2008-05-05, 17:04
Medlem
Foams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senocs
Någon som vet om ss har 4-HO-MET på lager?
Står att dom förväntade sig att få in det den 2 maj.

När man lägger det i kundvagnen står det inte längre att det är slut, så jag tippar på att det finns i lager igen.
2008-05-05, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foam
När man lägger det i kundvagnen står det inte längre att det är slut, så jag tippar på att det finns i lager igen.

det finns
2008-05-05, 18:47
Medlem
Slynglings avatar
jag hystade in en order på lite spice gold och två påsar blå lotus till legithit förra söndagen! och har betalat med kortet men inget har dykt upp ännu... det har iof gått 5 dagar sen dess om man bortser från 1a maj så jag hoppas på imorrn. kommer det inte då börjar jag bli lite orolig! finns risken att tullen kan beslagta ett paket om dom misstänker/konstaterar att det e Spice Gold eller Blå lotus??? inget av dom e olagliga men dom kanske bara vill "svenna" sej o sno det för att dom inte vill ta risker?
2008-05-05, 21:05
Medlem
cpblommans avatar
SS fick min betalning i fredags, jag beställde med REK-brev. Då borde jag la ha det nu innan helgen? Beställde lite 4-HO-MET.

Kan någon avvara några av era levtider?
2008-05-05, 22:37
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cpblomman
SS fick min betalning i fredags, jag beställde med REK-brev. Då borde jag la ha det nu innan helgen? Beställde lite 4-HO-MET.

Betalade i tisdags, och han ska skicka den imorgon. En vecka för att skicka alltså. Sen, vad blir det, två dagar kanske på det för posten att få fram det? Kolla om din order har blivit ivägskickad.
2008-05-06, 12:17
Bannlyst
Hej. Jag undrar om det finns någon som har info om ett nederländskt företag, initialer NF, och / eller dess ägare, initialerna CSW. Informationen jag söker är huruvida någon handlat därifrån tidigare, hur det har gått, leveranstider, kvalite, service osv.

Tack på förhand.
2008-05-06, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cpblomman

Tog 2 dagar för mig.
2008-05-06, 14:19
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamseglaren
Hej. Jag undrar om det finns någon som har info om ett nederländskt företag, initialer NF, och / eller dess ägare, initialerna CSW. Informationen jag söker är huruvida någon handlat därifrån tidigare, hur det har gått, leveranstider, kvalite, service osv.

Tack på förhand.

NF är gröna.. mkt känt företag inom kemikalie handeln
2008-05-06, 16:21
Medlem
Slynglings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slyngling
jag hystade in en order på lite spice gold och två påsar blå lotus till legithit förra söndagen! och har betalat med kortet men inget har dykt upp ännu... det har iof gått 5 dagar sen dess om man bortser från 1a maj så jag hoppas på imorrn. kommer det inte då börjar jag bli lite orolig! finns risken att tullen kan beslagta ett paket om dom misstänker/konstaterar att det e Spice Gold eller Blå lotus??? inget av dom e olagliga men dom kanske bara vill "svenna" sej o sno det för att dom inte vill ta risker?

hey det va en fråga här!
tomten har inte vart här idag heller o jag vill inte kasta 500 spänn i sjön...
2008-05-06, 16:41
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
hey det va en fråga här!
Har för mig att Ado0 fick spice beslagtaget för nåt år sedan men fick det efter ett tag när dom analyserat vad det var. Och här är ju en tråd om storebrors fjanterier: http://www.flashback.org/showthread.php?t=632352
2008-05-06, 16:57
Medlem
Nyxs avatar
Citat:
hey det va en fråga här!

De kan inte bara sno paket sådär. Det skulle bli en massa rabalder om det kom ut. Om något stoppas får du ett papper på att det har stoppats.
2008-05-06, 17:12
Medlem
Är det någon som har erfarenhet av FCO eller Luci? Jag funderar på att göra en beställning från någon av dem. Båda är från UK. Jag vet att FCO är pålitliga, men vill gärna höra om det fungerar bra att beställa till Sverige. Luci är jag mer osäker på eftersom de är så nya, men de har vissa intressanta saker som FCO inte har.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in