2010-01-16, 19:13
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonpimonpoo
Vilka menar du då? Den enda lagliga jag sätt tillgänglig på en internetshop är 2c-p.

Jag har då sett bland annat 2C-C, 2C-D, 2C-E, 2C-I, 2C-P, 2C-T-2 och lite annat på nätet så leta på.
2010-01-16, 19:18
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Jag har då sett bland annat 2C-C, 2C-D, 2C-E, 2C-I, 2C-P, 2C-T-2 och lite annat på nätet så leta på.

Samtliga uppräknade är klassade utom just 2C-P.
2010-01-16, 20:06
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Samtliga uppräknade är klassade utom just 2C-P.

Ja, men det var inte det som var frågan. Frågan var vilka 2c-analoger som fanns på nätet, inte vilka som var klassade.

Sen har jag för mig att det bara är 2c-b och 2c-i som är klassade i Sverige..?
2010-01-16, 20:07
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ja, men det var inte det som var frågan. Frågan var vilka 2c-analoger som fanns på nätet, inte vilka som var klassade.

Edit: Jo, såg nu att han efterfrågade lagliga versioner. Ursäkta.
2010-01-16, 20:28
Medlem
Sandozs avatar
Citat:

Av de uppräknade är 2C-B, 2C-I och 2C-T-2 är narkotikaklasade. 2C-C och 2C-E är klassade som hälsofarliga varor.
2010-01-17, 21:54
Medlem
Mandic!s avatar
Grönar ND igen, snabb leverans och i paketet fann jag 300 mg DPT och 10 HBW frö (HQ).
2010-01-17, 22:38
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Grönar ND igen, snabb leverans och i paketet fann jag 300 mg DPT och 10 HBW frö (HQ).

Tycker dom verkar va jävligt upp och ner, eller? Selectiva scammers?
2010-01-18, 10:22
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Tycker dom verkar va jävligt upp och ner, eller? Selectiva scammers?
Har hört om det där förut, fast då för ett par år sedan. Det är lite si och så med leveranstider, men jag har alltid fått inom 12 dagar iallafall.
2010-01-18, 10:36
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Har hört om det där förut, fast då för ett par år sedan. Det är lite si och så med leveranstider, men jag har alltid fått inom 12 dagar iallafall.

Nej men alltså på senaste tid menade jag. Okey, lär pröva då.
2010-01-18, 20:39
Medlem
Finns det någon svensk sida som har 4-ho-met inne tro? Har letat runt men överallt tycks det vara tillfälligt slut. Vet att det finns på prisman men det är så jävla omständigt med betalningen.
2010-01-19, 15:46
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaoChao
Finns det någon svensk sida som har 4-ho-met inne tro? Har letat runt men överallt tycks det vara tillfälligt slut. Vet att det finns på prisman men det är så jävla omständigt med betalningen.

Prisman verkar vara den som har inne, betalningen är inte så krånglig, finns dom som har beskrivit hur man gör den och lagt ut det i denna tråd bara 1 eller 2 sidor bak...
Bara att sätta sig in i det en gång så är det enkelt nästa gång!
2010-01-19, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Prisman verkar vara den som har inne, betalningen är inte så krånglig, finns dom som har beskrivit hur man gör den och lagt ut det i denna tråd bara 1 eller 2 sidor bak...
Bara att sätta sig in i det en gång så är det enkelt nästa gång!

Jag gav mig till slut och fixade betalningen. Du hade rätt, det va inte så svårt. Är helt allergisk mot utlandsbetalningar, har varit med om återinsättningar ett antal gånger till andra ställen för att jag gjort fel. Som du säkert förstått vid det här laget så är jag uppenbarligen handikappad i huvudet. Ibland undrar jag hur jag klarar mig på jobbet....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in