Någon som har testat Zeroholes 4-AcO-MET och kan uttala sig om potens? Någon som testat 4-AcO-MET från Asklepios? Vilken shop borde jag välja? Zerohole är billigare men jag har aldrig handlat därifrån.
Chemikazes, vad har ni för erfarenheter? Väntat många dagar nu men inget dyker upp. Mailade även för ca ett dygn sen men inget svar än, kanske dyker upp.
Chemikazes, vad har ni för erfarenheter? Väntat många dagar nu men inget dyker upp. Mailade även för ca ett dygn sen men inget svar än, kanske dyker upp.
Fortfarande inte kommit något och inget svar på mailet... Även blivit kontaktad av en annan här på fb som väntat några dagar nu utan att det kommit... Har något faktiskt fått något senaste veckan?
Måste bara gröna zerohole. Har gjort ett par affärer där och alla utom dom två sista affärerna gick perfekt. Det började med att jag fick ca 50mg för lite O-PCE men sådant händer. Köpte sedan ez tester för ketamin och ecstasy och ena testet var krossat i posten.
Mailade bara och påpekade att det kunde packas bättre och nämnde även att jag hade fått lite för lite O-PCE förra gången. Blev ersatt direkt med ett nytt test och 250mg O-PCE. Leverans på under 24 timmar som vanligt. Erbjöd mig att fota testet men fick ett otroligt bra bemötande och allt löstes smidigt.