2009-01-23, 02:31
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Affz
Okej tack precis vad jag ville höra! blir en beställning inom kort då

Förbannat billig drog dessutom, en tripp kostar ju ungefär lika mycket som en bärs. Apropå det kan man ju fråga sig hur länge ND's lager kommer att räcka. Jag misstänker att det är samma batch som för två år och i så fall kommer denna mystiska substans förmodligen försvinna för gott snart. Märkligt att den är fullkomligt okänd i övriga delar av världen...
2009-01-23, 03:01
Medlem
Någon som vet om naturens är gröna nu då?

De var ju borta rätt länge och kommer tillbaka utan förklaring.
2009-01-23, 03:04
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoppe
Någon som vet om naturens är gröna nu då?

De var ju borta rätt länge och kommer tillbaka utan förklaring.

Jodå det är en del som beställt och fått sina varor. Både ful-2C-B och DPT.
2009-01-23, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aqualani
lycka till med tullen X)

4-ho-met är lagligt i sverige, eller har jag fel?
2009-01-23, 08:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashme
4-ho-met är lagligt i sverige, eller har jag fel?

Om du läser lite i tråden så får du ganska snabbt ett svar på det...

Men för att svara på frågan; JA, 4-HO-MET är lagligt i Sverige.
2009-01-23, 10:35
Bannlyst
Det var som fan (4-ho-met lagligt?), men den där sidan folk har beställt gratis prover ifrån (vet adressen så skriv den inte)
Tänkte bara fråga hur mycket folk har beställt därifrån (för vilken summa), jag menar om någon beställer för 9euro så lär det ju knappast vara så att dom blir scammad men om någon beställer för tusen lappar blir risken högre.. Eller vad tror ni?

Fridens

(Har precis vaknat)
2009-01-23, 10:39
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushi_mushi
Det var som fan (4-ho-met lagligt?), men den där sidan folk har beställt gratis prover ifrån (vet adressen så skriv den inte)
Tänkte bara fråga hur mycket folk har beställt därifrån (för vilken summa), jag menar om någon beställer för 9euro så lär det ju knappast vara så att dom blir scammad men om någon beställer för tusen lappar blir risken högre.. Eller vad tror ni?

Fridens

(Har precis vaknat)

Jo det är väl alltid klokt att börja med en mindre beställning för säkerhets skull. F ö är alla produkter på den sidan helt lagliga i Sverige.

(Jag har också precis vaknat )
2009-01-24, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mushi_mushi

Fridens

(Har precis vaknat)

Har lagt en 350-kroners beställning och kommer nog följa upp den med en 1000+ om det går smidigt och är bra grejer. För tillfället erkänner dom att de har fått mina pengar men de har inte skickat något. Kommer att uppdatera er när allt är klart.
2009-01-24, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anbow
Om du läser lite i tråden så får du ganska snabbt ett svar på det...

Men för att svara på frågan; JA, 4-HO-MET är lagligt i Sverige.

jag är fullt medveten om att det är lagligt men citarade hans komentar "lycka till med tullen" dom kan inte göra nånting om det är lagligt
2009-01-24, 20:56
Medlem
Bean-Doodles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvy
Har lagt en 350-kroners beställning och kommer nog följa upp den med en 1000+ om det går smidigt och är bra grejer. För tillfället erkänner dom att de har fått mina pengar men de har inte skickat något. Kommer att uppdatera er när allt är klart.

Pratar ni om prisman?
Har lagt en beställning på 122€ där, pengarna överfördes i onsdags, men statusen är fortfarande 'pending'
Väntar spänt...
2009-01-25, 16:35
Bannlyst
elefanten

Hör så mycket om sidan och hittar den inte via google. Någon som kan pm:a länken?
2009-01-25, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lucynation
Hör så mycket om sidan och hittar den inte via google. Någon som kan pm:a länken?

http://www.elephantos.com/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in