Citat:
Det var kanske dumt att skriva men jag har inte förstått hur hon menade innan.
Hennes namn och titel är Professor Dolores Cahill. Hon är en som har varnat för konsekvenserna av ett experimentellt mRNA vaccin och hur ni manipulerar och ersätter ert eget immunsystem vilket kommer vara farligt för er. Hon talar om det här vid #58 min. https://brandnewtube.com/watch/where-we-are-now-and-vaccines_Sk7Ht33Kr95mzWE.html
Jag tycker inte om att du förolämpar mig, och jag är inte trög.
Citat:
För ett år sedan sa de att hundratusentals skulle dö, 3.4% och hela landet skulle stängas ner, de som argumenterade för de värst av alla var "Fria Tider" (ironiskt namn) där man förutspådde att 120,000 svenskar skulle dö i slutet av maj i en artikel den 2 april. https://www.friatider.se/stang-hela-sverige Det hände såklart inte, och vi har inte haft någon lockdown. Antal döda per 100.000 svenskar var fler både 2015 och 2017 källaSnart 15.000 har dött i lilla sverige. Och 500.000 i Usa. Liten dödlighet!!!
Dags att sluta titta på youtube och läsa Conspiracy theories. Idiot. Ta ett studie besök på intensiven. Men det är väl bra att personer som du rensas bort från denna jord. Synd bara att du kan smitta andra.
Dags att sluta titta på youtube och läsa Conspiracy theories. Idiot. Ta ett studie besök på intensiven. Men det är väl bra att personer som du rensas bort från denna jord. Synd bara att du kan smitta andra.
För att Coronavirus ska vara farligt för dig krävs det att du är väldigt gammal och har flera olika underliggande diagnoser. Källa: DailyMail.com och här
Det viktiga i vad jag säger här är att det inte finns någon anledning för en fullt frisk person att gå med på låta dem injicera mRNA vaccin i dig, du riskerar mer av det än från Coronavirus.
att "det är överfullt på intensiven" och sjukvården klarar inte hantera alla som är så svårt sjuka av Covid är inte sant! Det är du som sprider konspirationsteorier som inte ens är sanna!
Många är elaka på det här forumet men du verkar ju närmast demonisk.