• 1
  • 2
2020-12-18, 03:55
Medlem
Jag har aldrig frågat detta till någon prostituerad men tänkte att det skulle vara intressant att höra
hur dom skulle svara. Förmodligen så får dom inte frågan särskilt ofta men de flesta tror jag ändå vet om i alla fall på ett ungefär hur många de legat med. Ämnet är ju ganska tabu så jag tänkte att det skulle kunna bli en intressant fråga att ställa.
De flesta tar ju för givet att det är väldigt många men det beror ju också på hur länge tjejen har jobbat.
Om hon inte vet så kan man ju fråga hur många nya kunder det är per vecka och sen gångra det med hur länge hon jobbat. Tex: 5 nya kunder i veckan i snitt och har jobbat i 3 år= 780 st unika sexpartners + det antal hon hade innan hon började jobba.

Frågan är bara av ren nyfikenhet och inte för att tjejen ska känna sig dålig på nått sätt - eftersom jag själv varit med ganska många så kan jag knappast döma någon.

Tänker mig också att frågeställningen även kan göra att man glider in på andra saker som man normalt inte pratar om vilket man också kan berätta om i tråden.

Kanske finns det intressantare frågor än denna men man måste börja någonstans.

Jag kommer förmodligen vara med någon ny tjej inom de närmaste 1-3 dagarna så då frågar jag.
Om någon hinner före mig så posta gärna.

Har ingen aning om hur denna tråden kommer att utveckla sig eftersom det är lite av ett experiment.

När man frågat någon ska man inte bara skriva ett kort svar i tråden utan berätta utförligt om händelsen, följdfrågor, om situationen ifråga osv utan att bli alltför långrandig men tänker mig att det kan bli underhållande att läsa era upplevelser.

Tillsvidare får ni gärna skriva vad ni tycker om iden.
Senast redigerad av Adventurer6 2020-12-18 kl. 04:04.
Citera
2020-12-18, 04:15
Medlem
Ska jag vara ärlig, så tror jag inte du har sett en kvinna på vykort ens.

"Jag kommer förmodligen att ha 3-5 kvinnor"
In your dreams!

Eller också så är du lika sjuk som du utger dig för.
Vem fan skulle vilja veta hur många penisar som doppats i valfri hora?
Du är riktigt sjuk i huvudet!

En ny Ulf Olsson, Nerijus Bilevicius, eller Anders Eklund.

Sök hjälp för fan!
Citera
2020-12-18, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Ska jag vara ärlig, så tror jag inte du har sett en kvinna på vykort ens.

"Jag kommer förmodligen att ha 3-5 kvinnor"
In your dreams!

Eller också så är du lika sjuk som du utger dig för.
Vem fan skulle vilja veta hur många penisar som doppats i valfri hora?
Du är riktigt sjuk i huvudet!

En ny Ulf Olsson, Nerijus Bilevicius, eller Anders Eklund.

Sök hjälp för fan!

hahaha, va fan, lugna ner dig och ha lite humor för fan.

Jag funderade lite på ifall tråden skulle passa bättre i "laidback" men tycker ändå att det bör höra hemma i prostitutionsforumet.

Ligger man med en prostituerad så tror jag inte man bryr sig egentligen om hur många hon legat med, alltså det är inget som avgör ifall man vill vara med henne eller ej men tänker att det ändå kunde vara en "kul grej" att fråga.

Ulf Olsson, Nerijus Bilevicius, Anders Eklund?? Känner inte igen nån av dem.
Citera
2020-12-18, 04:43
Medlem
"Hur många kukar har du haft i dig?"

Blir man tänd på sånt borde man spärras in med särskild utskrivningsprövning.
Citera
2020-12-18, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
"Hur många kukar har du haft i dig?"

Blir man tänd på sånt borde man spärras in med särskild utskrivningsprövning.

Varför tror du att jag skulle tända på att fråga det?
Dessutom skulle jag inte fråga på sättet:"Hur många kukar har du haft i dig?" vilket skulle vara respektlöst.

En del tjejer skulle säkert bara skratta och sen berätta, de skulle nog bara ta det som en rolig fråga.
Citera
2020-12-18, 04:48
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Varför då?

Ska du vara med och bidra med data från nån glädjeflicka eller ej?

Ju fler som bidrar desto bättre och desto roligare kommer tråden att bli.

