Citat:
Ursprungligen postat av
Persimåån
Och där slog min tråd i taket när en rårasist från djupaste högern skall komma hit och visa sina godaste sidor och försvara en vidrig verksamhet i XXL. Det lyfter tyvärr inte det du skriver, mer än att du låter som en anställd på företaget.
Där, när du kallar mig rårasist från djupaste högern, kan vi nog med all säkerhet slå fast att ditt omdömme och din förmåga att ta in andra människor är bland den lägsta vi sett här inne på Flashback.
Nej jag jobbar inte på XXL men jag blir irriterad när man målar upp bilder av andra som inte stämmer.
I synnerhet när det drabbar företag som tvärtom mot Vad du ger sken av sköter sig anmärkningsvärt bra på i princip samtliga plan.
Jag skulle vilja säga att XXLs intåg på den Svenska marknaden var en välgärning för kunder inom det segmentet.
Naturkompaniet med sina horaktigt höga priser behövde verkligen en knäpp på näsan.
Stadium med sitt ofta tråkiga sortiment en uppryckning.
Intersport och Team Sportia ska vi inte prata om.
Det är mycket möjligt att du fått för dig att du blivit kränkt av säljaren men det du skulle gjort då är att gått till kassan och frågat efter butiksansvarig och tagit det hela på plats.
Det här blir bara löjligt. Alla vi som är intresserade av sport/friluftsliv, har erfarenhet från tidigare inköp i den branschen och som varit på XXL mer än tre gånger vet att det du försöker måla upp inte stämmer.