2020-12-18, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Du förstod inte ironin?

Mång tycker ju att det är äckligt med folk som ligger runt med många, men inte du alltså?
Citera
2020-12-19, 00:59
Medlem
Jag skulle tycka det var väldigt intressant och skulle gärna höra det och annat som hon vart med om, men jag skulle fan aldrig fråga, för det är lite weird och som nån nämnt tidigare rätt oförskämt!
Skulle dock inte alls tända på det, det är mer en intressant grej liksom.
Citera
2020-12-19, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DKink27
Jag skulle tycka det var väldigt intressant och skulle gärna höra det och annat som hon vart med om, men jag skulle fan aldrig fråga, för det är lite weird och som nån nämnt tidigare rätt oförskämt!
Skulle dock inte alls tända på det, det är mer en intressant grej liksom.

Tror du att de flesta tjejer (sexarbetare) vet om hur många dom legat med iaf på ett ungefär?

Om jag hade jobbat så jag de jag fan haft koll på det. Kanske frågar nån idag el. imorrn
Citera
2020-12-19, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Tror du att de flesta tjejer (sexarbetare) vet om hur många dom legat med iaf på ett ungefär?

Om jag hade jobbat så jag de jag fan haft koll på det. Kanske frågar nån idag el. imorrn

Nej fan, det tror jag inte alls! Tänker att det är inget de räknar eller vill prata om, så därför jag inte har frågat. Men jag menar om nån skulle veta och vilja prata om det och annat så hade jag tyckt det var intressant!
Citera
2020-12-19, 01:55
Medlem
Citat:
Nej fan, det tror jag inte alls! Tänker att det är inget de räknar eller vill prata om, så därför jag inte har frågat. Men jag menar om nån skulle veta och vilja prata om det och annat så hade jag tyckt det var intressant!

Dom borde väl nån gång ha en stund av reflektion....

Drar iväg på jakt nu, får se vad som händer...
Citera
2020-12-19, 02:55
Medlem
Citat:
Dom borde väl nån gång ha en stund av reflektion....

Drar iväg på jakt nu, får se vad som händer...

Ja, inte omöjligt! Skulle ju va intressant att veta vad de kommer fram till då, har fan ingen uppskattning alls!

Lycka till då!
Citera
2020-12-19, 05:13
Medlem
Citat:
Ja, inte omöjligt! Skulle ju va intressant att veta vad de kommer fram till då, har fan ingen uppskattning alls!

Lycka till då!

Hittade ingen ny som jag hoppades på så jag hamnade med en kvinna som jag träffat massor av ggr
förut. Vet att hon har varit med många så jag frågade inte men vet också att hon inte alls har många kunder, iaf inte nu för tiden. Hon är mellan 40-50 år skulle jag tippa på men framförallt hennes kropp ser vansinnigt ung ut.
Skulle inte förvåna mig om hon varit med runt 5-600 st totalt men jag kan ha helt fel - tänker mig att hon extraknäckt som working-girl sedan hon varit i tonåren från och till i perioder.
Hittade tyvärr inget bra läge att fråga henne, dessutom hade hon nyligen blivit rånad på sitt id-kort.
Citera
2020-12-19, 06:20
Medlem
Citat:
Hittade ingen ny som jag hoppades på så jag hamnade med en kvinna som jag träffat massor av ggr
förut. Vet att hon har varit med många så jag frågade inte men vet också att hon inte alls har många kunder, iaf inte nu för tiden. Hon är mellan 40-50 år skulle jag tippa på men framförallt hennes kropp ser vansinnigt ung ut.
Skulle inte förvåna mig om hon varit med runt 5-600 st totalt men jag kan ha helt fel - tänker mig att hon extraknäckt som working-girl sedan hon varit i tonåren från och till i perioder.
Hittade tyvärr inget bra läge att fråga henne, dessutom hade hon nyligen blivit rånad på sitt id-kort.

Gött att du hittade nån att ha kul med, det är inte illa!
Kan tänka mig att det inte är lätt att få läge att fråga en sån grej, vetefan hur man skulle göra! Men hoppas du lyckas nån gång.
Om jag hamnar i ett lämpligt läge nån gång så ska jag fan fråga
Citera
2020-12-19, 06:28
Medlem
Citat:
Gött att du hittade nån att ha kul med, det är inte illa!
Kan tänka mig att det inte är lätt att få läge att fråga en sån grej, vetefan hur man skulle göra! Men hoppas du lyckas nån gång.
Om jag hamnar i ett lämpligt läge nån gång så ska jag fan fråga

Oftast så söker jag de som ser nya ut och då brukar det te sig mer naturligt att fråga om sånt, hur länge dom har hållt på, hur många dagar i veckan dom jobbar osv. Kan tänka mig att de flesta working girls jag ligger med inte har haft fler partners än en genomsnittlig tindertjej eller en tjej som ligger runt på krogen.
Citera
2020-12-19, 06:38
Medlem
Citat:
Oftast så söker jag de som ser nya ut och då brukar det te sig mer naturligt att fråga om sånt, hur länge dom har hållt på, hur många dagar i veckan dom jobbar osv. Kan tänka mig att de flesta working girls jag ligger med inte har haft fler partners än en genomsnittlig tindertjej eller en tjej som ligger runt på krogen.

Mycket möjligt att de inte haft, men kan ju va en rätt bra inkomst för en working girl att "bara" ligga med lika många some den genomsnittliga krogtjejen

Men nu blir jag lite nyfiken, vart söker du upp nya tjejer?
Citera
2020-12-19, 06:50
Medlem
Citat:
Mycket möjligt att de inte haft, men kan ju va en rätt bra inkomst för en working girl att "bara" ligga med lika många some den genomsnittliga krogtjejen

Men nu blir jag lite nyfiken, vart söker du upp nya tjejer?

Det beror helt på vart jag befinner mig, har dock aldrig provat i Sverige.
Är inte så intresserad av bordeller även om det är ett roligt fenomen som de flesta borde prova på iaf nån gång i livet.

Vore intressant om nån mer än jag kunde fråga nån sexarbetare.
Citera
2020-12-19, 06:53
Medlem
Citat:
Det beror helt på vart jag befinner mig, har dock aldrig provat i Sverige.
Är inte så intresserad av bordeller även om det är ett roligt fenomen som de flesta borde prova på iaf nån gång i livet.

Vore intressant om nån mer än jag kunde fråga nån sexarbetare.

Misstänkte att det inte var i Sverige!
Nästa gång jag är iväg och råkar ha turen att träffa en dålig flicka ska jag helt klart fråga, nu 'r det ju bara att köra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in