Förklara hur det kan bli roligt med...

400 st

850 st

975 st

Ad infinitum....
Citera
2020-12-18, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Förklara hur det kan bli roligt med...

400 st

850 st

975 st

Ad infinitum....

Jag skrev ju att jag inte vet hur tråden kommer att utvecklas eftersom ingen frågat än.
Allting beror ju också på hur tjejen kommer att ta frågan. Tror knappats nån kommer att ge ett snabbt kort och torrt svar -"975 st med dig."

Vi får väl se vad som händer, jag kanske frågar imorgon eller i övermorgon om tråden får finnas kvar.
Citera
2020-12-18, 04:59
Medlem
Det finns saker man inte frågar om av ren respekt, oavsett hur du tänkt glida in på frågan och hur du frågar så är det respektlöst, när frågade du kvarterskrogen i ditt område hur många kunder de haft eller spelbutiken.
Ta istället och träffa rätt tjej dvs en tjej som blir din vän då kommer du få reda på både det ena och det andra, exempelvis är det ganska skoj att höra om kändisar och mindre skoj att höra om hot etc.
MEN det krävs lite mer än barnslig humor för att lyckas bli det.
Citera
2020-12-18, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Det finns saker man inte frågar om av ren respekt, oavsett hur du tänkt glida in på frågan och hur du frågar så är det respektlöst, när frågade du kvarterskrogen i ditt område hur många kunder de haft eller spelbutiken.
Ta istället och träffa rätt tjej dvs en tjej som blir din vän då kommer du få reda på både det ena och det andra, exempelvis är det ganska skoj att höra om kändisar och mindre skoj att höra om hot etc.
MEN det krävs lite mer än barnslig humor för att lyckas bli det.

Men jag ser det som att man som sexköpare och prostituerad är i "samma sits", båda två är stigmatiserade av samhället och man befinner sig i en slags "frihetszon" - 2 okända människor - där man kan säga allt. Alltså hela grejen är ju "oseriös", man ligger ju och har kul bara, och det tjejen gör är ju knappast "seriöst" heller. Glöm inte att tjejen får betalt för detta.
Om hon inte vill svara kan hon väl bara säga att "det är privat", "jag gillar inte frågan", "jag vill inte svara" etc. Sen kan hon ju även ljuga ihop ett ironiskt svar eller whatever. Hur svårt kan det vara och sen lämnar man det bara. Respektlöst hade varit att isf fortsätta att älta frågan vilket jag givetvis inte skulle göra.
Senast redigerad av Adventurer6 2020-12-18 kl. 05:09.
Citera
2020-12-18, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Men jag ser det som att man som sexköpare och prostituerad är i "samma sits", båda två är stigmatiserade av samhället och man befinner sig i en slags "frihetszon" - 2 okända människor - där man kan säga allt. Alltså hela grejen är ju "oseriös", man ligger ju och har kul bara, och det tjejen gör är ju knappast "seriöst" heller. Glöm inte att tjejen får betalt för detta.
Om hon inte vill svara kan hon väl bara säga att "det är privat", "jag gillar inte frågan", "jag vill inte svara" etc. Sen kan hon ju även ljuga ihop ett ironiskt svar eller whatever. Hur svårt kan det vara och sen lämnar man det bara. Respektlöst hade varit att isf fortsätta att älta frågan vilket jag givetvis inte skulle göra.
Som sagt har du tur träffar du rätt tjej och då har man "kul" hela tiden både före och efter med eller utan sex, men visst om du vill ligga och prata så ställer de säkert upp på det.
Eftersom du inte tycker det är respektlöst så antar jag då också att du gärna själv svara på frågor om vad din fru, barn etc heter och vad du tjänar i månaden osv för det är indirekt vad du gör när du frågar henne om hur många hon varit med gissningsvis är det just det du är ute efter också.
Sen när du stöter på den rätta tjejen så kommer du också att märka att betalning är det inte så noga med längre som en direkt bonus.
Jag kan lova att det är bra mycket roligare att höra om bravader som hon har varit med och vilka kändisar som är helt värdelösa i sängen eller vilka av dem som gråter ut hos tjejerna vilka som har viss läggning etc än att höra hur många de uppskattningsvis har legat med.
Citera
2020-12-18, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Som sagt har du tur träffar du rätt tjej och då har man "kul" hela tiden både före och efter med eller utan sex, men visst om du vill ligga och prata så ställer de säkert upp på det.
Eftersom du inte tycker det är respektlöst så antar jag då också att du gärna själv svara på frågor om vad din fru, barn etc heter och vad du tjänar i månaden osv för det är indirekt vad du gör när du frågar henne om hur många hon varit med gissningsvis är det just det du är ute efter också.
Sen när du stöter på den rätta tjejen så kommer du också att märka att betalning är det inte så noga med längre som en direkt bonus.
Jag kan lova att det är bra mycket roligare att höra om bravader som hon har varit med och vilka kändisar som är helt värdelösa i sängen eller vilka av dem som gråter ut hos tjejerna vilka som har viss läggning etc än att höra hur många de uppskattningsvis har legat med.

