2009-01-22, 12:10
Medlem
Enzymers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cercina
Fick idag 250mg 4-ho-met som jag betalt för, fick även deras gratissample för 2 veckor sen, grönar härmed prismatic som verkar vara seriösa och proffsiga.

även jag har lagt en test-beställning på 100 mg. så om jag får mina grejjer nästa vecka kan jag bekräfta din gröning
2009-01-22, 16:46
Medlem
Bean-Doodles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cercina
Fick idag 250mg 4-ho-met som jag betalt för, fick även deras gratissample för 2 veckor sen, grönar härmed prismatic som verkar vara seriösa och proffsiga.

Hur lång tid tog det för din betalning att bli verifierad?
2009-01-22, 18:37
Medlem
jag lade in en gratis beställning på 100 mg men det har inte kommit
2009-01-22, 20:43
Medlem
lycka till med tullen X)
2009-01-22, 22:00
Medlem
cercinas avatar
ang. prismatic

Citat:
Ursprungligen postat av Bean-Doodle
Hur lång tid tog det för din betalning att bli verifierad?

Först o främst så tar ju banköverföringen minst 3 dagar, i och med att det är en internationell överföring. Jag betalade i onsdags, dom tog emot pengarna på måndagen och ändrade status till "Confirmed" sedan tog det ytterligare 2 dagar och så stod det " shipped". Så fick jag paketet idag(som skickas från Sverige så inga tullproblem), hela proceduren tar alltså 7-8 dagar.
2009-01-22, 22:55
Medlem
KnivJärrys avatar
Någon här som kan gröna sidan smarti***.com?
Growboxes!!
2009-01-23, 01:18
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnivJärry
Någon här som kan gröna sidan smarti***.com?
Growboxes!!

I growbox tråden i odlingsforumet så är den då grönad. Men fortfarande så kan det ju tas i tullen... skickas ju från riskfyllt land.
2009-01-23, 01:52
Medlem
Kan väll börja med att det här med internetshoppar är jag totalt noob men har spenderat säkert en vecka att leta efter en seriöst sida att beställa lite 2c-b ifrån, undrar om nån kan hjälpa mig med detta (om jag tolkat reglerna rätt var de ok att fråga om internet shop tips), tack på förhand

//affz!
2009-01-23, 01:57
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affz
Kan väll börja med att det här med internetshoppar är jag totalt noob men har spenderat säkert en vecka att leta efter en seriöst sida att beställa lite 2c-b ifrån, undrar om nån kan hjälpa mig med detta (om jag tolkat reglerna rätt var de ok att fråga om internet shop tips), tack på förhand

//affz!

2C-B säljs med stor sannolikhet bara via hushadresser som man inte får lämna ut i trådarna. Men N-Eth-2C-B säljs hos naturensdroger.
2009-01-23, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
2C-B säljs med stor sannolikhet bara via hushadresser som man inte får lämna ut i trådarna. Men N-Eth-2C-B säljs hos naturensdroger.

Okej, tack för det snabba svaret :P får väll börja läsa på om N-Eth-2c-b då och se om det verkar lika nice,
2009-01-23, 02:20
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affz
Okej, tack för det snabba svaret :P får väll börja läsa på om N-Eth-2c-b då och se om det verkar lika nice,

Jag har ganska stor erfarenhet av bägge substanserna och tycker inte att de skiljer sig åt rusmässigt, men du behöver ungefär dubbelt så mycket av den lagliga varianten.
2009-01-23, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Jag har ganska stor erfarenhet av bägge substanserna och tycker inte att de skiljer sig åt rusmässigt, men du behöver ungefär dubbelt så mycket av den lagliga varianten.

Okej tack precis vad jag ville höra! blir en beställning inom kort då

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in