2021-01-28, 19:29
Medlem
Aston-Martins avatar
SenzaGen

Genomför så kallade genomiska in vitro-tester vilket betyder på att man istället gör testerna i provrör istället för på djur. En etisk aktie som verkar börja ha fått fäste hos många. Stora köp idag. Vem vill använda stackars djur för tester nu för tiden om man nu kan använda provrör istället?
Citera
2021-01-28, 19:30
Medlem
persona.von.gratas avatar
Ski Star - Eftersom det råder pandemi, krig och elände i omvärlden semestrar vi sommar och vinter på hemaplan.
Citera
2021-01-28, 19:34
Medlem
persona.von.gratas avatar
Alla klassiska utdelningsbolag som inte gav utdelning under C19 på grund av regler. Antingen kommer utdelning ges 2021 eller så stärks bolagen med kapial.
Citera
2021-01-29, 20:29
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aston-Martin
SenzaGen

Genomför så kallade genomiska in vitro-tester vilket betyder på att man istället gör testerna i provrör istället för på djur. En etisk aktie som verkar börja ha fått fäste hos många. Stora köp idag. Vem vill använda stackars djur för tester nu för tiden om man nu kan använda provrör istället?

Är inte In Vitro bara steget innan djurtester, alltså In Vivo?

Gör de kanske något revolutionerande i provrören?
Citera
2021-01-29, 20:31
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brota
I förra årets tråd skrev jag att man ska köpa Tesla. Sen jag skrev det inlägget har Teslaaktien gått upp cirka 1000%. Det är fortfarande Tesla som gäller för i år. Trots att aktien gått upp så mycket är den kanske ännu mer undervärderad i år än förra året pga alla nästan ofattbara saker som är i görningen när det gäller Tesla och Elon Musk.

Fast de andra spännande projekten Musk gör lär inte hamna under tesla utan bli egna börsnoteringar.
Citera
2021-01-30, 00:54
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajssprutan
Jag vill bara ha det dokumenterat om jag har rätt så alla kan hylla mig. Har jag fel är det ett anonymt forum så skit samma.
.[/b]🚀🚀🚀

Hatten av. Skulle hittat detta tidigare. Minns att jag kollade på Gamestop i höstas. Handlat lite nu i veckan och ligger 14000+. Håller fortfarande en aktie och lagt en säljorder på 1000 dollar.
Citera
2021-01-30, 10:26
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Hatten av. Skulle hittat detta tidigare. Minns att jag kollade på Gamestop i höstas. Handlat lite nu i veckan och ligger 14000+. Håller fortfarande en aktie och lagt en säljorder på 1000 dollar.
Ja, inte kunde jag ana hur stort det här skulle bli när jag postade det där. Jag gillade bara aktien.
Anden är ute ur flaskan och det är mitt fel. Frågan är om det är positivt eller negativt i slutändan.

Klart är att många tvärs emot min välmenande förmaning kastade sig på första bästa ticker på peaken och sålde med förlust när hajpen lagt sig. Men samtidigt ser jag att många har börjat lära sig, läsa på och ifrågasätta. Det känns bra.

Situationen är en helt annan idag än när jag skrev det där och jag uppmanar till lugn och bara pengar man har råd att förlora. Jag vet inte var detta kommer att sluta. Shit just got real.

Jag sitter iaf kvar. Jag är lika glad om jag bidrar till ww3 eller får en Tesla.
Jag har som ni ser i DDn tvivlat på min egen mentala hälsa ända sedan då och uppmanat till egna studier och precis börjat tro att jag hade rätt häromdan. Jag kan inte svänga nu.
Senast redigerad av bajssprutan 2021-01-30 kl. 10:32.
Citera
2021-01-30, 16:18
Medlem
Surenas avatar
Citat:
Ja, inte kunde jag ana hur stort det här skulle bli när jag postade det där. Jag gillade bara aktien.
Anden är ute ur flaskan och det är mitt fel. Frågan är om det är positivt eller negativt i slutändan.

Klart är att många tvärs emot min välmenande förmaning kastade sig på första bästa ticker på peaken och sålde med förlust när hajpen lagt sig. Men samtidigt ser jag att många har börjat lära sig, läsa på och ifrågasätta. Det känns bra.

Situationen är en helt annan idag än när jag skrev det där och jag uppmanar till lugn och bara pengar man har råd att förlora. Jag vet inte var detta kommer att sluta. Shit just got real.

Jag sitter iaf kvar. Jag är lika glad om jag bidrar till ww3 eller får en Tesla.
Jag har som ni ser i DDn tvivlat på min egen mentala hälsa ända sedan då och uppmanat till egna studier och precis börjat tro att jag hade rätt häromdan. Jag kan inte svänga nu.

Din DD var nog den bästa (och mest underhållande) jag nånsin läst . Och är jävligt glad att jag agerade på den och gick full retard. Ser framemot fler DDs.
Citera
2021-01-30, 17:18
Medlem
Luckyhorses avatar
Citat:

Köpte ett 20 tal i torsdags endast pga din post och för the memes. 40 $ st och sålde av alla vid 380 $.

Tror dessvärre inte alls på Gamestop så I pussied out. Köpte på mig saxlund group, gamechest samt divio för vinsten så får tacka en gång till för ditt underbara inlägg förra veckan
Citera
2021-01-30, 17:22
Medlem
Förlorat pengar på myFC vunnit på PowerCell Sweden. Vad tror ni om dessa två för framtiden?
Citera
2021-01-31, 18:21
Medlem
bajssprutans avatar
Kul att man kan berika och underhålla. En sådan grej hittar jag nog aldrig mer tyvärr.

Skitstormen hade självklart nått Flashback förr eller senare, och det var få som såg DDn.
Det var en vecka senare när skiten träffade fläkten. Så jag är nog oskyldig ändå.

Men jag kan inte reka någon att köpa in på de här galna nivåerna. Saker har ändrats.
Citera
2021-02-19, 16:03
Medlem
Foodtech-bolaget Bayn ser mycket intressant ut, rider en stark trend och breddas nu med framgångsrikt bambutandborstföretag som har stor distribution. Köpte en post för en tid sedan med fin uppgång hittills.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in