• 1
  • 2
2020-12-11, 17:54
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Kön: Kille
Ålder: 30 år
Barn: Två stycken
Desperat: Ja
Tinder: Sveper ALLT åt höger
Familj: 2 bröder och 2 systrar
Misstänkt diagnos: bipolär
Dricker som fan: Ja
Siktar in sig på: Prostituerade
Status: Simpel usel knegare

Nu är det så att denna människa är sjukt jävla desperat i ett förhållande och jag undrar vad som gör folk att bli så sjukt desperat att man måste dricka så jävla mycket för att släcka sina känslor?

Det värsta är att familjens mamma är bipolär. Systrarna och övriga bränderna drivs av uppmärksamhet och då är min fråga till er att kan det vara så att denna människa ovan drivs av Tinder och prostituerade vara för att få uppmärksamhet?

Uppmärksamhet = dämpar ångest?

Själv kan jag leve ensammen som en Gollum i en grotta utan att känna behov att sitta i knä på någon. En gång så sade jag inte ett enda ord på 2 veckor. De ni! Stark!
Citera
2020-12-11, 18:00
Han inser väl att det inte är lönt eller värt besväret. Han kanske tycker det är mer fruktsamt att få sitt på annat håll än att behöva anpassa sig till något han inte är och föraktar.
Citera
2020-12-11, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Kön: Kille
Ålder: 30 år
Barn: Två stycken
Desperat: Ja
Tinder: Sveper ALLT åt höger
Familj: 2 bröder och 2 systrar
Misstänkt diagnos: bipolär
Dricker som fan: Ja
Siktar in sig på: Prostituerade
Status: Simpel usel knegare

Nu är det så att denna människa är sjukt jävla desperat i ett förhållande och jag undrar vad som gör folk att bli så sjukt desperat att man måste dricka så jävla mycket för att släcka sina känslor?

Det värsta är att familjens mamma är bipolär. Systrarna och övriga bränderna drivs av uppmärksamhet och då är min fråga till er att kan det vara så att denna människa ovan drivs av Tinder och prostituerade vara för att få uppmärksamhet?

Uppmärksamhet = dämpar ångest?

Själv kan jag leve ensammen som en Gollum i en grotta utan att känna behov att sitta i knä på någon. En gång så sade jag inte ett enda ord på 2 veckor. De ni! Stark!

Att kalla sig för bipolär är en undanflykt. Tyck synd om mig!
Citera
2020-12-11, 18:18
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Att kalla sig för bipolär är en undanflykt. Tyck synd om mig!

Han kallar sig inget. Men han är enormt impulsiv och suger efter kvinnor och alkohol.
Citera
2020-12-11, 18:19
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adamivitahuset
Han inser väl att det inte är lönt eller värt besväret. Han kanske tycker det är mer fruktsamt att få sitt på annat håll än att behöva anpassa sig till något han inte är och föraktar.

Jag uppfattar att han mår dåligt. Men jag förstår inte varför en diagnos ska vara kopplat till kvinnor och alkohol.

Varför inte leksaker och socker?
Citera
2020-12-11, 18:22
Medlem
Trullsaas avatar
Han har en psykisk sjukdom han inte kan hantera. Man kan inte jämföra med en vanlig frisk person. Han har mani (jagar brudar spenderar pengar) och depression och där kommer alkoholen in. Det beteendet kan varvas flera gånger per dygn. Kanske har han även borderline och har svårt att leva själv.
Citera
2020-12-11, 18:25
Medlem
Citat:
Han kallar sig inget. Men han är enormt impulsiv och suger efter kvinnor och alkohol.
Du skrev väl att snubben var bipolär, eller läste jag fel.
En impulsiv person med sug efter kvinnor och alkohol.
Min diagnos blir; det är en blatte.
Jag ordinerar en enkelbiljett till blatteland.
Citera
2020-12-11, 18:30
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Du skrev väl att snubben var bipolär, eller läste jag fel.
En impulsiv person med sug efter kvinnor och alkohol.
Min diagnos blir; det är en blatte.
Jag ordinerar en enkelbiljett till blatteland.

Misstänkt diagnos är det. Inte fastställd.

Nej. Han är 100% svensk. Ej babbe.
Citera
2020-12-11, 18:32
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trullsaa
Han har en psykisk sjukdom han inte kan hantera. Man kan inte jämföra med en vanlig frisk person. Han har mani (jagar brudar spenderar pengar) och depression och där kommer alkoholen in. Det beteendet kan varvas flera gånger per dygn. Kanske har han även borderline och har svårt att leva själv.

Men kan han inte bara sluta och ha denna mani då om han vet hur han är?
Citera
2020-12-11, 18:41
Medlem
Citat:
Men kan han inte bara sluta och ha denna mani då om han vet hur han är?

Varför läser du inte en bok eller något? Förstår ärligt talat inte såna här trådstarter? Oftast fyller människor sina egna tomhål med yttre saker. Låt de vara uppmärksamhet från kvinnor, alkohol och annat dekadent beteende. Han behöver bena ut sitt egna problem och inte maskera det.
Citera
2020-12-11, 18:54
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Varför läser du inte en bok eller något? Förstår ärligt talat inte såna här trådstarter? Oftast fyller människor sina egna tomhål med yttre saker. Låt de vara uppmärksamhet från kvinnor, alkohol och annat dekadent beteende. Han behöver bena ut sitt egna problem och inte maskera det.

Typiskt individualister "Sköt ditt och bryr dig inte om andra!".

Tänk om det är viktigt och lärdomsfullt för mig att lära sig av andras misstag?
Citera
2020-12-11, 18:56
Medlem
Citat:
Typiskt individualister "Sköt ditt och bryr dig inte om andra!".

Tänk om det är viktigt och lärdomsfullt för mig att lära sig av andras misstag?

Okej, jag ska ge dig en psykoanalys av den här grabben: troligtvis Ambivalent med ett otryggt ankyningsmönster.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in