Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Ja, att Trump säljer samlarbilder beror såklart på att han numera tvättar pengar till alla ryska oligarker som han är skyldiga gentjänster för att han fick kissa på Obamas säng. Alla som inte håller med är sektmedlemmar.
Hur i helvete orkar ni inom kulten med er själva?
Vi får se på volymen, är den överdriven så kommer detta bli en fråga snabbt.
Så då du förstår, sakligheten i facit kommer berätta nått för oss.
Och att du förstår att detta är en möjlighet, det ser man på ditt svar, där du försöker förlöjliga dig själv.
Dock för summera upp tråden, bannon var full av skit märkte man, trumpens kandidater föll som furor och pga de var helt värdelösa kandidater och hade ingen politik alls att erbjuda.
Så, ett fel av två, och om två år nästan så kommer vi få se om det blir rätt eller fel igen, nått säger mig med denna slakten i ett val som man normalt vinner som opposition, att det är över för trumpen nu.
Hur orkar du med dig själv?
Undrar då du verkar vara så arg och det ser väldigt jobbigt ut för dig vara så arg.
Vi andra har dock inga problem med fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för uppnå konsensus, att vara korrekt är inte att ha det jobbigt.
Och när fick du senast ens ett rätt?
Citat:
Ursprungligen postat av
seppolundgren
Jag tror att många av er arga män i ofrivilligt celibat bör läsa en yrkesutbildning istället för Steve bsnnons analyser på gateway pundit
Det har jag sagt till incells i åratal, sluta gräv ned er, ut i verkligheten och träffa människor, och lär er att den är inte den extremhögerfantasi ni inbillar er OCH att ni blir mer attraktiva med kvinnor och när ni slutar bete er illa och saker som samtycke är inget du kan komma runt.(Men de vägrar och sen förvånade de blir utan sex

, för praktiskt taget resten av befolkningen har redan fattat detta

)
Och har man bannon tankar, ja, då är man inte så attraktiv längre, men verkar som att leva i en verkligheten där inget sker är viktigare än att ha ett eget bra liv.
Citat:
Ursprungligen postat av
seppolundgren
Mycket riktigt. Som kandidat får Trump inte ta emot gåvor enligt FERC.
Det är säkert så att nft kommer användas till att tvätta pengar rakt ner i hans fickor. Eller omvänt. Han tvättar åt andra genom sin kampanj
Låter som ett mycket troligt upplägg och med tanke på den ekonomiska oegentligheter och brottslighet som man ser kring trumpen.
Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
En intressant parallell är den brittiske kändiskonstnären Damien Hirsts NFT-upplägg med tusentals "signerade konstverk" som rätt och slätt består av ett myller av färgade prickar mot vit bakgrund. "Tavlorna" är tekniskt sett unika var för sig, men samtidigt närmast omöjliga att skilja från varandra vid ett snabbt påseende, och de såldes först som NFTs (mycket dyrare än Trumps bilder förstås - det här är ju
konst!) men har nu i år kunnat bytas in mot de fysiska originalverken.
https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-63218704
Det här är också ett koncept som närmast inbjuder till att brukas för penningtvätt.
Och samtidigt lura sina fans på mer pengar, för det verkar vara ett återkommande tema för rumpen, och att trumpen bara kommer tillbaka till fansen och vill ha mer och mer och mer pengar, och sen går det inte till det som det är sagt ens.
Ett typiskt sektbeteende ala scientologer, där man suger ut sina sektmedlemmar tills de blir bankrutt och scientologerna skiter fullständigt i om de inte klarar detta.
Precis som trumpen och denna senaste som ser ut som en ny skam bara, men vi får se och volymen kommer berätta en hel del.
Och jag ser redan framför mig hur man subpeona ut kundlistan och jämför med faktiska transporter och inser att dessa inte ens skett, men det är lugnt jaffy, facit kommer, och där är svaret.