2007-01-14, 14:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av n0rris
3 DAGAR FRÅN ND!? bor du granne med han eller?

Nefan. Jag bor i mellersta sverige. Det brukar bara inte ta någon lång tid därifrån.
Fridens
2007-01-14, 14:53
Medlem
m96mafrs avatar
Bra shop

Vill ha länk till en shop med enkom bra produkter så man slipper vara orolig för att få skit när man vill prova något nytt. Skicka pm om ni inte vill skriva länken öppet. Är intresserad av starka hallucinogener och energizers i klass med ephedra och mdpv.
2007-01-14, 15:45
Medlem
Ett Hunds avatar
Ja, för bra shoppar ger man alltid ut till "randoms" som det så fint heter. Det finns massor av källor, både email och webbsidor som säljer t.ex LSD, ecstacy, rent MDMA pulver och hallucinogener. Men tack vare folk som inte kan hålla käft och sprider dessa runt till allmänheten, stänger många av dom ner sin verksamhet pga av rädsla för myndigheter.

Nu var det väl inte riktigt det du frågade efter men ni som vet om dessa, sprid det INTE vidare, om ni inte vill ha eran egen källa förstörd.
2007-01-14, 21:51
Medlem
sillybillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philippp
har tagit rekommenderat paket och inhandlat saker för 2400kr, har fortfarande ej fått mitt eller fått något svar på mina mail, betalade in den 27 december.

jag har samma problem, betalade också in den 27 december, har inte sett röken av mitt paket, får väl hoppas att det kommer någongång...
2007-01-15, 01:12
Medlem
peerkas avatar
har en snabb fråga bara ledsen om den redan har frågats eller jag bara är väldigt dum som missade det på deras sida.

till frågan hade nu tänkt att beställa hem lite svampar från elefanten och jag undrar om dom skickar svamparna torra eller om man måste torka dom själv ?
2007-01-15, 10:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peerka
har en snabb fråga bara ledsen om den redan har frågats eller jag bara är väldigt dum som missade det på deras sida.

till frågan hade nu tänkt att beställa hem lite svampar från elefanten och jag undrar om dom skickar svamparna torra eller om man måste torka dom själv ?

Jag har alltid fått dem torra
2007-01-15, 10:52
Medlem
indulgences avatar
Ska beställa 2 growboxes inom kort från fanten. Vill bara kolla hur lång tid det brukar ta? Vet att folk har frågat 1000 gånger förut men det skiter jag i.
2007-01-15, 12:05
Medlem
mrstabbys avatar
Tjena, är en totalnoob när det gäller internetshoppar av detta slag, men jag tänkte beställa lite DXM från CA och undrar över följande:

1.) På CAs produktinfo sida för DXM står det att produkten kommer utgå pga lagförändringar? Har kikat på DXM "guiden" i det här forumet, och googlat efter lagligheten av DXM i Sverige men hittar inget helt konkret. När inträffar denna lagändring? (kanske fel tråd att fråga detta i..)

2.) Hur paranoid ska man vara med sina personuppgifter när man ska fylla i dessa?

3.) Något annat allmänt bra att veta?
2007-01-15, 14:27
Bannlyst
Du behöver ju inte vara orolig, jag menar det e ju lagligt nu att innhandla alla saker på hans sida (CA + ND). Snutarna kommer inte att söka upp ditt pers. nummer bara föratt sätta dit dej för något som är lagligt.
Lät som en repetition, men det som övar han lär sej.
Fridens
2007-01-15, 16:50
Medlem
Jo, fan jag har också beställt från CA och överfört pengar och det var för snart 2 veckor sedan. En tidigare beställning (mellandagarna) tog bara 8 dagar.
Verkar som om det går trögt för CA just nu. Någon som vet?

Eller är det haken? Leverera en gång och sen blåsa folk? Eller är det bara en fråga om när grejerna levereras?
2007-01-15, 19:10
Medlem
peerkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thc__stoned
Jag har alltid fått dem torra

Okej tack
2007-01-15, 19:24
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScratchKat
Jo, fan jag har också beställt från CA och överfört pengar och det var för snart 2 veckor sedan. En tidigare beställning (mellandagarna) tog bara 8 dagar.
Verkar som om det går trögt för CA just nu. Någon som vet?

Eller är det haken? Leverera en gång och sen blåsa folk? Eller är det bara en fråga om när grejerna levereras?

Det är lite olika, ibland kommer det, ibland inte. Så enkelt är det. CA är värdelöst, även ND. Det finns bättre, även om de råkar vara utomlands.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in