Citat:
Ursprungligen postat av
Tomatpure
Röstar lyckliga människor på en byråkrat för att han råkar vara svart?
Undra ens vad det betyder, är det något du klarar av att sakligt beskriva?
Och svart, ja, där har vi bara haft Obama och han tillhör en av de presidenter som gjort mest för sina medborgare.
Och ja, lyckliga människor röstar på de som vill göra något för medborgarna, arga och aggressiva röstar på nazism och fascism av någon outgrundlig anledning.
Citat:
Ursprungligen postat av
CockWitch
USA behöver revolution. Så enkelt är det.

Trump säger massa roliga saker men han gjorde mycket bra med. Bland annat involverade han inte USA i något krig.
Diktatur är ingen revolution, revolution är när man störtar en diktatur.
Verkar som du inte ens förstår det allra minsta om politik, och förstår nu varför du kom med oneliners.
Ja, trumpen slängde kurder under bussen när de hade gjort sitt arbete, och detta är andra gången republikaner slänger dom under bussen för jobb bra gjort.
Ja, trumpen säger en del roliga saker, en var när han beskrev hur en COVID-19 smittade skulle döda sig själv med "bleach".
Citat:
Ursprungligen postat av
Ok-perfekt
Det finns ett brett medieuppbåd som vill fultolka allt han gör. POTUS är ingen oeftertraktad position.
Jag skulle vara väldigt försiktig innan jag tror på något som händer politiskt i USA.
Ett tag skulle han starta tredje världskriget, lät det som. Istället blev han kompis med nordkorea, ryssland och slöt fred i mellanöstern- the Abraham peace acords. Raka motsatsen till vad som rapporterades.
Väldigt polariserande prat om honom i allmänhet.
Helt klart fultolkas en del, men mycket mer fultolkas inte alls.
Och ja, jag förstår folk ställer frågan om han skulle starta 3:e världskriget och när han frågar korkade saker som varför de inte använder kärnvapen, det tyder på grav ointelligens att en sådan fråga är berättigad.
Utan trumpen så hade inte putin vågat sig på att attackera trumpen, och sen visade det sig att han hade missbedömt allt.
Vad vi kommer ihåg av rumpen, det är en bondfångare och sjuklig narcissist som verkar vara mer intresserad av att sko sig själv, än verka för medborgaren.
Detta är tveklöst den president som gjort minst av alla och denna trumpen.