2009-07-15, 21:57
Medlem
Mullemecks avatar
för er som inte vet: http://www.magic-mushroom.se (rätt öppen sida då den nämns på http://www.kemikaliebutiken.22web.net som för övrigt är rätt grön vad jag vet så antar att mushroom-sidan är grön den med då, inväntar dock någon som kan bekräfta det
2009-07-15, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullemeck
för er som inte vet: http://www.magic-mushroom.se (rätt öppen sida då den nämns på http://www.kemikaliebutiken.22web.net som för övrigt är rätt grön vad jag vet så antar att mushroom-sidan är grön den med då, inväntar dock någon som kan bekräfta det
Hmm hur är detta möjligt. Verkar vara en väldigt öppen shop för att sälja illegala grejjer.
2009-07-16, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Hmm hur är detta möjligt. Verkar vara en väldigt öppen shop för att sälja illegala grejjer.

Dom verkar skicka ifrån nederländerna. Deras bankkonto är iaf beläget där, och ska man skicka cash så ska det skickas till amsterdam, så det är inte helt långsökt att anta att dom skickar paketen därifrån
2009-07-16, 00:28
Medlem
Politiskt-Inkorrekts avatar
Är prisman igång fortfarande?Kan någon med egen erfarenhet PM:a mig, för en kort diskussion?

Stort tack för svar!
2009-07-16, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelilgringo
Dom verkar skicka ifrån nederländerna. Deras bankkonto är iaf beläget där, och ska man skicka cash så ska det skickas till amsterdam, så det är inte helt långsökt att anta att dom skickar paketen därifrån
Jo precis min poäng. De försöker ju inte precis vara anonyma. Och svamp är ju numera illegalt i holland.

Citat:
Ursprungligen postat av Politiskt-Inkorrekt
Är prisman igång fortfarande?Kan någon med egen erfarenhet PM:a mig, för en kort diskussion?

Stort tack för svar!
Ja prisman är fortfarande aktiv. Det är väll bara kolla på deras hemsida?
Senast redigerad av Logz 2009-07-16 kl. 00:46.
2009-07-16, 01:44
Medlem
WhiteSpeeds avatar
Hur lång leverans tid brukar priman ha som standard? Om jag beställer inatt, kan jag få det till nästa fredag då? OT: Tänkte beställa lite dpt o mipt, läst diverse bra saker om dpt, men har fått ett delat intryck av mipt. Är mipt att kasta pengarna i sjön?, är det bättre att enbart köpa dpt?
2009-07-16, 01:46
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteSpeed
Hur lång leverans tid brukar priman ha som standard? Om jag beställer inatt, kan jag få det till nästa fredag då? OT: Tänkte beställa lite dpt o mipt, läst diverse bra saker om dpt, men har fått ett delat intryck av mipt. Är mipt att kasta pengarna i sjön?, är det bättre att enbart köpa dpt?

Alltifrån fredag tills början på veckan därefter.
2009-07-16, 02:21
Medlem
1,2-tetraheptans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullemeck
för er som inte vet: http://www.magic-mushroom.se
Jävligt snygg sida, måste jag säga. Troligen den snyggaste webb-shoppen jag någonsin sett.
2009-07-16, 02:21
Medlem
jaja1s avatar
Tänkte beställa lite 4-ho-met från prisman. Är det någon som vet hur betalningen fungerar?
Jag har försökt några gånger men fattar inte hur jag ska gå tillväga.....
2009-07-16, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteSpeed
Vad gäller leveransen så är det väll så här. Beställer du måndag möjligtvis tistag så kan du i bästa fall ha det på fredagen. I annat fall så kommer det typ måndag eller tisdag veckan efter.
I västa fall så kan du få vänta allt från 14 dagar till 1 månad.
Men det brukar dyka upp tillslut iaf

Citat:
Ursprungligen postat av jaja1
Tänkte beställa lite 4-ho-met från prisman. Är det någon som vet hur betalningen fungerar?
Jag har försökt några gånger men fattar inte hur jag ska gå tillväga.....
Du får deras bankkonto så sätter du in pengar på det. Men dom har nog slut på 4-ho-met för tillfället tror jag.
2009-07-16, 02:59
Medlem
WhiteSpeeds avatar
Citat:
Vad gäller leveransen så är det väll så här. Beställer du måndag möjligtvis tistag så kan du i bästa fall ha det på fredagen. I annat fall så kommer det typ måndag eller tisdag veckan efter.
I västa fall så kan du få vänta allt från 14 dagar till 1 månad.
Men det brukar dyka upp tillslut iaf

okej tack. då är det bara hoppas på det bästa då. huvudsaken är ju att det kommer fram någon gång.
2009-07-16, 04:15
Bannlyst
Citat:
Jo precis min poäng. De försöker ju inte precis vara anonyma. Och svamp är ju numera illegalt i holland.

Ja prisman är fortfarande aktiv. Det är väll bara kolla på deras hemsida?

Just fan, hade helt glömt bort att svamp blivit olagligt.
Men dom kanske tror att dom är säkra genom att endast catera till sverige, och därför slipper problem. Eller så är det scam rakt igenom. Only time will tell

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in