2016-01-19, 17:37
Medlem
Synatts avatar
Fan vakna alla DPT-fans, ni är ju så otroligt många. Snart är denna eviga favorit borta från marknaden och alla kommer grina och beklaga sig "ååhhh varför köpte jag inte ett lager av min absoluta favorit!!"

Ja, varför gör ni inte det nu då så man slipper allt sådant som vi alla vet kommer komma hehe.
2016-01-20, 12:41
Medlem
Synatts avatar
Update: posten var precis här, en dags leverans igen från RCkemikalier! Så nu är det påfyllt med min favorit tryptamin DPT, samt 4-aco-DMT! Bra priser och varor, det drar ihop sig så bäst att lagra innan det är för sent. Tack!
2016-01-20, 22:59
Medlem
Någon som vet om det går att få tag på ETH-LAD inrikes?

Det verkar vara en värdig uppföljare till 1P-LSD som tyvärr kommer klassas nästa vecka
2016-01-21, 18:33
Medlem
korvmackan100s avatar
Kan gå i god och gröna RCkemikalier, beställde dpt igår, fick hem det idag, fick även 10 % övervikt samt ett gratis sample. Extremt snabba på att svara i mailsupport dessutom. 5/5
2016-01-22, 16:04
Medlem
psychoticbreaks avatar
Fick först idag försändelsen från Psychoactivesociety.org. Rätt lång tid jag fick vänta med tanke på att jag la beställningen den 10/1. Leveransbekräftelsen kom i söndags, alltså den 17e. Som sagt rätt segt med tanke på att dom skriver att det skickas inrikes.

Dessutom står det fel vikt på den sista påsen med DPT dom hade. Har inte kontrollvägt det. Men det fattas 40mg enligt etiketten mot vad dom sålde det som.

Rätt ovärt att köpa därifrån då jag fick betala 200kr i bankavgift för att överföra till det polska kontot.

Annars va det bra packat och uppmärkt ordentligt. Konstigt nog luktar det typ inget från nåt av substanserna som jag köpt. Vilka va 4-Ho-MPT, 4-Ho-DPT och DPT.

Detta är även första gången jag fått helt vitt DPT.

Överlag är dom bra och gröna men priset och väntetid drar ner betyget.
2016-01-23, 09:20
Medlem
InTheFleshs avatar
Då var DPT beställt från Rc-kemikalier. Trodde inte jag skulle få tag på denna innan klassningen. Dessa sista trippar ska bli speciella.
2016-01-26, 11:52
Medlem
InTheFleshs avatar
Då fick jag min försändelse från Rc-kemikalier, samt lite extra vilket jag är väldigt tacksam för Bästa professionella förpackningen jag har fått från någon shop, och tycker de ger ett professionellt intryck överlag. De har en ny kund i mig. Rekommenderas!
2016-01-26, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joms
Någon som vet om det går att få tag på ETH-LAD inrikes?

Det verkar vara en värdig uppföljare till 1P-LSD som tyvärr kommer klassas nästa vecka
Svarar på min egna fråga.
Hittade ETH-LAD inrikes på chemikaze.se. Har lagt en beställning, så nu återstår det att se om de är legit.
2016-01-27, 05:08
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Hittade ETH-LAD inrikes på chemikaze.se. Har lagt en beställning, så nu återstår det att se om de är legit.

Verkar ju minst sagt suspekt när dom bara har 1 produkt måste jag säga..
2016-01-28, 10:03
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av psychoticbreak
Verkar ju minst sagt suspekt när dom bara har 1 produkt måste jag säga..
Ni kan vara lugna, chemikaze är gröna.

ETH-LAD är riktigt underbart måste jag säga, väldigt färgsprakande .
Tycker personligen att det är mer potent än 1P-LSD/LSD. Kan ha fel, någon som vet ifall det stämmer?
Senast redigerad av Raissac 2016-01-28 kl. 10:13.
2016-01-28, 14:09
Medlem
InTheFleshs avatar
Fick även 4-aco-dmt från rc-kemikalier idag med övervikt. Endast en dag tog det. Jävligt schysst shop
2016-01-28, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InTheFlesh
Fick även 4-aco-dmt från rc-kemikalier idag med övervikt. Endast en dag tog det. Jävligt schysst shop

Ge gärna update om potens sen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in