Citat:
Ursprungligen postat av
Talespin
Man behöver inte vara vaccinforskare för att förstå att dessa vaccin kraschar immunförsvaret.
De förklarades så tydligt att jag också kunde förstå, dessutom av en som arbetat hela livet med utveckla vacciner åt GAVI och andra.
De som injiceras med vaccinet byter ut sitt naturliga immunförsvar mot något som klarar av att hantera denna typen av Coronavirus, men de muterar ständigt och nu har man ett immunförsvar som bara klarar av att hantera en enda typ av hot.
Jag har hört Dr. Dolores (minns inte hennes efternamn nu, Irländsk doktor) säga ungefär samma sak, och antalet döda vid nästa influensa kommer vara astronomiskt höga.
Att de här människorna som går och kavlar upp armen och låter sig injiceras med någonting som de inte vet inte ett dugg om, för att försvara sig mot något så ofarligt som Coronavirus med så låg dödlighet att de är jämförbart med säsongsinfluensan (vilket det troligen är under ett nytt namn) och kallar alla som inte litar blint på massmedia för ”tinfoilhat” är inte de smartaste människorna, men det här önskar jag dem inte.
Länkar till Highwire talk video. ”A Coming Covid Vaccine Catastrophe”
https://thehighwire.com/videos/a-coming-covid-catastrophe/
LÅT BLI VACCINET!