2015-09-30, 20:01
Medlem
forfoxsakes avatar
Vill gröna både TT och Asken för proffsig handel. Snabbt, smidigt och välpacketerat! Fick utmäsrkt service och lite bonus.
2015-10-04, 13:40
Medlem
GregorSpencers avatar
Vilken inrikes-shop har bäst priser på 1P-LSD?
2015-10-06, 00:40
Medlem
svampssons avatar
Någon som har erfarenhet från den denna sida och deras 3-meo-pcp?http://www.lsresearchchemlab.com/3-meo-pcp.html
Senast redigerad av svampsson 2015-10-06 kl. 00:44.
2015-10-11, 05:58
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Någon som har erfarenhet från den denna sida och deras 3-meo-pcp?http://www.lsresearchchemlab.com/3-meo-pcp.html

"We do not ship to: New Zealand,Scandinavia, Finland, Iceland, Lithuania Estonia."

Så har du polare i UK, Tyskland eller nåt så kan det ju vara värt riskerna. Snuskigt låga priser, saknade substanser (4-HO-MET!!!!) och seriöst intryck.
Verkar sitta på de senaste ersättarna inom svenska rc-vendors så kan möjligtvis vara källan till vissa batcher
2015-10-11, 15:42
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Hört flera erfarna trippare som verkligen gillar 4-ho-met. Är det så nice som dom säger? Är skeptisk på RC överlag...
Mina erfarenheter av 4-HO-MET är mycket positiva. Med det sagt anser jag det ej vara "bättre" än psilocin - dessa två är ytterst lika varandra på låga till mellandoser, medan psilocin är trevligare ifall man ska nå riktigt djupt. På höga doser 4-HO-MET har jag alltid upplevt en metallisk smak i munnen och en slags onaturlig, kemisk värmekänsla i kroppen som jag funnit en aning obehaglig.

Absolut värt att testa, men ämnar du ta höga doser så tycker jag personligen att svamp eller LSD är bättre.
2015-10-11, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Mina erfarenheter av 4-HO-MET är mycket positiva. Med det sagt anser jag det ej vara "bättre" än psilocin - dessa två är ytterst lika varandra på låga till mellandoser, medan psilocin är trevligare ifall man ska nå riktigt djupt. På höga doser 4-HO-MET har jag alltid upplevt en metallisk smak i munnen och en slags onaturlig, kemisk värmekänsla i kroppen som jag funnit en aning obehaglig.

Absolut värt att testa, men ämnar du ta höga doser så tycker jag personligen att svamp eller LSD är bättre.

Så hyfsat lämpligt att ta när man ska ut någonstans och vara social, utan att det blir för uppenbart att man är hög? Låter nice!
2015-10-12, 12:12
Medlem
GregorSpencers avatar
Citat:
Så hyfsat lämpligt att ta när man ska ut någonstans och vara social, utan att det blir för uppenbart att man är hög? Låter nice!
4-HO-MET är en fin tryptamin som jag har trippat på många gånger och en sann klassiker. Gällande att dra ut och vara social så hade jag undvikit det. Även i relativt låga doser (10-15 mg) kan man bli ganska mindfuckad och det kan helt klart märkas att man ter sig lite udda. Den gör sig bäst i doser på 20-25 mg och uppåt men då snackar vi påtaglig effekt, en solklar +++. Trots alla fina upplevelser jag har haft på 4-HO-MET så hade jag dock hellre köpt 4-AcO-DMT i dagsläget. AcO är oklassad och billigare och har en behagligare onset... Men det är bara mina "två cent"!
2015-10-12, 21:58
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:

Om du inte är extremt van och bekväm med starka hallucinogener så avråder jag verkligen! Ingenting att ta på krogen. Blir cell eller en plågsam taxifärd hem skulle jag tro.
Det är lätt att läsa eller se filmatiseringen av Fear and Loathing in Las Vegas och tro att det handlar om att hålla masken. Men det funkar inte riktigt så.
Ska du trippa så gör det hemma i lugn och ro!

Edit: OT. Finns tråd om 4-HO-MET.
2015-10-13, 18:32
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Det var verkligen inte vad jag menade. Man kan fortfarande bli helt lost, men det är ej rätt substans om man ämnar försöka uppnå egodöd.
2015-10-13, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Det var verkligen inte vad jag menade. Man kan fortfarande bli helt lost, men det är ej rätt substans om man ämnar försöka uppnå egodöd.

Uppfattat, tack för tipset!
2015-10-15, 18:19
Medlem
Flusons avatar
Fan, är det ingen här som vet en shop som säljer svamp?
2015-10-15, 19:46
Medlem
Letar också efter en shop som säljer svamp. Om det finns nån inrikes hade vart bra!

Här är en nederländsk sida som jag kan gröna: http://www.shayanashop.com/
De skickar snabbt o smidigt. Är bara lite orolig att det ska fastna i tullen när man beställer därifrån...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in