• 2
  • 3
2020-12-23, 23:09
Medlem
YungJadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varsamt
Poängen min vän är att du själv måste känna på dina ingredienser. Känna på råvarorna och själv kunna avgöra både det du arbetar med, och hur slutresultatet blir.

I den bästa av världar skulle jag ha så mycket kunskap om ingrediensernas, smakernas och kompositionernas värld att kvällens middagspåhitt kunde utvecklas organiskt i ett samspel mellan min tidigare kunskap och erfarenhet och det som sker här och nu i kastrullerna. I den bästa världar skulle jag förstått kvinnokroppen och det täckta könets psyke så till den grad att jag intuitivt både kunde förutsätt vad mitt ex ville ha och reagerat adekvat på hennes signaler, och faktiskt någon gång varit den som lyckats framkallat hennes orgasm.

I den värld jag nu lever i har jag varken den förra eller den senare förmågan. Den förra kan fortfarande bli verklighet någon gång, men för tillfället är jag i vardagen hänvisad till recept om jag vill testa något nytt.

Och bra tips.
Citera
2020-12-23, 23:23
Bannlyst
OJ! Jag trodde ingen skulle gilla mitt inlägg. Tack för det!

En jul utan Mariah Carrey och hennes låt O holy night.

Jag hoppas du gillar den! Så här i juletid är det min absoluta favorit. Utan tvekan!

Och kvinnor är svåra att förstå, speciellt dom som är 20 år yngre än du själv när du försöker stöta på dom. Tro mig.. det vet jag själv!

Jag kommer ihåg en episod när jag bodde uppe i Umeå och skulle ta bussen från Klintvägen ner till stan. Jag gick längst ned i bussen, och där satt två söta tjejer 14-16 år.. och jag sträckte på mig och andades ut, varvid de två tjejerna satte sig fram i bussen.

Tydligen var jag inte snygg nog för deras hårda urval..

https://www.youtube.com/watch?v=BEJmP8T07JU

Citat:
Ursprungligen postat av YungJada
I den bästa av världar skulle jag ha så mycket kunskap om ingrediensernas, smakernas och kompositionernas värld att kvällens middagspåhitt kunde utvecklas organiskt i ett samspel mellan min tidigare kunskap och erfarenhet och det som sker här och nu i kastrullerna. I den bästa världar skulle jag förstått kvinnokroppen och det täckta könets psyke så till den grad att jag intuitivt både kunde förutsätt vad mitt ex ville ha och reagerat adekvat på hennes signaler, och faktiskt någon gång varit den som lyckats framkallat hennes orgasm.

I den värld jag nu lever i har jag varken den förra eller den senare förmågan. Den förra kan fortfarande bli verklighet någon gång, men för tillfället är jag i vardagen hänvisad till recept om jag vill testa något nytt.

Och bra tips.
Senast redigerad av Varsamt 2020-12-23 kl. 23:33.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in