2008-07-23, 23:10
Medlem
dawatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Det är endast REK-brev som endast skickas på tisdagar. Vanliga brev (dvs. det alternativet som kostar 25kr) skickas typ varje dag.

Ok, bra där då. Vet du hur det är med uppdateringen på sidan? När man pröjsat, kan dom skicka innan dom ändrar menar jag?

Jag brukar normalt beställa läkemedel från utlandet, då med money-transfer eller western union. Så det kändes lite konstigt att använda vanlig nätbank nu. Jag antar att det var meningen att jag bara skulle skriva med ordernumret som meddelande?

Tack för snabbt svar!
2008-07-23, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dawatt
Ok, bra där då. Vet du hur det är med uppdateringen på sidan? När man pröjsat, kan dom skicka innan dom ändrar menar jag?

Jag brukar normalt beställa läkemedel från utlandet, då med money-transfer eller western union. Så det kändes lite konstigt att använda vanlig nätbank nu. Jag antar att det var meningen att jag bara skulle skriva med ordernumret som meddelande?

Tack för snabbt svar!
Vad skrev du mer som meddelande då? Annars så har SS det lite kämpigt nu med att hinna med alla beställningar, så bli inte förvånad ifall du får vänta lite på det du har beställt.
2008-07-24, 00:21
Medlem
sparkfots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Vad skrev du mer som meddelande då? Annars så har SS det lite kämpigt nu med att hinna med alla beställningar, så bli inte förvånad ifall du får vänta lite på det du har beställt.

Ska man skriva mer än ordernumret som meddelande?(Jag antar att ni menar när man sätter över pengar till ss konto?) Det har iaf inte jag gjort.
2008-07-24, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sparkfot
Ska man skriva mer än ordernumret som meddelande?(Jag antar att ni menar när man sätter över pengar till ss konto?) Det har iaf inte jag gjort.
Nej inget mer än ordernummret, men som sagt ha tålamod. Det är lite körigt hos SS just nu verkar det som.
2008-07-24, 18:59
Medlem
Extroversions avatar
(Notera: Jag har inte läst hela tråden så frågan kan vara besvarad.)

Är det någon här som beställt med expressbrev från Elefanten? Jag rekar mest. Jag vill inte gärna gå bet på 700~ spänn så jag antar att de är pålitliga och att Farbror blå bara stoppar ett fåtal?
2008-07-24, 19:20
Bannlyst
Visst är det bara SS som säljer 4-ho-met ?
2008-07-24, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarko
Visst är det bara SS som säljer 4-ho-met ?
Vad jag vet så är de de enda i Sverige som det ser ut i nuläget.

Vid en googling så kan jag även finna denna sida: [http://www.braintwisters.net/shop/index.php?main_page=index&cPath=5

Dom säljer för ett lite schysstare pris men ligger i något annat land och jag har ingen som helst aning om de är att lita på.
2008-07-24, 20:10
Bannlyst
Brain Twisters
Lebedeva Street 10-7
Tomsk
Russia
634000

Får ta o forska lite mer i dem..
2008-07-24, 20:17
Bannlyst
SS nere?

WEBSHOP TERMINATED

info@serotoninstorm.com
2008-07-24, 20:23
Medlem
Citat:
SS nere?

WEBSHOP TERMINATED

info@serotoninstorm.com
Woow wtf
2008-07-24, 20:30
Medlem
Energis avatar
Citat:
SS nere?

WEBSHOP TERMINATED

info@serotoninstorm.com

Jävlar! Det där kom då fan lite oväntat. Dom var ju så seriösa och bra.
Har säkert blivigt något strul med snuten iom deras svampkit. Skulle inte förvåna mig ett jävla dugg.
2008-07-24, 21:25
Medlem
Sleazebags avatar
Men om SS nu valt att blåsa ett par hundra kunder mot slutet, kan man då polisanmäla dem eller något?
För varorna som beställts är trots allt lagliga och ägaren hade ju både namn och konto ute på sidan. Patrik nånting..

Dags för någon annan seriös att kliva in och styra upp lite, kom igen nu, det finns grova pengar att tjäna.
Ta hem 4-ho-Met, n-ethyl-2cb och Mephedrone till fördelaktigt pris så kommer ju kunderna springandes.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in