2008-09-10, 18:08
Bannlyst
Är det någon som handlat från hushen "röda kaninen" än?
2008-09-10, 18:53
Medlem
nojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Är du ute efter rent DMT? Annars innehåller ju ayahuasca det som finns att köpa från både svenska och utländska shoppar, t.ex azarius.

Jag är ute efter rent DMT, men ayahuasca röker man det också ?
2008-09-10, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noja
Jag är ute efter rent DMT, men ayahuasca röker man det också ?

eh, du är nog inte redo för dmt om du tror att man röker ayahuasca... Vet du vad dmt kommer göra med dig?

Förövrigt så håll dig undan från celestralcandy@hushmail.com, limegren här på fb, lalaquin här på fb samt fucktard här på fb. De är alla scammers.
2008-09-10, 21:24
Medlem
nojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imovanish
eh, du är nog inte redo för dmt om du tror att man röker ayahuasca... Vet du vad dmt kommer göra med dig?

Förövrigt så håll dig undan från celestralcandy@hushmail.com, limegren här på fb, lalaquin här på fb samt fucktard här på fb. De är alla scammers.

Jag är redo, har kört både svamp syra och andra psykadeliska droger flera gånger förut. Klart jag vet vad dmt kommer göra med mig. Ayahuasca va tydligen likt dmt men man intar det oralt.
2008-09-11, 00:09
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noja
Jag är redo, har kört både svamp syra och andra psykadeliska droger flera gånger förut. Klart jag vet vad dmt kommer göra med mig. Ayahuasca va tydligen likt dmt men man intar det oralt.

om jag inte är helt ute och cyklar nu så är ayahuasca nån form av blad/löv som innehåller DMT..
man kan exempelvis koka dem och dricka det som te.
2008-09-11, 02:07
Medlem
PsYcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiask0
Men det är inte ens olagligt så det är ju bara o beställa.

Tråkigt att det krånglar sig med elefanten dock, låter som om de tror att du missat avin eller något sådant.

Så jag får helt enkelt ta och känna mig "blåst" av elefanten då dom inte kommer att ta på sig skulden när inte min beställning kommit fram till mig ?

Jag vet inte vad jag ska skriva heller för att dom ska förstå att jag inte har fått något paket, beställde fan för 900kr Hade varit bättre att slängt dom på 1 gubbe kola istället
2008-09-11, 02:32
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
om jag inte är helt ute och cyklar nu så är ayahuasca nån form av blad/löv som innehåller DMT..
man kan exempelvis koka dem och dricka det som te.

dmt+maoi som du gör en dryck på som sedan tar dig till andarna.
2008-09-11, 04:03
Medlem
WokaWokis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsYc
Så jag får helt enkelt ta och känna mig "blåst" av elefanten då dom inte kommer att ta på sig skulden när inte min beställning kommit fram till mig ?

Jag vet inte vad jag ska skriva heller för att dom ska förstå att jag inte har fått något paket, beställde fan för 900kr Hade varit bättre att slängt dom på 1 gubbe kola istället

inte mycket att göra same shit för mig, ett tag sedan iaf, gick till mitt lokala postkontor å sa att de inte kunde min portkod, och skicka tillbaka paketet, å sen dess så har inget hänt, de kan inget göra för att paketet redan är i svergie och då gäller inte garantin för den har nåt sin ``desitinations kurs´´,orkade inte kämpa mer där iaf, spelar ingen roll längre endå får tag på fin fin svamp från min lokale kran istället , men visst är det drygt
2008-09-11, 04:10
Medlem
Om de inte kan din postkod hamnar det ju i ditt lokala postkontor i 14-30 dagar och du får en fin avi.

Du måste missat den?
2008-09-11, 08:34
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsYc
Jag vet inte vad jag ska skriva heller för att dom ska förstå att jag inte har fått något paket, beställde fan för 900kr
Skriv att du kollat med ditt postkontor och att dom inte fått in något paket.
2008-09-11, 08:55
Medlem
idopes avatar
Citat:
Själva banköverföringen tar minst 5 arbetsdagar, jag fick lön så vid ett tillfälle. När jag skrev till dem tog det fyra dagar att svara så de kanske har mycket att göra.

Har du Swedbank är tjänsten e-kort gratis och ett jättesmidigt sätt att betala säkert. Virtuella tillfälliga kreditkort.

Jag har vanligt kreditkort också, men det är så omständigt med mooneybookers. Jag betalade 189 istället för 188,75 så börjar nojja ur att det är det som förstört allt. För nu har det nämligen gått 9 dagar. Får hoppas att dom svarar helt enkelt =/
2008-09-11, 12:13
Medlem
PsYcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Skriv att du kollat med ditt postkontor och att dom inte fått in något paket.

Det är just det jag har gjort, men dom verkar inte fatta ändå att jag inte har fått mitt paket som jag beställde. Jag har inte missat någon avi. Isåfall har posten missat att lämna den i min låda.

Får helt enkelt ge upp jakten på dessa magiska svampar för den här gången, och jag tänker då inte beställa ifrån elefanten mer iaf.

Någon som har en mer pålitlig shop som inte strular till det och har en kundservice som kan något annat spårk än sitt hemlands ? Ni får gärna skicka PM.

Känner mig riktigt irriterad nu !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in