2007-01-29, 18:31
Medlem
felpost
2007-01-29, 21:53
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Ninjalittle, alldeles korrekt. Vi har alla kämpat med att hålla butiken hemlig så länge som möjligt. Jag var nog delaktig till att den började bli lite känd, tyvärr. Men nu har den börjat sprida sig så mycket att det inte spelar någon roll om man skriver ut butikens namn på FB!

För böveln jävla idioter! Varför skriver man ut vars det finns att köpa gottegott?!
Tänk att dessa jävla sidor inte kommer att vara lika bra när det blir alldeles för mkt belastning på dem!!! Och att PsycheFuckingDeli kanske avslutar sitt avtal med dem.. Säger då bara smartskaft till alla er som offentligt sprider länkar, må ni aldrig få tag på bra knark! Tänk på alla jävla småglin som sitter här nu och köper knark ..

AAArrgh! Bara för att man numera Får lägga ut länkar betyder inte att man Måste göra det! Sunt förnuft finns det något som heter och som en del här tydligen saknar!

Jag kan säga att jag ångrar att jag tipsade om Spice, det är försent nu men låt oss istället blicka frammåt!

(West-en ta det inte personligt de va inte menat åt dig utan åt alla!)
2007-01-29, 22:02
Medlem
West-ens avatar
Jaja foxxie. Du har nog rätt.
Jag anser bara att den här shoppen är alldeles för välspridd just nu. Och inte lär den spridas mindre för att några få FB-medlemmar.
100-tals känner till den. Och de ger den förmodligen till sina närmaste kompisar, och så sprids den vidare. Detta är nu tyvärr den officiella spiceshoppen. (CENSUR)
Service har de också, samt en snygg hemsida med andra lockande produkter som tex Salvia.
(CENSUR)

EDIT: Det är krig på gång! Fick redigera inlägget lite en gång...en andra gång...en tredje gång...
2007-01-29, 23:18
Medlem
Grrrinds avatar
Har jag gjort en dundertabbe, har beställt från elefanten och tanklöst pröjsa ja med kort som ja alltid gör när ja handlar på nätet, de måste ju va tokdumt då de kan binda beställningen till mig om paketet plockas. Lider jag stor risk att torska?
2007-01-29, 23:23
Medlem
Nej du löper inte stor risk att torska.
2007-01-30, 05:29
Medlem
n0rriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grrrind
Har jag gjort en dundertabbe, har beställt från elefanten och tanklöst pröjsa ja med kort som ja alltid gör när ja handlar på nätet, de måste ju va tokdumt då de kan binda beställningen till mig om paketet plockas. Lider jag stor risk att torska?

allt du beställt är ju lagligt?
2007-01-30, 06:01
Medlem
Esharas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n0rris
allt du beställt är ju lagligt?
Svamp(antar jag att han har beställt) är väl ändå inte lagligt?
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
För böveln jävla idioter! Varför skriver man ut vars det finns att köpa gottegott?!
Hehehe...
/me postar adressen på lunarstorms "lajv" med kommentaren "KOLLA! KNARK!"
2007-02-07, 17:54
Medlem
Ok, nu är jag ganska irriterad. Så här är det.
Jag beställde lite N-ethyl-2C-B från CA innan jul, och jag fick det levererat 8 dagar efter inbetalning. Mycket glad och nöjd med varan, drar jag en till beställning strax efter nyår. Det har nu gått 35 dagar sedan jag betalade och jag anser mig nu blåst.

Min fråga:
Är det vanligt att CA levererar en gång och sedan blåser folk?
Man kan ju undra hur han tänker. Jag mailade och sa att jag hade tänkt mig minst 4 till beställningar vilket skulle vara gynnsamt för honom. Man tror nästan att han inte vill tjäna pengar.
Har ni du råkat ut för samma sak? och tror ni jag numera är "blockad" från CA eller ska man försöka sig på en ny beställning?

Jag fick svar på ett mail där det stod: Levereras på fredag eller måndag.
Det var 3 veckor sedan
Det hela skulle kunna flyta på mycket bättre ifall han bara gav ut brevets kolli-id direkt.

Dela med er av era erfarenheter.
2007-02-07, 17:57
Medlem
SkinnyFistss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScratchKat
Ok, nu är jag ganska irriterad. Så här är det.
Jag beställde lite N-ethyl-2detvanligaCAkrånglet..

Han har ingen konkurrens.
Han kan göra precis vad han vill och ändå tjäna massvis med pengar.
Du är antagligen inte blockad då han vill åt dina pengar, och då är det ju bra om kunden har en liten chans att få sina varor.
2007-02-07, 19:18
Medlem
West-ens avatar
Angående kolli-id. Är det inte så att man måste skicka via rekommenderat för att få det?
2007-02-07, 19:25
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av West-en
Angående kolli-id. Är det inte så att man måste skicka via rekommenderat för att få det?

Ja, men lycka till att få LL att skicka kollinummret. Om det är det är från CA du syftar på.
2007-02-08, 10:49
Medlem
n3mos avatar
När man beställer från elefanten, Får man ett mail med kontouppgifterna eller ska man ta dom från sidan?

Tack på förhand

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in