2006-06-12, 14:06
Medlem
Ninjalittles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulrik
Hej!

Jag undrar om det är lika potenta frön som säljs på smartbar som på naturensdroger?? De på smartbar är 50kr billigare så undrar därför om det är likadana eller om det är någon skillnad?? Någon som vet?? Någon som provat hbw frön från smartbar??

Tacksam för svar!

Ja, de funkar bra.
2006-06-12, 15:59
Medlem
ManWithD_s avatar
helvette =(
varför låta 2ct4 utgå
*tårar i ögonen*
Det var ju fan det bästa jag testat
2006-06-12, 16:00
Medlem
Ninjalittles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManWithD_
helvette =(
varför låta 2ct4 utgå
*tårar i ögonen*

Är ni fullt allvarliga? Har du provat 2ct2 eller 2ct7?
2006-06-12, 16:03
Medlem
Okej är det samma doseringsgrad som för fröna från naturens då? 4-5 för en lätt och ca 10 för en stark tripp??
2006-06-12, 16:24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManWithD_
helvette =(
varför låta 2ct4 utgå
*tårar i ögonen*

oj oj oj.. då har du inte testat mkt.. 2cB är den enda 2c:n som är värd att ta IMNHO..
2006-06-12, 16:31
Bannlyst
Satan vilken dyr frakt! Skulle vilja beställa två påsar med 10 frön var á 49 kr styck - men frakten går ju på 98 spänn i så fall! Horribelt! Förskottsbetalning + vanligt kuvert borde funka bättre...det är ju knappast skrymmande saker vi snackar.
2006-06-12, 16:33
Medlem
Ninjalittles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesWoods
Satan vilken dyr frakt! Skulle vilja beställa två påsar med 10 frön var á 49 kr styck - men frakten går ju på 98 spänn i så fall! Horribelt! Förskottsbetalning + vanligt kuvert borde funka bättre...det är ju knappast skrymmande saker vi snackar.

Prova att maila honom... Henke är schysst, så en förskottsbetalning är nog inte omöjlig! Däremot är han inte alltid den bästa på att svara på mail
2006-06-12, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
oj oj oj.. då har du inte testat mkt.. 2cB är den enda 2c:n som är värd att ta IMNHO..
Shulgin tyckte ju att 2C-T-7 var bland det bästa han testat. Nu har jag aldrig gjort det, men han borde ju veta.

"If all the phenethylamines were to be ranked as to their acceptability and their intrinsic richness, 2C-T-7 would be right up there near the top, along with 2C-T-2, 2C-B, mescaline and 2C-E."
2006-06-12, 16:46
Medlem
chemeleons avatar
Återigen så blir jag alldeles skev i hjärtat när jag läser om folk som ska ta HBW.
Jag vet att det finns folk som har bra erfarenheter med HBW, men orka chansa. Kanske låter jag pessimistisk eller sur i största allmänhet, men jag vill verkligen varna för dessa frön. De är inte roliga (subjektivt talat). Provade dem 4-6 gånger efter min första tripp i hopp om att få en bra tripp med mindre doser (3-4 frön), men det blev alltid samma illamående. Gjorde olika varianter på vattenextraktioner skall tilläggas, så om ni har tillgång till riktiga kemikalier så går det kanske bättre för er.

För mig blir den psykoaktiv efter 3-4 frön, men helt utan visuella förändringar. På högre doser kan väggar och dylikt börja andas på 6-8+ frön. Det är ju väldigt personligt också, så börja på en säker nivå.

Huruvida det är skillnad på olika kvaliter kan jag inte svara på. Har bara köpt HighQ.
2006-06-12, 16:49
Medlem
Ninjalittles avatar
Jag instämmer. Har haft skitbra och skojga upplevelser med HBW, men det är rysk roulette och du vet aldrig ifall det blir ett euforiskt, underbart rus eller en spyorgie. Bara nojan inför det förstör ju lätt en hel kväll. Finns många bättre alternativ. Även om dessa inte nödvändigtvis är roligare så är de säkrare...
2006-06-12, 17:09
Medlem
Phaz3ds avatar
:o

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone

Jag måste bara nämna att jag testade 2ct4an ganska nyligen och på mig fungerade det kanon, har bara blivit lika trippad av LSD och rediga doser svamp. Har tyvärr inte kunnat testa de andra 2cX varianterna men 4an funkade väldigt bra.. kanske inte samma känsla av upphöjdhet i medvetandenivå men väldigt visuellt och definitivt trippat.
2006-06-12, 17:10
Medlem
Kuyichis avatar
Sammanfogat in två trådar om 2ct4 respektive hbw-frön här/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in