungligen postat av
Triremer
Hatten av. Skulle hittat detta tidigare. Minns att jag kollade på Gamestop i höstas. Handlat lite nu i veckan och ligger 14000+. Håller fortfarande en aktie och lagt en säljorder på 1000 dollar.
Ja, inte kunde jag ana hur stort det här skulle bli när jag postade det där. Jag gillade bara aktien.
Anden är ute ur flaskan och det är mitt fel. Frågan är om det är positivt eller negativt i slutändan.
Klart är att många tvärs emot min välmenande förmaning kastade sig på första bästa ticker på peaken och sålde med förlust när hajpen lagt sig. Men samtidigt ser jag att många har börjat lära sig, läsa på och ifrågasätta. Det känns bra.
Situationen är en helt annan idag än när jag skrev det där och jag uppmanar till lugn och bara pengar man har råd att förlora. Jag vet inte var detta kommer att sluta. Shit just got real.
Jag sitter iaf kvar. Jag är lika glad om jag bidrar till ww3 eller får en Tesla.
Jag har som ni ser i DDn tvivlat på min egen mentala hälsa ända sedan då och uppmanat till egna studier och precis börjat tro att jag hade rätt häromdan. Jag kan inte svänga nu.