2010-06-29, 00:14
Medlem
Vart hittar man billigt 2c-p? Måste vara en grönad sida.
Inte P***i*
2010-06-30, 07:54
Medlem
DigGaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deamon^
Vart hittar man billigt 2c-p? Måste vara en grönad sida.
Inte P***i*

Är inte P***i* grön?

Vad är det för egentlig skillnad på 2c-e och 2c-p osv?
2010-06-30, 08:58
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigGaN
Är inte P***i* grön?

Vad är det för egentlig skillnad på 2c-e och 2c-p osv?

Verkar som det, dock är det inte direkt billigt på den sidan. Men verkar som dom skickar inrikes och det är ett plus.
2010-07-02, 11:40
Medlem
john_does avatar
hur ser läget ut hos herr elefant nu för tiden, är det säkert att skicka efter boxar som folk gjorde förr? Eller håller tullarna koll på deras paket?
2010-07-05, 10:45
Medlem
RMBKKs avatar
Kan man köpa DMT i pulverform någonstans på nätet? Eller behöver man en mailkran för sådant? Är inte jättepigg på att köpa en massa vass och mimosasallader och extrahera själv, utan vill ha pulver (kristaller?) alltså. Helst i dosmängd så man slipper dra hem bulk för en, kanske två trippar/året liksom.
2010-07-05, 14:51
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Kan man köpa DMT i pulverform någonstans på nätet? Eller behöver man en mailkran för sådant? Är inte jättepigg på att köpa en massa vass och mimosasallader och extrahera själv, utan vill ha pulver (kristaller?) alltså. Helst i dosmängd så man slipper dra hem bulk för en, kanske två trippar/året liksom.

Skulle nästan vilja säga att det är omöjligt att hitta det på nätet. Har letat själv ett par år, det är svårt nog att hitta det på gatan.
2010-07-05, 15:18
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
dosmängder kan du glömma att hitta tyvärr. Vi snackar runt 0,5-1g minimum. Och det är mailkranar som gäller om ens där, har aldrig stött på nn-DMT i någon shop i alla fall.
2010-07-05, 19:43
Medlem
ColdCradles avatar
Det var ingen som svara på en persons fråga ett par sidor bakåt i tråden om tryfflar är säkert att beställa från elefanten, jag är nyfiken på det också för jag funderar på att lägga en beställning snart isf.

Alltså om det är lagligt i sverige också.

pz
2010-07-05, 23:18
Bannlyst
Citat:
Att hitta det via google kan du glömma, det är nätkranar och stängda forum som gäller.

Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
dosmängder kan du glömma att hitta tyvärr. Vi snackar runt 0,5-1g minimum. Och det är mailkranar som gäller om ens där, har aldrig stött på nn-DMT i någon shop i alla fall.
Jag har faktiskt stött på dosmängder vid ett tillfälle, eller det var iofs inaktuellt då när jag hittade det, men det har funnits. Är inte medlem varken där eller nån annanstans, så bespara mig era PM. Faktum kvarstår ändå att det hör till ovanligheterna, både vad "bulk" (om man nu kan kalla 1g för bulk) och dosmängder
2010-07-09, 18:46
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Att hitta det via google kan du glömma, det är nätkranar och stängda forum som gäller.

Jag har faktiskt stött på dosmängder vid ett tillfälle, eller det var iofs inaktuellt då när jag hittade det, men det har funnits. Är inte medlem varken där eller nån annanstans, så bespara mig era PM. Faktum kvarstår ändå att det hör till ovanligheterna, både vad "bulk" (om man nu kan kalla 1g för bulk) och dosmängder

Ett gram borde väl räknas som bulk när en dos ligger på 25-50 mg?
2010-07-14, 01:43
Medlem
zoN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n17r0
Är det någon som vet hur tullen reagerar på tryfflar?
Är det relativt safe eller är dom lika fittiga på det som vanliga svampar(från holland givetvis)?

Undrar samma sak, någon som kan ge info?
2010-07-16, 03:22
Medlem
Stungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColdCradle
Det var ingen som svara på en persons fråga ett par sidor bakåt i tråden om tryfflar är säkert att beställa från elefanten, jag är nyfiken på det också för jag funderar på att lägga en beställning snart isf.

Alltså om det är lagligt i sverige också.

pz

Fick hem min grejer idag. Det är rätt så säkert då ingen hund kan sniffa upp svamp. Enda chansen är att tullen skulle lyckas pricka in dit paket under en av deras random kontroller. Men risken är inte stor så vitt jag vet. Åker dit paket fast i tullen så är det bara att ignorera alla brev de skickar och så.

Dessutom så får du ju en ny om ditt paket åker fast då du tar "inside Europe, track and trace (2-5 days)" sen är risken mindre då också har jag för mig. Beställ tryfflar du. Risken är minimal, men den finns ju självklart!

Lycka till!

Peace

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in