2020-12-11, 18:59
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Okej, jag ska ge dig en psykoanalys av den här grabben: troligtvis Ambivalent med ett otryggt ankyningsmönster.

Nej. Det är ingen arbetskollega, utan det är någon jag känner bara.
Ingen fest. Snarare att varje gång man är hos han så sitter det alltid 3 ytterligare killar med EXAKT samma kärleksproblem och desperation efter kvinnor + sprit.

Jag blir...ganska less på det och vill nu veta varför man inte har något i ryggraden som säger "Nej! Detta är fel situation och felaktiga människor!"?
Citera
2020-12-11, 19:00
Bannlyst
Han kanske har blivit sviken av människor förut. Och inte vågar lämna ut sitt hjärta igen.
Citera
2020-12-11, 19:02
Medlem
Trullsaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Men kan han inte bara sluta och ha denna mani då om han vet hur han är?
Nej han kan inte det. Han är ju sjuk.
Citera
2020-12-11, 19:06
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trullsaa
Nej han kan inte det. Han är ju sjuk.

Intressant!
Så hur tänker sjuka?

Jag känner ytterligare som har mani, men han verkar vara expert på dölja den då den märks inte av. Den diagnosen är fastställt av en psykolog, men han låtsas som inget. Verkar fungera.
Citera
2020-12-11, 19:17
Medlem
Trullsaas avatar
Jag har ingen aning hur dom tänker och det är nog olika på olika personer . Det är nog extremt tärande på människor att leva med diagnosen . Det är nog inte ovanligt att man får en psykos efter en mani om man varit vaken många dygn i sträck. Med rätt medicinering och hjälp av psykiatrin kan man leva normalt utan toppar och dalar. Det finns inga som är så självmordsbenägna som bipolära personer.
Citera
2020-12-11, 19:19
Medlem
Trullsaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Intressant!
Så hur tänker sjuka?

Jag känner ytterligare som har mani, men han verkar vara expert på dölja den då den märks inte av. Den diagnosen är fastställt av en psykolog, men han låtsas som inget. Verkar fungera.
Det finns olika varianter av sjukdomen .
Citera
2020-12-11, 19:25
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trullsaa
Jag har ingen aning hur dom tänker och det är nog olika på olika personer . Det är nog extremt tärande på människor att leva med diagnosen . Det är nog inte ovanligt att man får en psykos efter en mani om man varit vaken många dygn i sträck. Med rätt medicinering och hjälp av psykiatrin kan man leva normalt utan toppar och dalar. Det finns inga som är så självmordsbenägna som bipolära personer.

Han jag känner som har en diagnos, han skulle ta ihjäl sig för en tid sedan. Men han bestämde sig för att skaffa en ny flickvän och då blev det bättre. Så jag antar att det var problemet.
Citera
2020-12-11, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Du skrev väl att snubben var bipolär, eller läste jag fel.
En impulsiv person med sug efter kvinnor och alkohol.
Min diagnos blir; det är en blatte.
Jag ordinerar en enkelbiljett till blatteland.
Sugen på tjejer och alkohol lika med blatte? Sorry men det skriker Svensson så det visslar om det.
Citera
2020-12-11, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannekauk
Sugen på tjejer och alkohol lika med blatte? Sorry men det skriker Svensson så det visslar om det.
Skillnaden mellan er blattar, och oss svenskar är att vi kan hålla huvudet kallt.
Det kommer att visa sig i ett framtida krig, om inte annat.
Då åker du och dina blattekompisar ut på arslet! Jag hoppas att den dagen kommer snart.
Citera
2020-12-11, 23:22
Medlem
Citat:
Skillnaden mellan er blattar, och oss svenskar är att vi kan hålla huvudet kallt.
Det kommer att visa sig i ett framtida krig, om inte annat.
Då åker du och dina blattekompisar ut på arslet! Jag hoppas att den dagen kommer snart.
Suck.. ja intala dig själv att du är någon slags sovande Björn sin jävla fjant. Jag är helt och hållet svensk men till skillnad från dig så har jag såpass självinsikt att jag inser att vi svenskar är svaga för sprit och fitta, intala dig inget annat .
Citera
2020-12-12, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannekauk
Suck.. ja intala dig själv att du är någon slags sovande Björn sin jävla fjant. Jag är helt och hållet svensk men till skillnad från dig så har jag såpass självinsikt att jag inser att vi svenskar är svaga för sprit och fitta, intala dig inget annat .
Om du ansett dig vara 100% svensk, då hade du hållt med mig. Eller?
Det gör du ju nu inte och således hör du inte hemma i Sverige.
Åk hem och bygg upp ditt eget hemland, blir mitt råd.
Citera
2020-12-12, 14:42
Medlem
Citat:
Om du ansett dig vara 100% svensk, då hade du hållt med mig. Eller?
Det gör du ju nu inte och således hör du inte hemma i Sverige.
Åk hem och bygg upp ditt eget hemland, blir mitt råd.

Det ska du veta! Jag kokar av ilska över sådana som dig. Får vi svenska, heterosexuella män ta tag i eländet och får ett slut på kärringregementet Sverige så kommer du och dina arab-nissar vara glada över att få åka hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in