2009-07-07, 22:41
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -juicyfruit-
tjena har precis tagit 60 mg 4-ho-met som jag beställde ifrån prisman.

jag ser typ ingenting, har lite mindfuck som jag har tagit 10 mg 5-meo-mipt

jag är besviken, någon annan som har också beställt därifrån?

har jag blivit blåst?

Beror på vad du menar med precis men även oralt så tar inte 4homet så lång tid på sig att slå. Och 60 mg är en stark dos. Kan bero på att du nyss har käkat eller så? Trippat för inte så längesen? Om inget av det och du tar inga mediciner så verkar det konstigt.

Kan säga att jag tog 50 mg från prisman och blev en fin resa. Inte det grymmaste men en ganska stark resa blev det.
2009-07-08, 03:33
Medlem
-juicyfruit-s avatar
nej, det var nåt skumt med det där.

det kändes som att de har gett mig 5-meo-mipt istället för 4-ho-met.

utspäd så att jag skulle tro det är 4met, jag fick en triptamin känsla utan hallisar.

det var inte ens en stark upplevelse. vet inte varför de skulle göra en sån grej, jag köper av de rätt mycket.

att blåsa en kund som köper ofta är ologiskt.

jag har tagit doi och 4-ho-met för tre dagar sen, men så hög tolerans borde inte finnas att man inte ser nånting.

jag har tagit mindre doser än det här tre dagar i rad med starkare effekt.

fick desutom mindre än vad jag beställde (alltså de blåste mig inte bara på kvallite men också kvantite)
2009-07-08, 11:10
Medlem
Citat:

utspäd så att jag skulle tro det är 4met, jag fick en triptamin känsla utan hallisar.

det var inte ens en stark upplevelse. vet inte varför de skulle göra en sån grej, jag köper av de rätt mycket.

jag har tagit doi och 4-ho-met för tre dagar sen, men så hög tolerans borde inte finnas att man inte ser nånting.

fick desutom mindre än vad jag beställde (alltså de blåste mig inte bara på kvallite men också kvantite)
Det där med tolerans kanske är lite klurigt. Kanske måste du vänta en 2 veckor. Varje person regagerar ju olika. Verkar inte finnas så mycket rapporterat om folk som provat ta det med korta mellanrum.
2009-07-08, 12:04
Medlem
-juicyfruit-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Det där med tolerans kanske är lite klurigt. Kanske måste du vänta en 2 veckor. Varje person regagerar ju olika. Verkar inte finnas så mycket rapporterat om folk som provat ta det med korta mellanrum.

"jag har tagit mindre doser än det här tre dagar i rad med starkare effekt"
2009-07-08, 16:23
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:

Trippa 3 dagar i rad kan inte ge nån effekt alls om man inte tar monsterjävla doser.

Men hursom helst så kanske dom råkade skicka fel? Har du mailat dom och frågat? Verkar ju konstigt har aldrig hört om att dom har blåst förut och tror inte dom skulle göra det, dom är för seriösa för det.
2009-07-08, 16:25
Medlem
Citat:
"jag har tagit mindre doser än det här tre dagar i rad med starkare effekt"
Har du något kvar av det du tog? Isf kan du ju spara det i nån vecka och sen ta det igen och se om det funkar då
2009-07-08, 20:19
Medlem
-juicyfruit-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Har du något kvar av det du tog? Isf kan du ju spara det i nån vecka och sen ta det igen och se om det funkar då

jag har gett 60 mg till en kompis som inte har tolerans och hon säger att det verkar som att det är 4-ho-met iaf.

det var förmodligen fel på mig.
2009-07-08, 20:57
Medlem
Citat:
jag har gett 60 mg till en kompis som inte har tolerans och hon säger att det verkar som att det är 4-ho-met iaf.

det var förmodligen fel på mig.
Osis. Bättre å vänta lite mellan tripparna så slipper man dessa problem För det måste helt enkelt ha varit toleransen som satte P för din tripp.
2009-07-09, 13:07
Medlem
BullerBengts avatar
Prylshoppen.se?

Tja tänkte bara höra om det är några som handlat från prylshoppen och se lite vad ni tycker om dem? Funderar nämligen själv att beställa hem ett paket Yucatan fire för första gången
2009-07-09, 14:33
Medlem
mzrs avatar
Är det inte bättre att köpa kryddor på konsum?
2009-07-09, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mzr
Är det inte bättre att köpa kryddor på konsum?
Jo det är klart. Men vi tycker om att krångla.
2009-07-15, 07:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drucerus

Jag undrar nu hur många dagar ni fått vänta på erat paket från EU-L som max?
MAX 3 dagar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in