Citat:
Ursprungligen postat av
Adventurer6
Men jag ser det som att man som sexköpare och prostituerad är i "samma sits", båda två är stigmatiserade av samhället och man befinner sig i en slags "frihetszon" - 2 okända människor - där man kan säga allt. Alltså hela grejen är ju "oseriös", man ligger ju och har kul bara, och det tjejen gör är ju knappast "seriöst" heller. Glöm inte att tjejen får betalt för detta.
Om hon inte vill svara kan hon väl bara säga att "det är privat", "jag gillar inte frågan", "jag vill inte svara" etc. Sen kan hon ju även ljuga ihop ett ironiskt svar eller whatever. Hur svårt kan det vara och sen lämnar man det bara. Respektlöst hade varit att isf fortsätta att älta frågan vilket jag givetvis inte skulle göra.
Som sagt har du tur träffar du rätt tjej och då har man "kul" hela tiden både före och efter med eller utan sex, men visst om du vill ligga och prata så ställer de säkert upp på det.
Eftersom du inte tycker det är respektlöst så antar jag då också att du gärna själv svara på frågor om vad din fru, barn etc heter och vad du tjänar i månaden osv för det är indirekt vad du gör när du frågar henne om hur många hon varit med gissningsvis är det just det du är ute efter också.
Sen när du stöter på den rätta tjejen så kommer du också att märka att betalning är det inte så noga med längre som en direkt bonus.
Jag kan lova att det är bra mycket roligare att höra om bravader som hon har varit med och vilka kändisar som är helt värdelösa i sängen eller vilka av dem som gråter ut hos tjejerna vilka som har viss läggning etc än att höra hur många de uppskattningsvis har legat med.