Okej tack precis vad jag ville höra! blir en beställning inom kort då
Förbannat billig drog dessutom, en tripp kostar ju ungefär lika mycket som en bärs. Apropå det kan man ju fråga sig hur länge ND's lager kommer att räcka. Jag misstänker att det är samma batch som för två år och i så fall kommer denna mystiska substans förmodligen försvinna för gott snart. Märkligt att den är fullkomligt okänd i övriga delar av världen...
Det var som fan (4-ho-met lagligt?), men den där sidan folk har beställt gratis prover ifrån (vet adressen så skriv den inte)
Tänkte bara fråga hur mycket folk har beställt därifrån (för vilken summa), jag menar om någon beställer för 9euro så lär det ju knappast vara så att dom blir scammad men om någon beställer för tusen lappar blir risken högre.. Eller vad tror ni?
Det var som fan (4-ho-met lagligt?), men den där sidan folk har beställt gratis prover ifrån (vet adressen så skriv den inte)
Tänkte bara fråga hur mycket folk har beställt därifrån (för vilken summa), jag menar om någon beställer för 9euro så lär det ju knappast vara så att dom blir scammad men om någon beställer för tusen lappar blir risken högre.. Eller vad tror ni?
Fridens
(Har precis vaknat)
Jo det är väl alltid klokt att börja med en mindre beställning för säkerhets skull. F ö är alla produkter på den sidan helt lagliga i Sverige.
Fridens
(Har precis vaknat)
Har lagt en 350-kroners beställning och kommer nog följa upp den med en 1000+ om det går smidigt och är bra grejer. För tillfället erkänner dom att de har fått mina pengar men de har inte skickat något. Kommer att uppdatera er när allt är klart.
Har lagt en 350-kroners beställning och kommer nog följa upp den med en 1000+ om det går smidigt och är bra grejer. För tillfället erkänner dom att de har fått mina pengar men de har inte skickat något. Kommer att uppdatera er när allt är klart.
Pratar ni om prisman?
Har lagt en beställning på 122€ där, pengarna överfördes i onsdags, men statusen är fortfarande 'pending'
Väntar spänt...