Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2006-06-02, 10:08
  #85
Avstängd
Brofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Efter att jag gjort mej av med DXM'et hittade jag en karta iktrovil här som legat kvar sedan i vintras. Jag blev både glad men samtidigt förbannad.... varför skulle jag hitta den för? Var det meningen att jag skulle fortsätta knarka eller??

Hur som helst försökte jag hålla mej från att inte ta dem men efter nåra timmar gick det inte längre så i måndags käka jag upp de flesta och bjöd bort 2-3 st. Denna senaste veckan har jag supit mej full varje dag för att döva tomrummet från drogandet... det är fan inte bra heller men jag känner mej liksom beroende av att vara påverkad kan man säga. Helst av DXM eller piller då men i nödfall så går det bra med vad som helst. Jag är en missbrukare helt enkelt det vet jag.
Får bara hoppas att jag inte blir alkoholist istället nu när jag slutar med droger.

Gå till soc och be dom att hjälpa dig komma på behandlingshem, du har ingenting att förlora!

mvh
Citera
2006-06-02, 10:33
  #86
Medlem
tommy_yongs avatar
Det var ju tur att ni inte körde ihjäl nån annan trafikant. Då hade nog ditt "Uppvaknande" inte varit lika trevligt som det nu blev.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback