2008-09-11, 12:28
Medlem
För fan. I västernorrland finns det så sjukt mycke toppisar ute i hagarna just nu. Ut och leta latfjärt
2008-09-11, 12:34
Medlem
PsYcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampass
För fan. I västernorrland finns det så sjukt mycke toppisar ute i hagarna just nu. Ut och leta latfjärt

Hehe, har redan hämtat över 300 st kompis

Dock så ville jag ha lite copelandia och lite andra grejer Så om det är någon som trycker på någon bra shop så släng gärna hit ett PM
2008-09-11, 13:43
Bannlyst
r************bit**********

är gröna. Eller ja, jag har fått hem ett sample, men det bevisar i alla fall att de har grejerna. Jag kan fortfarande bli blåst vid en större beställning, men det bådar gott. Jag återkommer när jag gjort en större beställning.
Senast redigerad av imovanish 2008-09-11 kl. 13:49.
2008-09-12, 00:18
Medlem
Nicanors avatar
Det var ett tag sen jag var hemma, ligger alla RC-shopar nere för tillfället eller? SS verkar borta i alla fall? Kör 2C-B grabbarna fortfarande? Är det någon ny shop på gång eller hur fan får man hem ny oprövad psykedelika nuförtiden annars? Fick ett mail från SD för en tid sedan om att Ann Shulgins favoritsubstans, 2C-B-FLY, var på väg in men den sidan är kanske också nedlagd eller är det bara idag?

En annan grej, den här DaVajj som är ny mod är det något att ha? Jag tror aldrig att jag sett den användaren i denna forumdel? Kan han eller hon ett dyft om dessa ämnen? Det kan ju vara en fördel när man bedömer inläggens relevans men naturligtvis inte nödvändigt om det är kris på modsfronten.
2008-09-12, 00:25
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicanor
Det var ett tag sen jag var hemma, ligger alla RC-shopar nere för tillfället eller? SS verkar borta i alla fall? Kör 2C-B grabbarna fortfarande? Är det någon ny shop på gång eller hur fan får man hem ny oprövad psykedelika nuförtiden annars? Fick ett mail från SD för en tid sedan om att Ann Shulgins favoritsubstans, 2C-B-FLY, var på väg in men den sidan är kanske också nedlagd eller är det bara idag?

En annan grej, den här DaVajj som är ny mod är det något att ha? Jag tror aldrig att jag sett den användaren i denna forumdel? Kan han eller hon ett dyft om dessa ämnen? Det kan ju vara en fördel när man bedömer inläggens relevans men naturligtvis inte nödvändigt om det är kris på modsfronten.

SS är nere. När sidan stängdes ner så fick SD plötsligt in 4-ho-met i begränsat lager.

"De glada" kör fortfarande och det finns väl iaf 2st nya shoppar (senaste månaden), varav den ena har lite alltmöjligt och den andra endast svamp & cb.

Tilläggas ska väl att jag inte vet allt.
2008-09-12, 01:15
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiask0
SS är nere. När sidan stängdes ner så fick SD plötsligt in 4-ho-met i begränsat lager.

"De glada" kör fortfarande och det finns väl iaf 2st nya shoppar (senaste månaden), varav den ena har lite alltmöjligt och den andra endast svamp & cb.

Tilläggas ska väl att jag inte vet allt.

Å fan, och nu ligger banditerna och ruvar ett tag alltså? Det där 4-HO-MET tyckte jag inte var mycket att hurra för i vilket fall så det räcker med det jag har men hade ju varit kul om SD fått in den rena kärleken som ju fortfarande är oklassad.

Hur många meter kinakuk har gossarna sugit för den kontakten kan man undra, trodde aldrig de skulle hålla lager så länge.

Är det svenska shopar eller? Den med allt möjligt, innebär det måhända hallucinogena RC´s också? Är det frågan om en "dold" affär med klassade varor eller har de kanske tagit över Moxylagret? Moxy skulle jag gärna fylla på av har inte mycket kvar.
2008-09-12, 06:28
Medlem
nojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imovanish
r************bit**********

är gröna. Eller ja, jag har fått hem ett sample, men det bevisar i alla fall att de har grejerna. Jag kan fortfarande bli blåst vid en större beställning, men det bådar gott. Jag återkommer när jag gjort en större beställning.

Vad köpte du då ?
2008-09-12, 19:21
Medlem
King Dingelings avatar
Jag har beställt shrooms från elefanten ett flertal gånger och det har gått 5 dagar varje gång. Senaste gången jag beställde var dock för 2 månader sedan och jag har fortfarande inte fått mitt paket. jag misstänker ganska hårt att någon smutsig kuksugare (är arg) på posten har baxat paketet.

Som folk har påpekat tidigare så e det omöjligt att få ett vettigt svar från kundservicen så jag vet inte hur jag ska göra. E det bara att ge upp hoppet och beställa ett nytt paket eller finns det något annat alternativ?

Tack
2008-09-13, 15:26
Bannlyst
Alltså vafan tas mina inlägg bort för? Jävla idiot moderator.

Är U******D@hushmail.com gröna??
2008-09-13, 16:17
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erille
Alltså vafan tas mina inlägg bort för? Jävla idiot moderator.

Är U******D@hushmail.com gröna??

Kanske pga: https://www.flashback.org/announcement.php?f=58 ?
2008-09-13, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hesten303
Kanske pga: https://www.flashback.org/announcement.php?f=58 ?

Det är ju just därför jag har cencurerat den.... det är liksom så alla gör.
2008-09-13, 19:25
Medlem
Minters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Dingeling
Jag har beställt shrooms från elefanten ett flertal gånger och det har gått 5 dagar varje gång. Senaste gången jag beställde var dock för 2 månader sedan och jag har fortfarande inte fått mitt paket. jag misstänker ganska hårt att någon smutsig kuksugare (är arg) på posten har baxat paketet.

Som folk har påpekat tidigare så e det omöjligt att få ett vettigt svar från kundservicen så jag vet inte hur jag ska göra. E det bara att ge upp hoppet och beställa ett nytt paket eller finns det något annat alternativ?

Tack
Det är tullens fel, inte postens. Beställde du med "signed for" så har du ju rätt till ett nytt paket, hör av dig till elefanten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in