Egentligen är det ju en relevant fråga eftersom man frågar en prostituerad eller hur?
Det är ju hennes yrke. Dessutom jag har endast bra intentioner. Om jag skulle märka att frågan är helt malplacerad så får jag väl tänka om. Förstår din poäng dock.
Sen kan jag gilla folk som bara frågar rakt ut sånt som kan ses som jävligt känsligt för man kan lära känna dem och få bra diskussioner med dem på ett snabbt sätt, men inte med alla, vissa orkar man bara inte med fast då är det ju bara att ignorera och skita i dem, inte svårare än så.
Citera
2020-12-18, 09:33
Medlem
Jag skulle aldrig komma på att fråga en prostituerad hur många killar hon har haft sex med – det skulle av mig ses som ett etikettsbrott och jag är inte heller säker på att jag skulle få ett ärligt svar. Kanske skulle jag få det av ett par som jag känner väldigt väl rent personligen. Prostituerade brukar ju inte heller fråga mig hur ofta jag går på bordell eller hur många prostituerade jag har legat med.

Däremot såg jag en vetenskaplig artikel för några år sedan som försökte uppskatta antalet. Artikelns frågeställning var att, enligt alla undersökningar, så är medeltalet för antal sexpartners olika för män och kvinnor. Det är egentligen statistisk omöjligt för medeltalet bör vara ungefär lika i en population. En förklaring som brukar ges är att män rundar av uppåt medan kvinnor rundar av nedåt när de tillfrågas i undersökningar.

Den förklaringen köptes inte av artikelförfattarna eftersom skillnaden i antalet sexpartners var lite för stor för att bara kunna förklaras av mäns "skryt" och kvinnors "blygsamhet". Hypotesen i artikeln var istället att många män besöker prostituerade och de är så pass många så det antal sexpartners* dessa män uppger kommer med i statistiken, medan antalet kvinnor som säljer eller har sålt sex är ganska litet och då lätt missas i undersökningar. När forskarna fyllde ut statistiken för kvinnornas del med uppskattningar av hur många sexpartners en prostituerad har haft så blev medeltalet sexpartners lika för män och kvinnor.

Jag kommer dock inte ihåg hur många män som de räknade med att prostituerade hade legat med, men som jag minns det så hade de gjort en statistisk modell. Det vill säga gjort en modell där det togs hänsyn till att lyxprostituerade kanske bara träffar en kund per dag (och att de i högre grad är stamkunder) medan tjejer på gatan eller som arbetar på bordell träffar många kunder.

Men det går ju lätt att göra en uppskattning. På en FKK är det rätt vanligt att en tjej har fem kunder under en dag (men det finns de som har upp till 20). Om tjejen är flitig och arbetar 200 dagar på ett år (40 veckor á 5 dagar) så blir det 1000 samlag med kunder på ett år. Några av dessa samlag kommer att vara med stamkunder så jag tror att en realistisk siffra kan vara 100 - 500 olika killar på ett år (och väsentligen högre för några tjejer). Frågan är sedan hur många år hon är yrkesverksam.

*Räknar man antalet sexpartners så skulle för min del kanske prostituerade utgöra 90-95% av mitt totala antal (och alltså sex med partners där jag inte betalat utgöra 5-10% [jag har tappat räkningen]), men om man istället räknar antalet samlag så kanske 5-10% av mina samlag varit med prostituerade (några har jag bara träffat en gång då jag mest köpt sex när jag rest i jobbet).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in