2009-02-11, 20:02
Medlem
Fick mitt 4-ho-met idag från prisman, beställde förra veckan.
Verkar funka fint
2009-02-12, 09:45
Medlem
Paraply-s avatar
Är SR igång och levererar som de ska? Är de färdiga med ägarbytet etc?
Nu när Prisman höjt sitt pris till 105€/g känns det onödigt att beställa där i från om det bara skiljer en hundring.

Båda är så kassa på att svara på mail.. suck.
2009-02-12, 10:35
Medlem
SpOeNdis avatar
beställde lite 4homet ifrån prisman i tisdags, å jag såg nu att man skulle skriva följande format i meddelandet "NR****" nu råkade jag skriva "Order Number ****", kommer det bli något krångel tro?

pz
2009-02-12, 12:18
Medlem
Dr.Kratzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
beställde lite 4homet ifrån prisman i tisdags, å jag såg nu att man skulle skriva följande format i meddelandet "NR****" nu råkade jag skriva "Order Number ****", kommer det bli något krångel tro?

pz
Jag gjorde lika dant, och då var det inga problem.
2009-02-12, 18:23
Medlem
Raezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roach89
Funderar på att beställa N ethyl 2cb från naturens droger, är det att rekomendera? Hur lång är leveranstiden osv?? Skulle nån kunna länka till de bästa sidorna att beställa ifrån?

Tar nog max 2 dagar från det att pengarna har kommit in på deras konto. Grymt snabb leverans. Bra kvalité aswell.
2009-02-12, 21:24
Medlem
Jag har hört om att man kan beställa ketamine från utlandet utan att hundar luktar efter det eller något. Kan detta stämma?
Senast redigerad av heyhey1 2009-02-12 kl. 21:48.
2009-02-12, 21:56
Medlem
pipparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Jag har hört om att man kan beställa ketamine från utlandet utan att hundar luktar efter det eller något. Kan detta stämma?

Ketamin är inget hundar är tränade att lukta sig till
2009-02-12, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pipparn
Ketamin är inget hundar är tränade att lukta sig till

Så man kan säga att det borde vara rätt så säkert att beställa det om det är gömt i en cdförpackning tex?
2009-02-13, 12:06
Medlem
Paraply-s avatar
På måndag dyker det upp bulkpriser hos prisman, tror ni detta var en pre-scam och vem vågar ställa upp som volontär?
2009-02-13, 23:29
Medlem
ysd4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isolation
Chembay ska vara gröna vad jag vet, vill dock inte lova något. Har även hört att leveranstiden ska vara ganska lång.

nja.. beställde lite grejer därifrån runt jul, och det står fortfarande 'processing'.. de har skickat ut en del mail där de har sagt att de ska skicka ut gamla ordrar, senast i måndags då de lovade av skicka ut dem de närmaste två dagarna.... vilket de naturligtvis inte gjorde... de har givetvis inte svarat på mina mail heller..
så jag vill absolut åvråda från att beställa från dem just nu..
2009-02-14, 03:20
Medlem
Illuzionzs avatar
Någon här som har lagt en stor order, alltså mycket pengar på prisman och fått den? Tänkte så dom inte kanske börjar blåsa vid stora ordrar...
2009-02-14, 03:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Någon här som har lagt en stor order, alltså mycket pengar på prisman och fått den? Tänkte så dom inte kanske börjar blåsa vid stora ordrar...
Jag har lagt en stororder som bör komma nu på måndag.
Kan återkomma då.

Statusen ändrades till Shipped i morse.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in