2008-12-01, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Har hört att dom kan göra husrannsakan även om det är en growbox.
Antar det kan anses som antydan till odling
Gissar att ett gäng hps-lampor, kolfilter, hydro-system etc till en lägenhet i Bromma, också skulle vara tillräckligt för en husransakan.
2008-12-01, 09:11
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katcha
Antar det kan anses som antydan till odling
Gissar att ett gäng hps-lampor, kolfilter, hydro-system etc till en lägenhet i Bromma, också skulle vara tillräckligt för en husransakan.

Jo men dom måste ha en anledning till att göra en då. Misstänker dom att du har allt det där hemma så är det ju kört, (fast varför skulle dom det?) Dom kan göra en också om du torskar sen kanske du har på dig dessutom.. har i alla fall hänt kompisar till mig, men kan bero på att dom var kända hos polisen sen tidigare...
2008-12-01, 10:39
Medlem
Illuzionzs avatar
Nån som vet om h****l********ion är gröna? Är inte säker på att det är rätt antal *
2008-12-01, 14:26
Medlem
FroXies avatar
Beställde 2st growboxes förra veckan från AZ och det står att ordern inte skickats ännu. Så jag mailade och frågade dem idag om dom skulle skicka det även om det är efter 1 dec nu och det skulle dem

För jag antar att growboxar också är olagliga nu?
2008-12-01, 17:42
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FroXie
Beställde 2st growboxes förra veckan från AZ och det står att ordern inte skickats ännu. Så jag mailade och frågade dem idag om dom skulle skicka det även om det är efter 1 dec nu och det skulle dem

För jag antar att growboxar också är olagliga nu?

Jajemensan, jag fick mina idag! Hur glad som helst
2008-12-02, 01:26
Medlem
FroXies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Jajemensan, jag fick mina idag! Hur glad som helst
Underbart ^^ Väntar ivrigt på mina! AZ är bra!
2008-12-03, 08:19
Medlem
tja jag beställde från eul i måndags då sa dom att dom inte längre skickade inrikes och att det skulle ta ca: 2 dagar.. det har nu gått 2 dagar och 3 inatt fick jag ett mail "your order has been shipped directly from sweden and will arrive in 1-2 buissness days"

min fråga.. tror ni att det hinner komma idag då posten delas ut kl 10 där jag bor(efter som det skickades tydligen inatt kl 3) eller tror ni det kommer imorrn?:P
2008-12-03, 14:08
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
tja jag beställde från eul i måndags då sa dom att dom inte längre skickade inrikes och att det skulle ta ca: 2 dagar.. det har nu gått 2 dagar och 3 inatt fick jag ett mail "your order has been shipped directly from sweden and will arrive in 1-2 buissness days"

min fråga.. tror ni att det hinner komma idag då posten delas ut kl 10 där jag bor(efter som det skickades tydligen inatt kl 3) eller tror ni det kommer imorrn?:P

Imorgon
2008-12-03, 18:17
Medlem
Hej betalade idag klockan 10 in pengar till Edit och Shamnicext......com.

Från shamanic 3g salvia och från EDIT köpte jag 1bong,1pack happycaps,12cones och 25g superskunk mix.

Tror ni jag kan få varorna redan på fredag?

På Shamanic står det nu "processing" och på EDIT, shipped via standard ...

Någon som vet ?
2008-12-03, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Imorgon

ja det kom inte idag så förhoppningsvis 99% säkert att jag får det imorrn runt kl 11... dock ska jag jobba och sitta i kassan på lidl från 14-19 så jag tror inte det e nån höjdare att sitta där påtänd som ett as... men tänk er det hehe.. skulle ju snacka omkull varenda kund hehe och vara skapligt övertrevlig.. men det får nog vänta tills jag kommer hem vid 20 tiden efter som butiks chefen är min farsas fru hehe
2008-12-03, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grimmenn
Hej betalade idag klockan 10 in pengar till Edit och Shamnicext......com.

Från shamanic 3g salvia och från EDIT köpte jag 1bong,1pack happycaps,12cones och 25g superskunk mix.

Tror ni jag kan få varorna redan på fredag?

På Shamanic står det nu "processing" och på EDIT, shipped via standard ...

Någon som vet ?

Från EDIT kommer du med stor sannolikhet inte få sakerna då de tar 4 dagar att få saker från England. Sen har jag ingen aning vart shaman skickar från men enligt deras hemsida så ska de ta 4-5 dagar.
2008-12-03, 18:29
Medlem
Förrästen.. nån som vet om eul har bra kvalité på sitt meph just nu?
om ni inte vill skriva in för public om det så skicka ett pm

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in