Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-07-08, 21:09
  #337
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Jag säger inte att du inte skall lita på vår regering men nog finns det tillräckligt många som gjort det genom åren och bränt sig rejält 😀

I detta fall är covid inget jag dör av och vaccinets biverkningar känner vi inte till så jag tänker ta det lugnt med sprutorna.

Det är klart. Det sitter många jönsar som fattar noll i regeringarna genom åren, dett fallet är min ståndpunkt att vi bör hjälpa våra svagaste. Det är min plikt som svensk. Somalier och annat pack lyssnar på sina äldre och deras skepsis har ju lett till en överrepresentation bland de döda. Svenskar följer råden i betydligt högre grad samt följer rekommendationerna och får därmed lägre dödlighet.
Citera
2021-07-26, 17:07
  #338
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterPlus46
Du bör inte vaccinera dig, dels för risken att barnet kan ta skada och dels för eventuell risk att problem att skaffa fler barn kan uppstå.

Tar man vaccinet i dagsläget är man bara "gratis försöksperson" åt läkemedelsbolaget då ingen ännu vet de långsiktiga effekterna på kroppen.


Jag håller med. Är också gravid och kommer inte att vaccinera mig. Dels för att man inte vet vad mRNA gör med varken mig eller fostret . Min syster som också är gravid nekade också när hennes barnmorska propsade, och som sedan ändrade sig när hon hörde min systers ståndpunkt och sa "jag är ju tvungen att säga detta, men i ärlighetens namn så hade jag resonerar som dig om jag själv vore gravid".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback